Σάββατο 5 Απριλίου 2008

Ηθικό Δίδαγμα της μέρας

Τι σύμπτωση ε? Να σερφάρω (εγώ ο σέρφερ) στο διαδύκτιο και να κάνω και φιγούρες μέσα στα κύματα των ιστοσελίδων (ναι οι ελληνικές λέξεις είναι για να πω ότι είμαι και πολύ έξυπνος) και βρίσκω ένα poll (αυτό μου ξεφεύγει στα Ελληνικά) και λέει «Ποιοι αθλητές έχουν το καλύτερο σώμα;» Και αγαπητοί αναγνώστες οι κολυμβητές είναι πρώτοι με 40% (αχ αυτή η κολύμβηση, αυτή η κατάδυση και αυτό το πόλο…) δεύτεροι με 26% οι της ενόργανης (και αυτοί δεν πάνε πίσω μόνο που είναι κοντοί και πολλοί φουσκωτοί και… καλά, σταματάω) τρίτοι οι ποδοσφαιριστές με 7% (!!!) λίγο πιο κάτω με 6% οι παλαιστές (ασχολιαστί) ενώ με ποσοστά 3-1% είναι οι Ποδοσφαιριστές του ράγκμπι, οι κουν-φου-τζίδες, οι του στίβου, οι ποδηλάτες, οι τενίστες (ντροπή) και άλλοι…

Τελείωσαν και οι αγώνες των καταδύσεων στο που-ήταν-δεν-ξέρω!!! Δεν έχω με τι να ασχολούμαι… Αν και άρχισαν οι αγώνες ενόργανης οι οποίοι δεν ξέρω γιατί είναι μόνο για γυναίκες (σεξισμό μυρίζομαι)…

Όμως αυτό που έκανα ήταν για να σας φέρω στην Λευκωσία μέσω Πάφου! Θέλοντας πάλι να περάσω το μήνυμα του «Δρόμου» και όχι του αποτελέσματος, δεν σας δίνω έτοιμη γνώση ή συμβουλή, πάντα φιλοσοφώ… εγώ και ο Σωκράτης είμαστε (θα μιλήσουμε και για εκείνον μια μέρα, σύντομα!) Να μου πείτε και γιατί τα λες; Λοιπόν ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ: Σας συστήνω ανεπιφύλαχτα να λέτε αυτό που θέλετε να πείτε ή αυτό που σκέφτεστε όσο χαζό, αστείο, σκληρό ή και άκυρο («ηχηρό» παράδειγμα αυτό το ποστ)…

Δεν υπάρχουν σχόλια: