Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Useless post

Σας τα έπρηξα αλλά... τι αλλά; Ποιος έχει παράπονο αγαπημένο μου μπλοκ; Ο Άππαρος; Μπα, μπορεί και να γελά. Γελάς μαζί μου ρε;

Δεν μπορώ να κοιμηθώ και γράφω ο άτιμος, τι να κάνω; Σαν ηλίθιος (αλλά και έξυπνος) που είμαι πέταξα τις σοκολάτες για να μην τρώω, το έριξα στα κορνφλέιξ φυσικά (τι γελοίο). Σήμερα δεν άντεξα, έφαγα και 2 σάντουιτς και ένα παγωτό... Μετά πήγα να καθίσω με φίλες σε μια καφετέρια και ήταν σαν να ήμουν σε ταινία (έκλαια και έθελα) και έβλεπα ΟΟΟΟΛΟΥΣ γύρω μου σε τρυφερές στιγμές... άσε, πικρός τους βγήκε ο καφές (δεν πήρε κάποιος καφέ αλλά λέμε τώρα) στα 20 λεπτά φύγαμε, κουβέντα δεν σταυρώσαμε... να μοναχά γελάσαμε λίγο με τσιόφτες!

Πρέπει να ανεβώ ψυχολογικά και ποιος τον γαμά τον Ερμή. Σήμερα ανακάλυψα ότι σύμφωνα με τον αστρολογικό μου χάρτη θα ερωτευτώ τον Ιούλιο... Μας κοροϊδεύει και το ζώδιο μας... Πάω να κοιμηθώ μπας και με πάρει ο ύπνος και δεν θα γεμίζω το μπλοκ με ανόητα και χαζά post


Καλή Εβδομάδα ευχήθηκα;

Καλή Εβδομάδα!!!

3 σχόλια:

apparos είπε...

ο άππαρος δεν γελά, συμπάσχει.
ο άππαρος είχεν αϋπνίες εψές.
ο άππαρος βλέπει ζευγαράκια και τον πιάνει το ψυχοπλάκωμα.

εγώ όμως προσπαθώ να ανεβώ ψυχολογικά ;)

Επίσης κάθε άλλο παρά useless είναι το post!

Καλή βδομάδα, και δεν απάντησες, πότε απολύεσαι;!

Ιθάκη-man είπε...

Αν άκουσες σήμερα στις 08:35 περίπου ένα εκκωφαντικό γέλιο εγώ ήμουν... γέλασα περισσότερο με το "και δεν απάντησες" λέγοντας έμμεσα "Ο ΑΠΠΑΡΟΣ ΠΑΝΤΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ". Λοιπόν η αλήθεια είναι ότι του χρόνου αλλά κάνω διαβήματα (λέμε τώρα) να απολυθώ ανορθόδοξα και νωρίτερα...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.