Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

English Facebook Friend

Έχω έναν φίλο στο Facebook εξ Αγγλίας τον οποίο τον έκανα add, με τον οποίο γνωριστήκαμε όταν ήρθε το καλοκαίρι στην Κύπρο για διακοπές. Εγώ ως καλός και φιλόξενος άνθρωπος του πρότεινα να τον ξεναγήσω στην Λευκωσία (γιατί είμαι και γαμώ τους promoters έτσι;) Βρεθήκαμε συνολικά 3-4 φορές στην εβδομάδα που ήταν εδώ ενόσω ήταν στην Κύπρο και μετά αποχαιρετιστήκαμε και μου είπε ότι θα ρθει και του χρόνου (δεν ακούστηκε σαν απειλή πάντως)

Πριν καιρό είχε γράψει για status “I'm gay” και λέω εγγλέζος είναι θα εννοεί χαρούμενος, μετά από λίγη ώρα γράφει “I'm gay, really” και λέω ωπα κάτι δεν πάει καλά, ή όντως πολύ χαρούμενος είναι ή υπάρχουν και άλλοι ηλίθιοι σαν εμένα που πιστεύουν ότι εννοεί χαρούμενος. Παρ' όλα αυτά στις πληροφορίες του ακόμα γράφει “Interested in: Women.” Κοίτα τώρα, την αμαρτία μου να την πω εγώ τον συμπάθησα, για να είμαι ειλικρινής, είναι πολύ χαριτωμένος δεν μπορούσα να αντισταθώ στο αστραφτερό του χαμόγελο (Aquafresh ή Golgate δεν εξηγείται αλλιώς) και μου φάνηκε και γκέι (αν και από αυτά συνήθως δεν σκαμπάζω) Και μάλιστα νομίζω ότι είναι σε σχέση τώρα (ναι, και αυτός) γιατί για profile picture του είναι αυτός με κάποιον άλλον και ο κάποιος άλλος έχει την ίδια φωτογραφία για profile picture και όταν μάλιστα προχθές ήταν μεθυσμένος του έγραφε στον τοίχο ότι τον αγαπά και άλλα τέτοια σαχλά!

Και συχνά πυκνά κοιτάζω τις φωτογραφίες του (επειδή έχει και πολλές πανάθεμα τον) είναι πολύ outgoing τύπος, βγαίνει συχνά, πηγαίνει σε συναυλίες, εκδηλώσεις, πάρτι (κάτι που έπρεπε να κάνω και εγώ) και παρατηρώ τρία πράγματα (πρόσεξε συμπεράσματα ο ερευνητής, ο επιστήμονας με Ε κεφαλαίο): α) ότι μερικοί Άγγλοι είναι πολύ χαριτωμένοι β) ότι οι φίλοι του είναι τεκνά και γ) ότι υπάρχει μια σχετική ελευθερία. Επομένως ζηλεύω! Ναι μερικοί Άγγλοι είναι τόσο χαριτωμένοι που θες ένα από αυτούς για γκόμενο, όχι για πολλά-πολλά (όπως ακούω) απλά και μόνο για να τον κυκλοφορείς και να τον επιδεικνύεις, και μάλιστα πολλοί υποψήφιοι θα ήταν από τους φίλους του. Η σχετική ελευθερία είναι σχετική (τι ξεστόμισα ο Διαφωτιστής!)

Στην Κύπρο τέτοιες εκσυγχρονισμένες, μεταμοντερνιστικές και Ευρωπαϊκές ιδέες, να βγαίνουν άντρες μαζί και να χορεύουν μαζί και να είναι άνετοι με τον άλλον, δεν υπάρχουν, στους νέους της γενιάς μου μπορεί να υπάρχει μια άνεση αλλά παρεξηγούν γενικότερα. Δεν υπάρχουν όρια στο χιούμορ και στην σοβαρότητα. Οι άντρες εδώ είναι ναι μεν μαλθακοί αλλά είναι και ξινοί, την έχουν δει όλοι απόλυτο αρσενικό! Δεν αγκαλιάζουν άλλα αρσενικά, δεν φιλούν σταυρωτά άλλο αρσενικό, μόνο “Φιλούι μου” ακούς και κτυπήματα στην πλάτη, όταν πάνε κλαμπ (καλά ισχύει γενικότερα για εμάς τους Κύπριους) είναι κατά κανόνα αντικοινωνικοί. Ορίστε γιατί καταργήθηκε το φλερτ (για τους ετεροφυλόφιλους) Αυτά, δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο...

Alexander McQueen μποτάκια

Tσάντα Gucci "σχεδιασμένη" από την Frida Giannini

ΥΓ. Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα αν έσβηνα τον λογαριασμό μου από το facebook γίνομαι περίεργος και νιώθω κατάσκοπος του CIA και μετά με πιάνουν και τα ψυχολογικά μου!

7 σχόλια:

ProFyLaKtiKo είπε...

με μπέρδεψε λίγο η συλλογιστική σου αλλά εντάξει.. τελικά είναι ή δεν είναι; α, επίσης να μας δώσεις τη facebook address αυτών και των φίλων του

sCaTterBraiN είπε...

αυτό με το facebook να το κοιτάξεις πάντως - γιατί κάπου διάβασα ότι μπορεί κανείς εύκολα να καταλάβει ένα σωρό πράγματα για τον άλλο από τους φίλους που έχει στο facebook, τα boxes, κλπ.
τώρα αν έλεγα ότι κι εγώ δε ζηλεύω την ελευθερία των εγγλέζων, ολλανδών, κλπ θα έλεγα ψέμματα. αλλά 1. το κέρδισαν με τους αγώνες τους και 2. υπάρχουν και χειρότερα (π.χ. άραβες, αφρικανοί, κλπ.)

Εγώ είπε...

xates ela dame hehe :)

Ιθάκη-man είπε...

@ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ:
Άσε τίποτα και για εμάς τους αδέσμευτους, λύσσα κακιά! :P

@ sCaTterBraiN:
Πίστεψε με το κοιτάζω όσο γίνεται! :P Κρίμα ρε παιδάκι μου που δεν έχω φίλους και στην Ολλανδία και στην Γαλλία για να κατασκοπεύω τι γίνεται εκεί...

@ Liar:
Ψήνομαι, ψήηηηνομαι όμως!

tinkerbell είπε...

Καλώς ή κακώς τα πράγματα δε θα αλλάξουν στην Κύπρο εύκολα or any time soon. Mentality-wise μιλάω. Επομένως υπάρχουν 3 πράγματα ουσιαστικά που μπορείς να κάνεις: 1)Move. 2)Πας με τα νερά τους και μπαίνεις στα ίδια αντικοινωνικά καλούπια και χαλάλι ότι ζεις καταπιεσμένος και δυστυχισμένος. ή 3) Κάνεις αυτό που θες και εκφράζεσαι με τον τρόπο σου σε χαρακτηρίζει και σε κάνει να νιώθεις όμορφα και like yourself και τους άλλους απλά τους δίνεις ξυδάκι που δε μπορούν να κάνουν το ίδιο. Κι άστους να λένε!

Πεζούνι είπε...

Afou sou arese eprepe na diksis endiaferon. Na ma8is parapanw. Itan na anakaliptes an itan gay wouldn't you?
I mean.. epd etsi to e8oroun je egw... enne oula aspro mavro. I tried it once. Ipen m en str8. Eteliwse. Its not the end of the world. En iparxi antropi. Ektos je an dn ise toso open... Pou men to pis, oute egw nio8w toso open, je opos ediavases, en na ta metaniwsw kapote touta na to dis (presumably in half a year p en na mpw strato... yey )

Ιθάκη-man είπε...

@ tinkerbell:
Move! Χαχαχαχαχα! Ακραία λύση αλλά πάνω από όλα λύση! Χαχα! Αντικοινωνικός είμαι όταν δεν είμαι καλά αλλά είμαι φύσει κοινωνικό ον (όπως όλοι οι άνθρωποι αλλά εγώ το έχω ανακαλύψει) και θα μείνω εδώ, θα εκφράζομαι με τον τρόπο που θέλω [όποιος και να είναι αυτος π.χ. δουλειά (σορρυ μάμα)] και αν δεν δουλέψει ούτε τούτο θα move, σίγουρα! χαχαχαχα! Θεινξ!

@ FindThatInch:
Μια φορά, πριν 2-3 χρόνια, επία να το κάμω τούτο χωρίς όμως να μιλήσω ανοικτά (πήρα τον άνθρωπο Αγγλία μέσω Νέας Υόρκης) και δεν μου μιλά μέχρι σήμερα, ευχαριστώ δεν θα πάρω άλλο :P Αλλά προσπάθησα, σκουντήματα που έφαγε, αγκαλίτσα του έκανα, τον πήρα να χορέψουμε, τον κέρασα, του έριξα και hints ότι κρυώνω αλλά με το κοντομάνικο έμεινα και την επόμενη ήμουν κρυωμένος!
Δεν θα το μετανιώσεις, ήρεμα...