Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Αρνητικός

Σήμερα είμαι σε μια φάση άρνησης, δεν ξέρω, νομίζω έχω τσαντιστεί. Για αρχή με θυμήθηκαν 3 άτομα αλλά δεν ήθελαν να δουν πως είμαι και όλα τα συναφή, με πήραν απλά για εξυπηρέτηση. Μετά ήμουν πιο ευέξαπτος, πήγα στον ΘΟΚ να πάρω κάτι εισιτήρια για μια παράσταση και ενώ με διαβεβαίωσαν ότι θα ήταν ανοικτοί μέχρι τις 6 και μισή, δεν είχε κάποιον μέσα (και ήταν 6 και τέταρτο), έτσι όπως ερχόμουν σπίτι στον δρόμο με τσάντισαν 2-3 άτομα, μια ηλίθια που δεν έβλεπε τον δρόμο και οδηγούσε και μια άλλη που βαρούσε την κόρνα καλά εκείνη φαντάστηκα και πως θα την βασανίζω... Η Άση λέει είναι ο Ήλιος που κάνει όψη με τον Πλούτωνα και θα μας βαρέσει λίγο ή πολύ όλους αυτή η ένταση.

Είναι μια περίεργη μέρα, σήμερα ήρα το κινητό και άδειασα σχεδόν όλο το ίνμποξ και έσβησα και λίγους αριθμούς πράγμα που σπάνια κάνω, πρέπει να είμαι στην νιρβάνα της τρέλας για να κάνω τέτοιο πράγμα και το 'κανα. Είμαι και λίγο μουτρωμένος σήμερα, απλά δεν γελάω (σαν την Έλενα Ακρίτα είμαι, προσπαθώ να γελάσω και δεν μπορώ) έφαγα του Θεού τις σοκολάτες, έφαγα 3 φορές δημητριακά (και τα 3 διαφορετικά), 1 παγωτό και 1 φορά κυρίως μεσημεριανό, βαρέθηκα να ψάχνω τι θα φάω... Αχ σήμερα η μέρα πήγε του κώλου, και εγώ ένιωθα παιδί του κώλου...

Δεν με φτάνει το μαύρο μου το χάλι, είδα ένα βίντεο στο γιού-ντιουμπ και ζήλεψα (πάλι) που είναι ένα ζευγαράκι έξω από ένα αεροδρόμιο. Εντάξει καθόταν ο ένας στα πόδια του άλλου, είδαν ότι κάποιος τους τραβά βίντεο και έγιναν λίγο πιο προκλητικοί αλλά και πάλι... Ήταν ωραίο να κάνεις αγκαλίτσες και φιλάκια με τον γκόμενο σου και να έχεις γραμμένους τους υπόλοιπους... αλλά ούτε καν γκόμενο δεν έχω, πως να βγω έξω με τον ανύπαρκτο?

Δεν ξέρω τι να κάνω... γενικά (χέστηκα για τον γκόμενο, ασχολούμαι με θέματα υπαρκτά)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://mariatweety.blogspot.com

ENA NEO KORITSI XREIAZETAI AMESA THN SYMPARASTASH MAS KAI THN DYNAMH MAS

PALEUEI ME THN ANISH AS8ENEIA

AS KANOUME OLOI MAS OTI MPOROUME

Ανώνυμος είπε...

Paidi tou kwlou pou exeis to mauro sou to xali,eisai sigouro pws asxoleisai me auta pou ontws theleis? {uparkta i mi}