Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Monday today so...

Καινούρια εβδομάδα και πάλι! Πέρασε γρήγορα η προηγούμενη και τώρα πάμε γι' άλλα, το Πανεπιστήμιο μας τελείωσε (από Ιανουάριο πάλι) και τώρα έχουμε εξεταστική. Αυτή η εβδομάδα θα είναι περίεργη, το νιώθω, παίρνω vibes από τον αέρα (το κλιματιστικό θα 'ναι, χαλάρωσε) αλλά εύχομαι να τα πάνε όλα καλά, εγώ θα προσπαθήσω τις ώρες που θα ξεκουράζομαι να γράφω το κατιτίς μου....

Λοιπόν σας στέλνω ευχές για μια Καλή Εβδομάδα με μια φωτογραφία από την Πανσέληνο της Τετάρτης που ήταν και στους Δίδυμους!


6 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

καλή επιτυχία!

musicbug είπε...

H photo einai dikia sou? Milame einai WOW WOW WOW! Apisteyti!
Kali vdomada boy!!!

Εγώ είπε...

nice picttture

tinkerbell είπε...

Καλή βδομάδα! Great pic!

Ιθάκη-man είπε...

@ sCaTterBraiN:
Thanx!

@ musicbug:
Δικιά μου είναι. άξιο μου τέκνο! :P Ευχαριστώ (για το WOW WOW WOW! Apisteyti!) ! Καλή Εβδομάδα και σε 'σένα!!!

@ Liar:
Merci, merci!

@ Tinkerbell:
Καλή Εβδομάδα και σε 'σένα!!! Ευχαριστώ... Ω το είπα το ευχαριστώ ξανά? Danke! ;P

Πεζούνι είπε...

Good luck. Btw, love the photo. Areskun m oi photos p pezun me to negative space