Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

New week dialogue 2

Ο καλός και ο κακός εαυτός μου είχαν διαμάχη από προχθες και σημείωσα την συζήτηση τους (αν δεν με φοβάστε καιρός να αρχίσετε!) ο μπλε είναι ο καλός και ο κόκκινος (σε κεραμυδί μου φέρνει το χρώμα αλλά λέμε τώρα κόκκινο) είναι ο κακός!

Ο λογικός είμαι, μπορείτε να με φωνάζετε και χρήσιμο!

Καλά μιλάμε, αν σου πω τι όνειρο είδα, θα...

Τι όνειρο είδες;

Δεν θα το πιστέψεις!

Καλά, λέγε εσύ...

Ήταν υπερπαραγωγή το όνειρο

Μάλιστα...

Ήταν σαν ταινία, μιλάμε, τέλειο και σκηνοθετικά και τα σκηνικά ήταν τόσο... πραγματικά

ΠΑΛΙ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗ ΕΒΛΕΠΕΣ ΡΕ?

Ποιο λες καλέ, το 4?

Μου κάνεις και τον Κινέζο, μίλα ρε! Το είδες ή δεν το είδες;

Είδα ένα κομμάτι από εκείνο το επεισόδιο που πήγε ο Χριστόφορος στην Αμερική και έστειλε μήνυμα της άλλης για να βρεθούν στο γεφυράκι, μόνο αυτό είδα ορκίζομαι

Και σου άρεσε;

Με εκνεύριζε, είχε πλάνα πολύ Sex&the City

Μόνο τα πλάνα σου φταίγανε;

Αλλά κάτι μου άρεσε

Ω! Για πες...

Εκείνος που έπαιζε τον Αμερικανό γκόμενο της άλλης που της είχε στείλει μήνυμα ο Χριστόφορος να βρεθούνε στο γεφυράκι

Α καλά!

Τι; Πες μου τώρα ότι δεν ήταν ωραίος

Καλά παιδάκι μου χαζό είσαι;

Όχι, τα λογικά μου τα έχω ακόμα, απλά ξέρεις πάσχω από το ΕΤΚΦ

ΕΤΦΚ

Όοοοχι.... Ε.Τ.Κ.Φ.

Τι είν' τούτο πάλι;

Έλλειψη Τρυφερότητας Και Φροντίδας

Κάτι μου λέει ότι εσύ το σκέφτηκες αυτό

Ναι...

Αξιολύπητος είσαι

Άνθρωπος είμαι και εγώ

Κανείς δεν είπε το αντίθετο! Όχι ακόμα φυσικά...

“Μα είμαι άαανθρωπος και εγώω”

Αχου πως το θυμήθηκες αυτό;

Ευρυδίκη είναι μόνο μια

Και τον Κοργιαλά που τον βάζεις;

Εγώ πουθενά, ούτε καν στο youtube

Ναι, ναι... Όπως έλεγες ότι δεν βλέπεις Next Top Model

Πότε είπα ότι δεν βλέπω το Next Top Model?

Δεν μιλάς ε; Μα είναι επειδή έχω δίκαιο!

Πάλι καλά που έχεις δίκαιο, μια φορά στα χίλια χρόνια....

Του πελάγου τα τελώνια, μες στα σκοτεινά τα φύκια μες στα πράσινα χαλίκια, το φυτεύουνε και βγαίνει πριν ο ήλιος ανατείλει

Μη σταμάτα! Τρίζουν τα κόκαλα του Ελύτη, δεν είσαι εσύ άνθρωπος να απαγγέλλεις Ελύτη

Να το γυρίσω σε Σεφέρη;

Σώνει και καλά να πούμε ποίημα; Τι το κάναμε εδώ μέσα, εθνική εορτή;

Μην δεις ένα άνθρωπο να είναι κουλτουριάρης...

Χαχαχα εσύ κουλτουριάρης;

Ναι! Εγώ, δεν κατάλαβα

Άη μαρή που δεν διάβασες ποτές Ντοστογιέφσκι

Και όποιος διαβάζει τον Ντοστογιέφσκι είναι κουλτουριάρης;

Που πας καλή μου χωρίς τις απαραίτητες βάσεις...

Τις κατέχω και πολύ καλά μάλιστα!

Ναι, πες μου ένα έργο του Ντοστογιέφσκι

Να σου πω του Σαίξπηρ

Μωρή που νομίζεις ότι το Σαίξπηρ έχει α' συνθετικό το σεξ και β' συνθετικό το πυρ. Έργα του Σαίξπηρ λοιπόν με -αι- και -η- ξέρει και το παρδαλό κατσίκι!

Δεν κατάλαβα τι ρόλο βαράς εσύ

Δεν βαράω ρόλο εσένα βαράω, είθε μορφωθείς επιτέλους

Μου θυμίζεις αφάνταστα τους καθηγητές στο Πανεπιστήμιο

Ναι τουλάχιστον αυτοί πληρώνονται για να λένε αυτές τις κουβέντες

Ναι αλλά τουλάχιστον αυτοί μου λένε και κάτι παραπάνω...

Δεν θα χρειαστεί πολύ...

(το διαβολάκι μέσα μου πήρε την εξουσία των χεριών μου, πήρε το mouse και μου άνοιξε το Wikipedia και βρήκαμε τον Ντοστογιέφσκι και ανακάλυψα πως έγραψε το “Έγκλημα και Τιμωρία” “Ο ηλίθιος” και άλλα πολλά)

Λοιπόν είδες τι εύκολο είναι;

Τελοσπάντων, καλά είναι να μαθαίνουμε τα βασικά

Ωραία τώρα διάβασε τον Ηλίθιο (το έχω το βιβλίο αλλά δεν το έχω διαβάσει ποτέ)

Τι λες μωρέ, μετά, μετά... Τώρα εξετάσεις!!!

Διάβασες σήμερα;

Ναι τα κατάφερα, επιτέλους άρχισα διάβασμα!

Μπράβο! Εύγε! Και εις ανώτερα (βλπ Ο Ηλίθιος)

Άη μωρέ!

Σε έχω βαρεθεί! Καλή Εβδομάδα, σπαστικά καλέ μου εαυτέ!

Καλή Εβδομάδα εγώ είπα ήδη στο προηγούμενο ποστ!

5 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

εσύ είσαι χειρότερος κι από μένα... εγώ τουλάχιστον όταν μιλάμε με τον εαυτό μου δεν καταγράφω τη συζήτηση.
καλό απόγευμα!

efhbos είπε...

Κανεις συχνα τετοιες συζητησεις με τον εαυτο σου...:P?

musicbug είπε...

An aytos o dialogos ginotan me puppets thaxe pio gelio akoma:-) Ayto pou mesa se ena post ta vazeis ola kai denoun toso kala me ekplissei:-) Kai to Evridiki tribute teleio:-) Gia na min ksexniomaste:-p
Kisses

Εγώ είπε...

LOL skeftou jeinos pou nomizei oti to proto sinthetiko tou Shakespeare en sex prepei nan polla lame

Ιθάκη-man είπε...

@ sCaTterBraiN:
Ουδέν σχόλιο

@ Εφηβος:
ΔΞ/ΔΑ :p

@ musicbug:
Με πάπετς? Αχα, δεν έχουμε τέτοιο τεχνολογικό εξοπλισμό για κάτι τέτοιο. Πως δένουν ΟΕΟ? :p

@ Liar:
Υπάρχουν ακόμα άτομα που το πιστεύουν;