Κυριακή 13 Απριλίου 2008

Κυριακή... βαριέμαι

Βαρετή που ‘ν’ η Κυριακή, ευτυχώς δεν έχει ά-α-α-α-α-α-άλλη

Έχω βαρεθεί άγρια και δεν πάει άλλο, η ώρα είναι μόλις 8 και με έχει πλακώσει αυτή η βαρεμάρα και δεν με αφήνει…

Τώρα έχει ειδήσεις και δεν θέλω να τις δω γιατί είναι λες και τις βάζουν σε επανάληψη: «Ανεβαίνουν οι τιμές» «Η Κλίντον αυτό, ο Ομπάμα το άλλο» «Προβλήματα με το νερό» και άλλα πολλά, το μόνο καινούριο είναι οι «Εκλογές στην Ιταλία»…

Πήγα για περπάτημα το απόγευμα (δεν βρήκα κανένα Γερμανό) και μου έδωσε λίγο κατάμουτρα ο καθαρός αέρας, αφού κατάφερα να αποσυρθώ μακριά από καυσαέρια και θορυβώδεις περιοχές! Είδα κόσμο να κυκλοφορεί (μετρημένο στα χέρια μου, 13 άτομα), με χτυπούσε και ο ήλιος και ήθελα να βγάλω τα ρούχα μου (ναι! Υπερβάλλω, το ‘χω!!!), δεν πήρα επίτηδες το iPod και ησύχασα έστω και για λίγο!

Ήταν η ευχάριστη νότα της Κυριακής και κατά προτίμηση «Λα»… Και τώρα ακούω (εγώ και η γειτονιά όλη) διάφορα τραγούδια… Από το «Μες της πόλης το Χαμάμ» μέχρι το «Moi Lolita», από το «Never give up on the good times» και το «Spice up your life» μέχρι το τραγούδι των Power Rangers… όσο πάει γίνομαι πιο σίγουρος για το ότι η κατάστασις μου κρίνεται πολύ σοβαρή έως και ανίατη!!!

Επειδή κάποιοι θεωρούν πρώτη μέρα της εβδομάδας την Κυριακή,
Καλή Εβδομάδα!!!

ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ:

Η Κυριακή 17 Ιανουαρίου 1982 ονομάστηκε "Παγωμένη Κυριακή" διότι εμφανίστηκαν αλλόκοτα καιρικά φαινόμενα στην Αμερική, συγκεκριμένα η θερμοκρασία στην Μινεσότα έφτασε τους -43 βαθμούς κελσίου που ήταν και η χαμηλότερη την μέρα εκείνη...

Υπάρχουν 3 νησιά εν ονόματει "Κυριακή" και τα 3 όμως είναι μη-κατοικημένα

Δεν υπάρχουν σχόλια: