Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Στο σουπερμάρκετ

Σάββατο λοιπόν μέρα για υπεραγορά! Ναι λοιπόν, πήγα για τα καθιερωμένα ψώνια με την υπόλοιπη οικογένεια. Μπαίνω μέσα και κολλάω για μερικά λεπτά στον χώρο για διακόσμηση, έπαθα πλάκα με τα πράγματα που είχε και μετά λυπήθηκα επειδή δεν έχω δικό μου χώρο και πριν με πιάσει η κατάθλιψη έτρεξα εκεί που ήταν οι δικοί μου. Με αυτά και με εκείνα πέρασε η ώρα, κάναμε τα μικρο-ψώνια (βλπ. που μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτά) και μετά προχωρήσαμε στα αναγκαία (βλπ. Φαγητό για αύριο και την αρχή της ερχόμενης εβδομάδας)

Με το που περνώ στην φρουταρία κάνω να πάω να δω τα βιολογικά λαχανικά και τσουπ πέφτει το μάτι μου στα μανιτάρια (εκ-πλη και κτη και κα). Κάνω μικρά βήματα προς τα πίσω (πάντα κάνω μεγάλα σήμερα μου έδοξε να κάνω μικρά!) και με το που γυρίζω είμαι 3 μέτρα μακριά από ΤΟΝ παίδαρο (του ομώνυμου τραγουδιού, αυτόν που προτιμάμε αντί το μέγαρο, γιού νόου "Δεν πάω, δεν πάω, δεν πάω στο μέγαρο, θα μείνω με τον παίδαρο")

Ήταν βγαλμένος από τις φωτογραφίες των γυναικείων περιοδικών (aka Cosmopolitan) Ένας κούκλος, μα τι να σας λέω, ότι και να πω θα ΄ναι λίγο. Καταρχάς φορούσε γκρίζες φόρμες, μάλλον κακό σημάδι. Δεν φορούσε βέρα, ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, δεν φορούσε βραχιολοειδή, μενταγιόν κτλ κτλ, μ' αρέσει και φορούσε και γυαλιά, λιώνω. Μαύρα μαλλιά, φυσικά κτενισμένα, κάπου είχε αραιή τριχοφυΐα, περιποιημένος. Θέλοντας ή μη θέλοντας έβγαλα τα μάτια μου πάνω του. Φορούσε μποξεράκι, είμαι σίγουρος, δεν φαινόταν γιατί η μπλούζα του ήταν κάπως μακριά αλλά το κατάλαβα. Είναι με μια ματιά (και άλλες τόσες) ο άντρας που πάει γυμναστήριο αλλά δεν θα πεθάνει και στον δρόμο πάνω. Ααααααχ καλέ το καλύτερο δεν το είπα: Δεν είχε μαζί του ούτε μαμά (καλό) ήταν μόνος του (καλύτερα) και χωρίς φιλενάδα (ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ) και δεν έκανε καν τον κόπο να πιάσει τηλέφωνο (άρα ξέρει από αυτά) Πήρε λίγα πράγματα (που μάλλον πάει να πει ότι μένει μόνος του) και πριν φύγει είδε και τα στάντ με τα ορθοπεδικά παπούτσια (ΠΕΡΙΕΡΓΟΟΟΟ) κατά τ' άλλα ούτε παγωτά, ούτε ζάχαρη, ούτε μπισκοτάκια, ούτε κάτι ανθυγιεινό, δεν λέω, μπράβο του αλλά αυτό σημαίνει ότι μάλλον προσέχει την διατροφή του ή είναι χορτοφάγος. Και έχει ένα σχετικά αθλητικό αυτοκίνητο (καθαρό μεν αλλά Honda)

Αν ήταν γκέι μάλλον:

θα αγόραζε βιολογικά (όχι πως ξέρουμε και πολλά αλλά είναι καλύτερα)

θα έπαιρνε κάτι με σοκολάτα (αν είναι μόνος και έρημος σαν εμέ)

θα περνούσε και από το στάντ των εσωρούχων (ή μόνο εγώ το κάνω;)

δεν θα φορούσε φόρμες (γιατί προσέχουμε πάντα τι φοράμε, αν φοράμε)

θα ασχολείτο λιγάκι και με τα περιοδικά (γιατί είμαστε πλήρως ενημερωμένοι για όλα)

δεν θα ήταν τόσο σοβαρός (ξέρεις γκέι σημαίνει και χαρούμενος εκτός των άλλων)

θα φορούσε αθλητικά ότι να 'ναι αρκεί να είναι ωραία και χαριτωμένα (γιατί πολύ λίγοι κατανοούμε την αξία των ορθοπεδικών και με σόλα αθλητικών παπουτσιών αλλά και πάλι δεν τα αγοράζουμε επειδή δεν είναι συμπαθητικά)

θα είχε αυτοκίνητο μικρό και χαριτωμένο (κάτι σαν τα παπούτσια)

1 σχόλιο:

apparos είπε...

αχαχα, πέφτεις στα στερεότυπα!
πάντως με βάση τα λεγόμενα σου δεν είμαι γκέι!
βιολογικά... νοτ
σοκολάτες... σιουρα
εσώρουχα... χαχα... να περάσω περνώ αλλά απλά για να δω :P
φόρμες δεν... επειδή δεν έχω, αλλά αν είχα ήταν να φορώ!
περιοδικά; εν εκαταργήθηκαν ακόμα;!
παπούτσια γενικά ότι να 'νε, και φοριέται το ίδιο παντός καιρού!
αυτοκίνητο μικρό και χαριτωμένο δεν υπάρχει γιατί απλά δεν υπάρχει αυτοκίνητο! λολ