Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

New week dialogue 4

Ο καλός και ο κακός εαυτός μου είχαν ξανά διαμάχη και σημείωσα την συζήτηση τους. Ο μπλε είναι ο καλός και ο κεραμιδής είναι ο κακός!

Να το πάλι το κακός ρε μαλάκα δεν σου είπα την προηγούμενη φορά να μην γράψεις κακός;

Καλά, καλά, δεν θέλω φασαρίες... Ο καλός και ο όχι τόσο καλός

Ω! Δεν θέλω συγκρίσεις τώρα

Έλα τώρα, μην το κάνετε θέμα

Μη μιλάς εσύ και ο καλός της υπόθεσης εσύ φαίνεσαι και εσένα συμπαθεί ο κόσμος!

Έλα τώρα και εσένα σε αγαπά ο κόσμος!

Τσούλα, όλα δικά σου τα θέλεις! Διακόπτω το συμβόλαιο μου....

Τι λες καλέ;

Άη μωρή που την είδες Ντίβα και κάθεσαι στην καρέκλα σου μαντάμα. Αν σου άλλαζαν εσένα το όνομα θα έκανες καυγά, θα άλλαζες κανάλι, θα έκανες δικό σου μπλοκ μαρή για να γράφεις τους μονολόγους σου, σιχτίρ μου μέσα

ΆΛΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΣΤ!

Ποιος μίλησε τώρα; Ωραία θα γράψεις “ο καλός και ο καλόγουστος μου εαυτός”

Καλά πες του σοβαρά τώρα τι θέλεις να σε γράψει να τελειώνουμε!

Όμορφο, κούκλο, γκόμενο, γκομενάκι, γοητευτικό βρες και διάλεξε κάτι σε συνώνυμο και βάλε!

Ο καλός και ο δεύτερος μου εαυτός

ΔΕΥΤΕΡΑΝΤΖΑ ΕΓΩ? Φεύγω...

Όχι, όχι! Ήθελα να πω... Ο καλός και ο λογικός μου εαυτός

Λογικός είμαι. να μην λέμε τα αυτονόητα

Ο καλός και ο καυστικός μου εαυτός

Καλό είναι...

Να το κρατήσω τώρα;

Μήπως να το κάνεις Ο καυστικός και ο καλός μου εαυτός

Σκέψου ότι γράφει στην αρχή “Πρωταγωνιστούν με αλφαβητική σειρά”

Όχι που δεν θα μιλούσες

Έλα, έλα, τάξη στο ακροατήριο παρακαλώ! Ο καλός και ο καυστικός μου εαυτός είχαν ξανά, κι' άλλη διαμάχη, όχι σαν την πιο πάνω, και την κατέγραψα ως συνήθως. Ο καλός είναι ο μπλε και ο αγαπημένος λατρεμένος καραγκόμενος καυστικός σε αυτό το κεραμιδί!

Κεραμιδί είναι αυτό;

Ε τι είναι; Καναρινί?

Σοκολατινομπορντώ είναι καλέ! Δεν το βλέπεις?

Ροδοκοκκινοβυσινί είναι!

Με κοροϊδεύεις ή είναι η ιδέα μου?

Η δουλειά μου ποια είναι;

Ουυυυφ

Πως τα πας;

Καλά, αρκετά καλά!

Οι εξετάσεις πως πάνε;

Δεν πάνε!

Τι εννοείς δεν πάνε, τις σταμάτησες;

Όχι, τελείωσαν!

Μπράβο παιδί μου! Άντε τώρα είναι καιρός να βγεις και λίγο έξω από το σπίτι και να βρεις κανένα αγόρι να περνάμε καλά!

Τι εννοείς να περνάμε καλά;

Τι εννοείς με την ερώτηση τι εννοώ;

Απλά να περνάμε καλά;

Αγόρι μου, 19 και μισό είσαι! Θέλεις να αγαπήσεις από τώρα;

Ναι!!!

Τέτοιος μαλάκας είσαι! Ζήσε παιδί μου την ζωή σου! Βγες έξω, κάνε το ένα κάνε το άλλο, δοκίμασε γύρη από όλα τα λουλούδια, νομίζεις τυχαία το κάνουν οι μελισσούλες;

Μελιτσούλες εννοείς?

Είναι τσούλες οι κυρίες ρε που σου κάνουν και μέλι; Ου να μου χαθείς, get a life... HONEY!

Δεν μπορώ, δεν είναι εγώ!

ΒΓΕΣ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΔΩΣΕΙΣ

Δεν, πως το λένε... Δεν μπορώ να τραγουδάω “Θα ζήσω ελεύθερο πουλί και από κανάρα σε κανάρα θα πετάω”

Ναι αλλά τις Τσούλες μια χαρά τις τραγουδάς, λίγο παράφωνα βέβαια

Άλλο οι τσούλες και άλλο το πουλί

Κοίτα, δεν είναι και πολύ μακριά εννοιολογικά

Άη μωρέ!

Τι θες να τραγουδάς πες μου; “Η αγάπη σε αγγίζει, στην καρδιά σε χτυπάει πολλά σου θυμίζει μα λίγα ξεχνάει”

Κωνσταντίνο Χριστοφόρου; Α μπα...

“Αγάπησε με μην αργείς”

Τάμτα ε;

“Αν δεν μ' αγαπάς θέλω να το πεις, μην μου το κρατάς μην προσποιηθείς”

Βανδή εννοείς;

Βανδή φυσικά, γίνεται ο χαμός στη Θεσσαλονίκη, δεν είδες ειδήσεις του Σταρ;

Φυσικά και είδα

Όχι που δεν θα βλεπες!

Αν θα το πάρουμε σε Βανδή θα πούμε τα “Χριστούγεννα”!

“Δεν γίνονται, δεν γίνονται χωρίς εσένα”;

Ναι, ναι

Και που το αφιερώνουμε;

Χμ, δύσκολη ερώτηση...

ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΦΥΣΙΚΑ

Σε κανένα!

Σε εμένα είπα!

Δεν τον έχω βρει ακόμα

Ποιον;

Εκείνον, τον ένα...

Τον δύο, τον τρία! Παιδάκι μου πας καλά; Είσαι 19 και περιμένεις να βρεις τον έρωτα της ζωής σου και να τον παντρευτείς;

Δεν ξέρω σου λέω, δεν τον βρήκα ακόμα

Και ούτε πρόκειται!

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

Είναι το χόμπι της, κάνει ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ και πέφτει!

Πως μου καταστρέφεις τα όνειρα μου;

Με πολύ κόπο και μεράκι!

Σα δε ντρέπεσαι!

Εσύ έπρεπε να ντρέπεσαι, αυτά δεν είναι όνειρα, αυτά είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας, 19 είσαι! Αν δεν βγεις έξω τώρα πότε θα βγεις; Στα 30;

Ε..... ΕΕΕΕ....

ΕΕΕΕΕΧΩ ΔΙΚΑΙΟ, άντε να δω, με εκνεύρισες! Να θυμηθώ να πω στον Άγιο Βασίλη να μου φέρει αντιρυτιδική με εκνευρίζεις αφάνταστα και με κάνεις να βγάζω ρυτίδες

Στα 19?

Life is a bitch honey, you never know!

Bitch?

Όχι, θα ταν μαλάκω σαν και σένα!

Μην μιλάς έτσι σε εμένα, είμαστε το ίδιο πράγμα

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕ

Μην μιλάς έτσι ο κόσμος θα φοβηθεί

*Σοβαρεύομαι*

Έτσι μπράβο, καλμ ντάουν

Την αντιρυτιδική εγώ την θέλω όμως

Άιντε τώρα

Του φρονίμου τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν

Ναι αλλά το φαγητό χαλάει αν μείνει πολύ καιρό έξω από το ψυγείο

Ακριβώς, η αντιρυτιδική εδώ παίζει τον ρόλο του ψυγείου, μην σου πω του καταψύκτη!

Αχ δεν είσαι καλά

Ενώ εσύ έχεις και σώας τας φρένας και είσαι και καλά

Το καλά είναι υποκειμενικό

Να τα μας... It's ampelofilosofia hour! Δεν θα αντέξω, σου το λέω

Καλά, καλά με έπεισες, σταματώ!

Μήπως υπάρχει Θεός τελικά?

Κατάλαβες ότι είναι τα Χριστούγεννα σε 3 μέρες;

Πως την είδες; Διαφήμιση του Jumbo?

Έλα τώρα δεν ανυπομονείς να ρθουν Χριστούγεννα;

Μόνο και μόνο που σκέφτομαι ότι θα είμαστε μαζί, εγώ και εσύ, τρελαίνομαι... Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να πάει καλύτερα!

Θα είναι και οι συγγενείς...

Είναι ανάγκη να ρθουν τώρα αυτοί;

Θα έχει και φαγητό!

Κάτι καλό έπρεπε να έχει, δεν νομίζεις;

Θα κάτσουμε δίπλα από το δέντρο

Για να του κάνουμε παρέα!

Θα ανοίξουμε δώρα

Πρέπει να τα κλείσουμε πρώτα!

Και θα ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα ο ένας του άλλου...

Τι από τώρα;

Όχι όλα στην ώρα τους!

Δηλαδή το μπλοκ συνεχίζει και τις διακοπές;

Φυσικά! Εμείς δεν είμαστε πρωινάδικο!

Δεν θα είναι μαγνητοσκοπημένα τα ποστ;

Φυσικά και όχι!

Ωραία άρα θα τα ξαναπούμε, προς το παρόν Καλή Εβδομάδα σε όλους σας!


Γκεστ Σταρ: Η φωνή του απαιτητικού μπλοκοθεατή

2 σχόλια:

efhbos είπε...

χαχαχαχα...Απιστευτοι διαλογοι...!Ποιος κερδιζει μεχρι τωρα??

Ιθάκη-man είπε...

Διάλογος είναι, ειρηνικά πράγματα :P