Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου

Με κρατά συντροφιά η μοναξιά μου αυτές τις ώρες... Είναι τελοσπάντων οι ώρες που και να θελα δεν θα μπορούσα να μην ήμουν μόνος. Θα θελα όμως να μην ήμουν μόνος! Αν αρχίσω με την λίστα “Θα 'θελα” θα τελειώσουμε αύριο...

Σήμερα ήταν μια επικοδομιτική μέρα. Πέρασα λίγη ώρα μπροστά από τον καθρέφτη, έχει καιρό να το κάνω, κάθισα να δω τι μου αρέσει από πάνω μου, γιατί είχε στο φέισμπουκ τα top-5 που μου αρέσουν. Δεν το έκανα, στην αρχή δυσκολευόμουν να βρω 5 μετά είπα να πάω στον καθρέφτη και άρχισα να ψαχουλεύω με τα μάτια μου εμένα... Περίμενα να βρω μετά βίας 4, αλλά τελικά έχασα... Λοιπόν έχουμε και λέμε: για αρχή μεγάλη μου αγάπη πάνω μου είναι οι βλεφαρίδες μου, τρελαίνομαι, δεν τις αλλάζω, ούτε η Πενέλοπε Κρουζ στην διαφήμιση της Λ'ορεάλ δεν είχε τέτοιες βλεφαρίδες. Μετά είδα ότι ο λαιμός μου μ' αρέσει επίσης, λεπτός, σε αντίθεση με το κάτω μου χείλος που είναι μάλαμα και μ' αρέσει, αλλά θα εκτιμούσα αν είχα μια ελιά κοντά στα χείλη μου και ωραία και καθαρή επιδερμίδα. Από τον λαιμό και κάτω δυσκολευόμουν, αλλά μ' αρέσουν και τα δάκτυλα των χεριών μου αν τα νύχια μου δεν είναι υπερβολικά κομμένα και μετά δεν έβρισκα κάτι που να μ' αρέσει ώσπου και είδα τα πόδια μου. Τα πόδια μου τα βλέπω άσχημα, αλλά αν φοράω καλτσάκια με βρίσκω σεξυ και όποιος αντέξει...

Μετά από την αισιόδοξη άποψη του εμαυτού για εμέ σκέφτηκα ότι θα παντρευτώ τον πρώτο άντρα που θα μου πει ότι είμαι τέλειος (ναι καλά)... Αμ' αυτό που το βάζεις, με τόση χαμηλή αυτοπεποίθηση γιατί στο διάολο να θέλω τον δίμετρο μελαχρινό με πράσινα μάτια και τους κοιλιακούς, πόσο χαμηλά να πέσει ο άνθρωπος (γιατί δεν είμαι μόνο εγωιστής, σκέφτομαι και τους άλλους)

Σας πέθανα; Ελπίζω να το βρίσκετε αστείο (αν όχι γελοίο) που σας τα λέω και ιδιαίτερα με την άποψη που έχω για τον εαυτό μου... Εσάς τι σας αρέσει πάνω σας;

4 σχόλια:

*gis είπε...

ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ!!! Με παντρεύεσαι???

PS Βέβαια δεν ειμαι δίμετρος, μελαχρινός με πράσινα μάτια και κοιλιακούς...lol

Ιθάκη-man είπε...

Ρε είσαι ζυγός και είσαι και Μοναχικός κ Κοινωνικός, Ξινός κ Γλυκούλης, Καταθλιπτικός κ Αισιόδοξος, Κυρίαρχος κ Υποτακτικός. Τα πάντα κ Τίποτα? Και εγώ έτσι νιώθω... Δίδυμος έπρεπε να ήσουν!!!
Ναι εγώ να σε παντρευτώ εσύ όμως θα με παντρευτείς... ραντευού στο Αμστερνταμ (είσαι και νέος, και μουσική πάνω κάτω την ίδια ακούμε, και δεν ξερω γιατί ευτυχως δεν εχεις αγαπημενα βιβλία γραμμένα) Μια χαρά!

Να 'σαι καλά...

*gis είπε...

Prin pame Amsterndam, den pame gia kana kafe? 'H meneis sthn megalonhso??? :)

Ιθάκη-man είπε...

Στην νήσο των Οργίων εεε Αγίων ήθελα να πω... And finally our 12 points goes to... CYPRUS.... ΕΤΣΙ-ΕΤΣΙ γιατί έχει και από το 2005 να το ακούσουμε
Ευτυχώς που δεν θα με παντρευόσουν στα τυφλά (ευτυχως για σένα, δυστυχλως για μένα, αλλά είμαι πολύ αλτρουιστής), ραντευού στα τυφλά άκουσα αλλά όχι γάμο στα τυφλά (εκτός και αν μετατοπιστεί ο τόνος στο ο και το κάνει ώ)