Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Φόρμουλα δυόμιση

Προσπαθώ να συγκεντρωθώ και δεν τα καταφέρνω, δεν έχω καμία απολύτως όρεξη να διαβάσω, θέλω να φύγει ένα βάρος από πάνω μου αλλά δεν εξαρτάται από μένα. Λοιπόν με μια περίεργη διάθεση, αν και η Πανσέληνος αυτή στο ζώδιο μου υποσχόταν ποιοτικές ώρες και χαρές, κάθομαι και δεν μπορώ να κάνω τίποτα! Έχει πανσέληνο απόψε και δεν είναι καθόλου ωραία (η γενική κατάσταση) και λέω από αύριο να ξεκινήσω διάβασμα (πόσες φορές το έχω πει;) γιατί το έχω ανάγκη.

Φαίνομαι καλά, αυτό είναι πρόβλημα γιατί οι γνωστοί μου και οι φίλοι μου δεν καταλαβαίνουν όταν δεν είμαι καλά και νομίζουν ότι τους λέω ψέματα, απλά όταν δεν μιλάω πολύ (σημάδι ότι σκέφτομαι πολύ) νομίζουν ότι δεν είμαι καλά. Εντάξει χάλια δεν είμαι (ακόμα) απλά μέσα μου γίνεται ένας πόλεμος αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας και έχουνε χρησιμοποιήσει και χημικά όπλα μέχρι τώρα και φοβάμαι μπας και ρίξουν καμιά ατομική και τεζάρω μια εβδομάδα πριν την εξεταστική (κακό αυτό!)

Με μια διάθεση σαλάτα δηλαδή πριν λίγο άκουγα Secret Combination και μετά καπάκι Αρβανιτάκη (επαναλαμβάνω για όσους δεν το χόνεψαν, δεν είμαι καλά παιδί μου!) Οι σκέψεις πάνε και έρχονται στο μυαλό μου με ταχύτητα φωτός, βζζιιιιιινγκ και άλλη από πίσω βζζζζιιιιιινγκ, σαν φόρμουλα ένα καταλήξαμε. Λοιπόν επειδή βλέπω το αυτοκίνητο της Mαc-Faγεν να χάνει πάω να τσιμπήσω κάτι προτού να κοιμηθώ!

Αυτό ακριβώς!

Καληνύχτα!

6 σχόλια:

musicbug είπε...

Mia xara eisai boy!
Skepsou poso xeirotera tha mporousan na itan ta pragmata kai pws merikoi anthrwpoi einai se poly pio asximi katastasi. Salad Bar mousiki, to kanw synexeia:-) Apo Xatzidaki se Tamta kai toumpalin:-p
Kalo vrady

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Μπα σε καλό σου, πόσες φορές θα πεις "Δεν είμαι καλά".
Και φυσικά αυτή η αρνητική ενέργεια ανακυκλώνεται.
Βεβαίως είσαι καλά και απόλύτως φυσιολογικός που δεν αισθάνεσαι καλά με τα γύρω, ΑΛΛΑ εσύ θα λες πως είσαι καλά αφού έχεις υγεία και δύναμη.
Ολα είναι περαστικά.
Μια καλή αλλαγή είναι από U2 σε Σφακιανάκη. χα,χ,αχα!!
Καλημέρα!!

Ιθάκη-man είπε...

@ musicbug:
Κοίταξε, μια χαρά είμαι, αλλά με το να σκέφτομαι ότι μερικοί είναι σε πιο άσχημη κατάσταση δεν βοηθά. Και plus τα πράγματα για μένα μπορούν να γίνουν χειρότερα... Ααααααχ δεν διαβάζεις καλά τα ποστ μου, θα σου κάνω διαγώνισμα εσένα!

@ Συμμορία:
Αρκετές μάλλον μέχρι να πάρω ένα τηλεφώνημα από εβδομάδας! :P Σπαστικό είναι έ? Θα προσπαθήσω να μην το ξαναπώ!
Είμαι καλά, είμαι υγιής, αλλά όπως έχω πει όλα εξαρτώνται από κάτι που δεν μπορώ να ελέξω εγώ, δεν είναι από το χέρι μου, είμαι πλημμυρισμένος από άγχος (και δεν είναι οι εξετάσεις το θέμα μας)
ΑΠΟ U2 ΣΕ ΣΦΑΚΙΑΝΑΑΑΑΑΚΗ? Αυτά εννοούσε ο musicbug όταν έλεγε "υπάρχουν και χειρότερα"? :P

musicbug είπε...

Mallon de to diatypwsa swsta, mousika ennoousa vasika:-) Ki evala kai ton eayto mou mesa, emena ennoousa, gia na min pw gia tin kakomoira tin mana pou xtes ti mia eixa valei Celine kai meta petaw mia Stanisi "S'exw kanei theo" kai frikare!:-) Oxi vale mou diagwnisma se prokalw, tha aristeysw sigoura :-p

Ιθάκη-man είπε...

@ musicbug:
Έλα τώρα όχι πως εγώ τα διατυπώνω με ακρίβεια, αλλά ναι μουσικά είστε χειρότεροι... ΣΕΛΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΑΝΙΣΗ? Καλά εσύ έχεις καψούρα, δεν εξηγείται! Εμένα όμως είναι ανεξηγήτα, άκους εκεί Καλομοίρα Αρβανιτάκη, πριν καιρό άκουγα Σπανουδάκη και μετά Βανδή, ε αυτό δεν υπαααααααρχει!!!

tinkerbell είπε...

Εκτοκώσου ελεύθερα αγόρι μου! Αν μας βάζουν χέρι πια και στα blog ζήτω που καήκαμε!
Περνάς άσχημη φάση? Εξέφρασε το με πάθος και χωρίς φόβο! Έχεις κάθε δικαίωμα να το κάνεις χωρίς να νιώθεις άσχημα που νιώθεις άσχημα. It's part of life and part of human nature.
Γιατί να απολογείσαι που δεν είσαι στα καλά σου? Απολογούμαστε δηλαδή άμα έχουμε τα πάνω μας? Τσου :)