Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008

Music News (Pt.2)

Το δευτερο παιδί, ο Δημήτρης από την άλλη (άλλως Πούρεκκος Ομονοιάτης), θα κυκλοφορήσει 2 CD εκ των οποίων το ένα θα είναι Single…

Tο CD single ονομάζεται «Κόκκινη Μέρα» (RED-Day) είναι αγγλόφωνο και περιέχει 5 τραγούδια και το 6ο είναι bonus track και είναι ο Ύμνος της Ομόνοιας φυσικά! Το τραγούδι που ξεχωρίζει και σύμφωνα με τις πηγές μου γίνεται video-clip είναι το Deja-Vu ντουέτο με κάποιον Ρώσο ραπερ!


Το ολοκληρωμένο album του, το οποίο ονομάζεται ΕΝΑ αναμένεται να κυκλοφορήσει και στις πρώην Σοβιετικές χώρες με τον τίτλο «ONE» απ’ αυτό το CD ξεχώρισα το ομώνυμο τραγούδι «ΕΝΑ θα ‘μαστε για πάντα εμείς, δεν θα μας χωρίσει κανείς φωτιά μου, ΕΝΑ και μαζί θα πάμε μακριά ως τη Ρωσία και να ‘ρθούμε», το «Εγώ τα σπάω ο Λένιν πληρώνει δεν δίνω λόγο σε κανένα για την αριστερά λυπάμαι μόνο που την χαράμισα για ‘σένα», το «Και θα πεθάνω από την ζήλια αχ Ομόνοια μου νίκα και θα πεθάνω απ’ τον καημό μου το πρωτάθλημα δικό σου» και τέλος το τελευταίο τραγούδι το «Μονάχα αν θες να με ψηφίσεις είμαι εδώ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: