Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

Ambi Pur

Όπου πάω βλέπω γκέι ή και δεσμευμένους ή έχω παραισθήσεις, αλλιώς δεν εξηγείται. Ναι ξέρω, μέρες που είναι δεν κάνει να παραπονιέμαι αλλά δεν παραπονιέμαι... ε να, απλά ζηλεύω! Λύσσα κακιά, σαν μικρόβια είστε καλέ! Αυξάνεστε σε χρόνο dt, γαμώτο! Είστε παντού, χειρότερα και από τα Jumbo! Όχι άααααααλο κάααρβουνο!

Πήγα σε μια φίλη να την επισκεφτώ και ήρθε να την επισκεφτεί ένας άλλος φίλος (που εγώ δεν τον ξέρω) ο οποίος εργάζεται στο Βέλγιο και ο γκόμενος του ήταν... όλα τα λεφτά. Την ίδια μέρα πήγα να επισκεφτώ μια άλλη φίλη μου (ναι είμαι άνθρωπος των επισκέψεων) αλλά εκεί μαζί της ήταν ο γκόμενος της (ο οποίος ΟΚ δεν είναι του γούστου μου, αλλά ήταν ο γκόμενος της αυτό είναι το ζήτημα). Την επόμενη μιλάω με έναν φίλο στο msn και μου λέει για τα αισθηματικά του οτι πάνε καλά και υπάρχει παρασκήνιο και βγαίνει με κάποιον... την ώρα που εγώ επισκέπτομαι φίλες από τα παλιά έτσι; Ο μούχλας!

Χθες βγήκα έξω με κάτι φίλες (ναι, δεν έχω αρκετούς φίλους αρσενικά) και στο απέναντι τραπέζι κάθονταν 4 γκέι και παίζανε χαρτιά (και μετά εγώ είμαι ο μούχλας που πηγαίνω επισκέψεις) και νομίζω ότι ήτανε 2 ζευγαράκια, καλά ο ένας ήταν θεός, μου μιλούσαν οι άλλες και με ρωτούσαν τι κάνω και δεν άκουγα, ήμουν απασχολημένος κοιτώντας (διακριτικά πάντα) Σημειωτέον ότι από την παρέα με τις κοπελιές χθες έλειπε η μια που βγήκε με τον φίλο της και ο φίλος της άλλης ευτυχώς δεν ήρθε μαζί μας (θα έκοβα φλέβα, θα αυτοκτονούσα)!

Για τα μπλοκ των συμπλοκερς δεν θα πω τίποτα, από σεβασμό και μόνο... ΣΕΒΑΣΜΟΟΟΟ είπα, δεν ξέρω αν με ακούσατε αλλά είπα ΣΕΒΑΣΜΟΟΟΟ! Για να λέμε την σκάφη-σκάφη και τα σύκα-πούστη, υπάρχουν εδώ μοναχικά και αδέσμευτα μικρά παιδιά που ζηλεύουν! Χαχα! Είναι λιγάκι οι ορμόνες, οι μέρες, που είμαι νηστικό και η... πικρία να το πω; Από την άλλη (εδώ ξυπνάει μέσα μου ο Δίδυμος) χαίρομαι που είμαι σινγκλ (και δεν είμαι άλμπουμ) γιατί βάζω στο φαγητό μου όσο κρεμμύδι και όσο σκόρδο θέλω χωρίς να με επηρεάζουν οι παρενέργειες, γιατί αν έχει κάποιος πονοκέφαλο εμένα δεν με πειράζει, γιατί οι φίλοι μου δεν παραπονιούνται ότι τους έγραψα στα παλιά μου τα παπούτσια αλλά θέλω να έχω σχέση

Δεν είσαι Δίδυμος εσύ! Τρίδυμος και βάλε!

Άη μωρή, σιχτίρι! Φύγε! Ουστ, δικό μου είναι το ποστ! Με σύγχυσες! Που έμεινα; Ναι, δεν θα είχα τόσο παράπονο αν ένιωθα πολύ σέξι και αν προκαλούσα ταραχή! Δεν γίνεται, θέλω να νιώσω βλέμματα πάνω μου (βγες στον δρόμο τσίτσιδος θα μου πείτε, υπάρχουν πολλοί τρόποι) μέχρι Ambi Pur πήγα και αγόρασα με ανιχνευτή κίνησης, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο έχει ανεβεί το ηθικό μου να περνάω και να νιώθω ότι πίσω μου κάποιος εκτοξεύει διάφορα... υγρά επειδή με είδε!

Υ.Γ. Τι είναι αυτό που μου συμβαίνει; Έχω γίνει... πόρνος καλέ!

Αυτά τα Ambi-Pur πως μου ξέφυγαν?

9 σχόλια:

Katsiki είπε...

Και ούτε ένα single's party αυτές τις μέρες... Να πας με τον αριθμό στο στήθος και να γράψεις "είμαι το 29, ενδιαφέρομαι" και να πας να το βάλεις στο φακελάκι του 52...

Πάντως έχω να σου πω ότι αυτή η παρομοιώση με τα Ambi Pur πολύ διαστροφική βρε συ...
Εγώ πλέον ψεκαστήρι με άρωμα δεν βάζω σπίτι μου!!!

Και μην ανησυχείς υπάρχουν πολλές μοναχικές καρδιές (βλέπε εμένα που αν σου πω τα ερωτικά μου το τελευταίο διάστημα θα καραφλιάσεις :P)αυτές τις μέρες απλά φοράνε το χαμόγελο και δεν το δείχνουν!!! Μη σου πω βρίσκουν φίλους τους εξίσου μοναχικές καρδιές και το παίζουν ζευγαράκια..

μουτς μουτς
με το καλό να μας μπει...!!!

η νέα χρονιά καλέ!

mahler76 είπε...

dude, μάθε να μην έχει ανάγκη κάποιον δίπλα σου και θα δείς πόσο χαλαρά θα είναι όλα.

Εγώ πάλι όσους βλεπω με σχέση οκ το 90%, είναι μόνο γκρίνια, μιζέρια παρεξηγήσεις.

Ξέρεις τι έχω ακούσει αυτές τις μέρες από αδερφές των οποίων όλοι οι γκόμενοι θα κάνουν αλλαγή με τους γονείς τους κι όχι μαζί τους? ΕΛΕΟΣ!!!

Άσε ο άλλος που έχει σχέση 5 μήνες άλλα ο γκόμενος έχει ακόμα single στο status στο facebook!!! Εκεί να δείς μίρλα. Οπότε αν έχεις φιλαράκια μια χαρά περνάς και χωρίς γκόμενο.

οΚ αν ΟΟΟΟΛΟΙ οι φίλοι σου είναι ταυτόχρονα με σχέση τότε οκ να πέσεις λίγο άλλα τότε dude λέμε είσαι γκαντέμης.

Άντε καλή Χρονιά να έχουμε.

sCaTterBraiN είπε...

δηλαδή αν πέσει στα χέρια σου κρεμοσάπουνο, πάει; το ζουλάς μέχρι να αδειάσει;

σταμάτα τις σκέψεις και κοίτα να το διασκεδάσεις σόλο ή όχι.

καλή χρονιά!

GeminiCious είπε...

Χε χε καλο! Κοιταξε να δεις, φαση ειναι θα περασει. Εγω ενα διαστημα (ηταν και ανοιξη) εβλεπα συνεχεια μωρα, στο δρομο, στο λειφορειο, στο ανσανσερ, στο σουπερ μαρκετ, στον καφε, ΠΑΝΤΟΥ και φοβομουν οτι βαρουσε το βιολογικο μου ρολοι μεχρι οτι ειμαι εγκυος (αν κ αγορακι ποτε δεν ξερεις, μη σχολιασεις κατσικι). Τεσπα μετα σκεφτηκα οτι ηταν ανοιξη, αρχισε να κανει καλο καιρο και οι μανουλες βγαζανε τα μωρακια εξω βολτες μιας και μπουχτισαν ενα χειμωνα μεσα. Που θελω να καταληξω? Θελω να καταληξω στο οτι η περιοδος των Χριστουγεννων επιβαλει γκομενακι τζακι κ βολτες χερακι χερακι (κρυφα) στο δρομο. Και καλα εχει κυριαρχησει οτι αν δεν εχεις ενα συντροφο τις αγιες αυτες μερες δεν εχεις κανενα και αλλες τετοιες σαχλαμαρες του Holywood. Οποτε μη μασας, κοιτα να περασεις καλα με τους φιλους και να σου μπει καλα το Νεο Ετος :)

Katsiki είπε...

@GeminiCious
-no comment-

Ιθάκη-man είπε...

Ρε παιδιά δεν είμαι και σε όρια αυτοκτονίας!

@ Katsiki:
Είναι διαστροφικό, το ξέρω! Δεν με αναγνωρίζω!
Υπάρχουν, το ξέρω, και εγώ το χαμόγελο δεν το φοράω, είναι φυσικό! Μια χαρά είμαι, δεν έχω και πρόβλημα απλά ζηλεύω (γενικά όχι για τα Χριστούγεννα)
Με το καλό να μας μπει??? Τώρα ποιος είναι ο διαστροφικός;;;; :P

@ mahler
Πρέπει να αυτοσφαλιαριστώ 5-6 φορές για να συνέλθω! χαχαχα!

@ sCaTterBraiN:
Είπαμε έγινα διαστροφικός αλλά όχι και τόοοοσο! Πρέπει επειγόντως να πάψω να σκέφτομαι, το ξέρω

@ GeminiCious:
Ακριβώς, φάση είναι και θα περάσει, το ξέρω μια χαρά... Σε έπιασε το παράπονο πότε θα γίνεις μάνα; Το κεφάλαιο μωρά είναι άλλο κεφάλαιο :P Ένα-ένα παρακαλώ!

Katsiki είπε...

Τώρα ποιος έχει πρόστυχο μυαλό;;;; :P :P :P

tinkerbell είπε...

Μου αρέσεο που το χιούμορ σου δεν το χάνεις και σπας πλάκα με την φάση σου! :) Καλύτερα single (ας είναι και πριν το album ρε παιδί μου!) παρά να είσαι με κάποιον απλά για να 'είσαι με κάποιον'. Ελπίζω όμως το 2010, να σου φέρει 'that-special-someone'. Happoy new year!

Εγώ είπε...

haha i feel you :)