Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

New Week Dialogue 3

Ο καλός και ο κακός εαυτός μου είχαν διαμάχη σχεδόν όλο το Σ/Κ και σημείωσα την συζήτηση τους. Ο μπλε είναι ο καλός και ο κεραμιδής είναι ο κακός!

Παρεξηγημένο είναι το “κακός” μην το ξαναγράψεις σε έφαγα!

ΜΜΜΜΜ

Τι κάνεις εκεί;

Διαλογίζομαι;

Τι εννοείς διαλογίζεσαι; Κάνεις διάλογο;

Σκάσε, μην λες βλακείες μας διαβάζει κόσμος

Και καλά λέμε τώρα πως διαλογίζεσαι, εντελώς υποθετικά μιλώντας...

Ναι....

Τι στάση είναι αυτή;

Άααα άξεστε

Στάση μωρή ηλίθια, ξέρεις η στάση του Λωτού, που κάνουν γιόγκα

Γιόγκα; Αχ θέλω να κάνω γιόγκα!

Να θες! Πες μου ποια στάση είναι αυτή γιατί του Λωτού δεν είναι σίγουρα και κόψε τα παραμύθια

Του ΞΑΠ-Λωτού! Το πρόβλημα ποιο είναι δεν καταλαβαίνω!

Γιατί η στάση σου είναι στάση ύπνου

Έλα είμαι λιγάκι κουρασμένος

Διαλογίζεσαι ή ξεκουράζεσαι; Διάλεξε!

Λύσσα κακιά! Ότι θέλω κάνω! Αχού! Τι ζόρι τραβάς!

Μοιραζόμαστε το ίδιο σώμα...

Μέχρι εδώ ήταν! Να περιμένεις εξώδικο μου

Μπα, είδαμε Λαμπίρη και μάθαμε δυο λέξεις;

Το εξώδικο το ήξερα από πριν

Ναι αλλά τώρα είναι της μόδας, ξέρεις τώρα Κούγιας-Βατίδου

Δεν περίμενα την Λαμπίρη να μου το μάθει

Ναι το 'χεις έμφυτο το κατινιό

Αποκάλεσες εμένα κατίνα;

Ναι

ΟΚ, κανένα πρόβλημα! Αλλά την Λαμπίρη την είπες κατίνα;

Ναι την είπα κατίνα

Η Λαμπίρη καλέ μου είναι υπόδειγμα

Πάνω από όλα ποιότητα βλέπω, και ωραία υποδείγματα έχεις!

Ου να μου χαθείς!

Να χαθείς εσύ!

Εγώ βλέπω Λαμπίρη και μορφώνομαι!

Ναι βλέπεις την Βατίδου και τον άλλο τον Κούγια να δείχνουν τον πολιτισμό τους!

Την Μπεζαντάκου, την Τζούλια Αλεξανδράτου, την Lady Γκο-Γκο (τέως Γωγουλίνι)

Ποιότητα! Ποιότητα!

Ο Κωστέτσος, ο Σαμαράς

Ποιος Σαμαράς καλέ? Ο Σαμαράς της ΝΔ στην Λαμπίρη?

Ποιος καλέ; Ένας είναι ο Σαμαράς, ο Τρύφωνας Σαμαράς

Άσπρο εγώ μαύρο εσύ, ναι εγώ όχι εσύ

Ωωω, προσπερνάω την παρατήρηση σου και λέω ότι όταν είδα στην Λαμπίρη και τον Σαμαρά

Τον Τρύφωνα;

Ναι, ένας είπαμε είναι ο Σαμαράς

Και η Μπακογιάννη θα το ευχόταν αυτό

Σκάσε! Μιλάω. Βλέπω που λες τον Σαμαρά τον Τρύφωνα σε επίδειξη μόδας του Βασίλειου Κωστέτσου

Πολλά ονόματα μου λες και θα συγχυστώ

Ο Τρύφωνας Σαμαράς σε επίδειξη του Κωστέτσου, απλό είναι!

ΟΚ

Αλλά το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι ο Τρύφωνας Σαμαράς φορούσε τακούνια. Χαχαχαχα

Και είναι αυτό διασκεδαστικό;

Δεν είναι;

Καθόλου όμως

Εγώ πολύ γέλασα

Εγώ θα άλλαζα κανάλι

Δοκίμασα, νομίζεις δεν δοκίμασα;

Τι να βάλεις και εσύ το καημένο!

Ακριβώς!

Παρ' τα να μην σ' τα χρωστάω!

Καλά δεν υπάρχει έτσι; Ο Σαμαράς με τακούνια, δεν θα το ξεχάσω ποτέ

Ποτέ μην λες ποτέ

Και είχε και εκείνο το ύφος του είμαι-εγώ-το-Next-Top-Model

Next Top Μπάζο εννοείς!

Τι next καλέ;

Έχει δίκαιο, Previously Top Μπάζο

Να δεις με τι τεκνό κυκλοφορεί ο Σαμαράς! Αχχχ....

Δικός του είναι;

Όπου πάει αυτό είναι από πίσω!

Είπες την μαγική φράση!

Είσαι πολύ κακός εσύ!

Φώναξε τον Σπύρο τον Ρέβη να με μανατζάρει

Την βλέπεις και εσύ την Λαμπίρη!

Ε αφού κάθεσαι όλη μέρα σπίτι και βλέπεις τηλεόραση και δεν βγαίνεις έξω να δεις κανά τεκνό το 'ριξα στην Λαμπίρη και εγώ τι να κάνω;

Ναι αλλά τον Ρέβη το ξέρεις!

Είναι παιδί μου ο Ρέβης να μην τον ξέρεις; Που βγαίνει πάντα με lip-gloss στα χείλη...

Ε που να το βάλει το lip-gloss ο άνθρωπος;

Δεν θα απαντήσω γιατί θα μας βάλει πρόστιμο το ΕΣΡ, είναι νωρίς για τέτοια! Και φοράει και όλο εκείνο το γουναρικό στο πλάι

Πως και δεν εξαγριώθηκαν οι Οικολόγοι ούτε εγώ ξέρω...

Ο Ρέβης αγάπη μου είναι μεγάλη....

ΜΗΗΗΗ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ!

... φίρμα ήθελα να πω ανόητε

Καλύτερα να μείνουμε ως εδώ ε;

Γιατί καλέ; Έχω κι άλλες δηλώσεις να κάνω

Καλή Εβδομάδα σε όλους!

Για την βιζού την Τζούλια δεν θα πούμε;

Όχι

Που το έκαψες μωρή το μαλλί, δεν άφησες τρίχα για τρίχα

Μαζέψου!

Και η Μπάστα πιο καλή φωνή έχει από σένα!

Έλα!

Και η άλλη με το κουνέλι είναι χειρότερη από όλες!

Έλα τώρα, πάμε να φύγουμε!

Σκάσε και εσύ, παράφωνη!

Άη στο διάολο

Άη Βασίλη!

Άη στα τσακίδια

Άη γα... Δεν το λέω, δεν το λέω! Σιγά να μην σου δώσω και τις ευχές μου τώρα!

Μωρέ θα σοβαρευτείς?

Ναι παρεκτράπηκα και εγώ μια φορά... Πως κάνεις έτσι;

Ευχήσου τώρα

Δεν σου δίνω τις ευχές μου, να μείνεις εκεί αγά.....

Για την εβδομάδα...

Α! Πες το ντε! Καλή Εβδομάδα σε όλους!

3 σχόλια:

CC είπε...

ahahaha xD episis. me tis efxes mou teknon.

musicbug είπε...

Kali vdomadaaaaaaa
Exw dilwsei fan polles fores oti mou aresoun poly aytoi oi dialogoi:-)
O Revis...aparadektos!!! Ton eixa dei mia fora sto Mall kai akoma ki ekei forouse lipgloss, oti nanai entelws
:-p Otan eixa akousei prwti fora to Gwgoulini na to lene Lady GoGo eixa gamithei sta gelia:-)))
Kisses

Ιθάκη-man είπε...

@ Crimson Dawn:
Καλή Εβδομάδα, ευχαριστώ πολύ! :)

@ Musicbug:
Άντε, τι περιμένεις? Θέλω group στο facebook (ούτε που να το διανοηθείς!) Ο Ρέβης είπαμε είναι μεγάλη φίρμα... Κάποτε γελούσα με το Γωγουλίνι, αλλά μετά τον Φλωρινιώτη "μεγάααλε, μεγάλε είσαι ο πρώτος μεγάλε, μεγάλε, μετά από σένα το χαος, μεγάλε, μετά το χαος πάλι εσύ!"
Δεν υπάρχουν! Καλά να περνάς!!! :)