Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Hair, hair, hair...

Επειδή υπομονή δεν έχω και τρέλα έχω σήμερα αντιλέγω σε όποιον έχει κάτι να μου πει… Δεν ξέρω, γλωσσο-διάρροια να το πω, υπέρ-κινητικότητα να το πω, ειλικρινά δε ξέρω, έχω ξεμείνει από λόγια για το θέμα αυτό!!!

Όμως τα ποστ δεν σταματούν! Το μπλοκ μου ποτέ δεν πεθαίνει δεν το σκιάζει φοβέρα καμιά… Θα μοιραστώ τις Μενεγάκη-στικες απορίες μου μαζί σας! Το ξέρω ότι μπορεί να είναι ηλίθιες αλλά παιδιά είναι τα μικροπράγματα που θέλουν απάντηση…

Έτσι όπως βγήκα και πάλι για μια βόλτα, βλέπω έναν άντρα με μαλλιά μπροστά-φράντζα-πίσω-σπόντες, τζιν σωλήνα χαμηλόμεσο, και μια μπλούζα… Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν «Καλά αυτός δεν κρυώνει?» και μετά παρατήρησα ότι η μπλούζα του ήταν κοντή και είπα «Πως και δεν ψόφησε ακόμα?» αλλά με μια ακόμα πιο προσεχτική ματιά είδα ότι φαινόταν το γκρίζο εσώρουχο του και ρίχνοντας μια ματιά ξανά δεν είδα ίχνος από… ΤΡΙΧΕΣ!!!

Ρε παιδιά, η τρίχα δεν ήταν δείγμα και απόδειξη ανδρισμού? Απορία, γιατί αυτός που είναι άντρας 100% έχει πιο λίγες τρίχες από εμένα? Μόνος μου ρωτώ μόνος μου απαντώ, όπως διαπίστωσα έγραψα «ήταν» και ορθώς έπραξα… Είμαι ένας κινητός Θεός! Και από μετριότητα… ουυυυυ!

Και επειδή επιστήμονας έπρεπε να γίνω, οφείλω να ομολογήσω ότι οι μεγάλοι Οίκοι μόδας όπως ακριβώς παρουσιάζουν τα ιδανικά μοντέλα πάρα πολύ λεπτά (έως και ανορεξικά) έτσι ακριβώς παρουσιάζουν και τους άντρες, ανορεξικούς… από τρίχες!!! Είδατε μοντέλα με τρίχες? Αν ναι πόσα? Ξεπερασμένο θα θεωρείται και το στυλ του «μετροσέξουαλ» άντρα και δεν ξέρω που θα φτάσουμε, η επιστήμη (την οποία τώρα εκπροσωπώ εγώ) σηκώνει τα χέρια ψηλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: