Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Την πάτησα come back

Ετοίμασα λιγάκι πρόχειρα το καμ-μπακ μου… Λυπάμαι που δεν θα δείτε πυροτεχνήματα, αλλά αν θέλετε τόσο πολύ ψάξτε τα στο γιούτιουμπ!

Επέστρεψα λοιπόν με ανανεωμένη διάθεση και ελπίζω να με συγχωρήσετε, όχι για τα πυροτεχνήματα, για την απουσία ημερών! Αυτές οι μέρες λοιπόν τα είχαν όλα… Βροχές, ήλιο, ζέστη (14 ºC πάνω από τα όρια της περιόδου) και φοβερές εξελίξεις…

Και για να μην αναλύσω το υδατικό προχωρώ ομαλότατα σε άλλο θέμα…
«Την πάτησα» το βλέπετε? Πω-πω! Τέλειο!!!

Εγώ όμως την πάτησα όταν είπα να δω το «Μίλα μου» του Τσιάκκα στο Σίγμα! Ωχ!!! Τα έκανα σκατά! Καλά ρε Tsiakkoudi μου περηφανεύεσαι ίσως για την προσευχή που έμαθες στην κόρη σου, λέω εγώ τώρα, βάζοντας την κοντινό πλάνο στην Εκκλησία να λέει όλη την προσευχή απ’ έξω??? Δεν νομίζεις ότι το παράκανες? Έστω λιγάκι?

Τόσο μελό που όσο πάει με πείθεις ακόμα πιο πολύ ότι ο Θεός είναι ανύπαρκτος! Ο Θεός τζι’ η Παναγία καλέ μου γιέ!!! Μια η «Γερόντισσα» (που μου θυμίζει τον Γέροντα Παϊσιο) μια οι χαζές επικλήσεις στον θεό την Άννας –της συζύγου σου δηλαδή- για τον ερχομό του Γιώργου (aka Λούλη aka ο λόγος που το είδα) και από την άλλη ο μεθυσμένος φιλόλογος που απαγγέλει Καβάφη και Καββαδία στο μπαρ… οφείλω να πω από πρωτοτυπία τα καταφέρνεις αλλά να μου κρατήσεις το ενδιαφέρον δεν ξέρω… Δοκίμασε καμιά φόρμουλα όπως το «Βουράτε Γειτόνοι» ή την… να δεις πως την λέγανε… Αισσέ?? Βαλεντίνα??? Όχι… ΒΑΣΙΛΙΚΉ (το βρήκα)

Και το Σίγμα συνεχίζει τα νερόβραστα με το «60 λεπτά» αφού έχει στο προσωπικό του τον Ευαγγελάτο της Κύπρου, τον «Αποδείξεις» του Σίγμα, τον ……. (τύμπανα)……. Ταμ ταμ ταραμ ταραμ ………... Χρύσανθο Τσουρούλη!!!
Και γιατί είναι το Σίγμα στην κορυφή ακόμη δεν καταλαβαίνω… Ω! Με συγχωρείτε είναι η μια και μοναδική «Βεντέτα»… Φυσικά πως ξεχνάω τον πολιτισμό μας ολόκληρο «Κλί-κλί» ο πολιτισμός μας…

Δεν υπάρχουν σχόλια: