Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Μίλα μουυυυ, ναι μίλα μου

Τα το ήθελα να ανοίξω την ρημάδα την τηλεόραση; Σας ορκίζομαι ότι δεν το έβαλα εγώ, βγήκε μόνο του το Σίγμα… Και έπαιζε το «Μίλα μου» στο σημείο που η Άννα (Χριστίνα Παυλίδου) βλέπει τον Γιώργο (ο Χρήστος Λούλης- αχ! Ο Λούλης) και λέει ότι έχει ημικρανία, ναι αυτό το λέει πάντα…

Το πιο εκνευριστικό απ’ όλα είναι ότι πριν να τελειώσει βάζουν διαφημίσεις και όταν γίνεται «επαναφορά» παίζει για μισό λεπτό το τραγούδι και μετά ξανά διαφημίσεις και μετά οι ειδήσεις (ότι και αν ακολουθεί οι διαφημίσεις μετρούν)… Επίσης λίγο φαίνομαι-πρόχειρο λέει το βίντεο αρχής με το κύμα στην θάλασσα και στην άμμο να γράφει «Μίλα μου», για το τραγούδι ποτέ δεν του έδωσα προσοχή άρα δεν έχω άποψη…

Κοιτάξτε, τα σχόλια μου τα είπα σε γενικές γραμμές, μην τα ξαναλέω… γίνομαι βαρετός (και ευτυχώς αυτό δεν μετριέται σε κιλά) και έτσι το μόνο που μου έμεινε από αυτή την σειρά είναι… οι ΗΜΙΚΡΑΝΙΕΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: