Τα σενάρια έρχονται και φεύγουν. Το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι η πτώση του οφείλεται από έναν κεραυνό αφού το δρομολόγιο της πτήσης περνά από 3 περιοχές με έντονη κακοκαιρία. Τεχνικοί αεροπλάνων αποκλείουν κατηγορηματικά το σενάριο αυτό, αν και δεν θεωρείτε αδύνατο, οι πιθανότητες να πέσει αεροπλάνο από κεραυνό είναι ελάχιστες δηλώνουν ξανά και ξανά.Καθημερινά 3 αεροπλάνα τα κτυπούν κεραυνοί αλλά δεν είναι λόγος συντριβής τους. Ίσως πρόκειται για εγκληματική ενέργεια, αν το αεροπλάνο συντριβεί την ώρα της απογείωσης ή της προσγείωσης τότε οφείλεται σε μηχανική βλάβη, τονίζουν πιλότοι και μηχανικοί, το να συντριβεί αεροπλάνο την ώρα της πτήσης είναι πολύ σπάνιο. Τέλος φημολογείται έντονα ότι το τελευταίο σήμα που πήρε ο Πύργος Ελέγχου στην Βραζιλία ήταν για μηχανική και ηλεκτρική βλάβη, ενώ άλλες φήμες θέλουν το πιλότο να καλεί βοήθεια για φωτιά.
Ο πίνακας ανακοινώσεων του αεροδρομίου
Το αεροπορικό δυστύχημα ή ατύχημα είναι το χειρότερο ατύχημα στην Ιστορία της Air-France μετά την τραγική έκρηξη του Concorde το 2001 την ώρα απογείωσης σε διάδρομο του αεροδρομίου Charles de Gaulle. Οι 216 επιβάτες ήταν 61 Γάλλοι, 58 Βραζιλιάνοι, 26 Γερμανοί, 9 Κινέζοι, 9 Ιταλοί, 6 Ελβετοί, 5 Άγγλοι, 5 Λιβανέζοι, 4 Ούγγροι, 3 Ιρλανδοί, 3 Σλοβάκοι, 3 Νορβηγοί, 2 Αμερικανοί, 2 Ισπανοί, 2 Πολωνοί, 2 Μαροκινοί, 1 Αργεντινός, 1 Αυστριακός, 1 Βέλγος, 1 Καναδός, 1 Κροάτης, 1 Δανός, 1 Ολλανδός, 1 Εσθονός, 1 Φιλιππινέζος, 1 Γκαμβιανός, 1 Ρουμάνος, 1 Ισλανδός, 1 Ρώσσος, 1 Νότιος Αφρικανός, 1 Σουηδός και 1 Τούρκος. Το 12μελής πλήρωμα δεν έγινε γνωστό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου