Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2008

Don't forget!!!

Αν σας ρωτούσε σάς κάποιος τι δεν θα ξεχνούσατε από το 2007 τι θα απαντούσατε?
Εγώ το έχω ήδη σκεφτεί και έκανα μια λίστα στο μυαλό μου:

Και φυσικότατα δεν θα ξεχάσω: τη Ρούλα Βροχοπούλου που δεν σταμάτησε στιγμή να κλαίει για τον Αλβανό που την κεράτωνε… Πόσες φορές είχε πει το θαυμαστικό «Είναι η τελευταία φορά που βγαίνω στην τηλεόραση»? (19 αλλά ποιος τις μετράει?)

Την τρελή άνοδο στα νούμερα την Μενεγάκη και το επίσης τρελό αλλά ΤΕ-ΛΕΙ-Ο σκούντημα στον γωνιακό καναπέ που σκουντάς έναν και πάνε όοοοοοοοοολοι μαζί…. Όπως προσφάτως έιχε τις αδελφές Μαγίρα (επίσης γουστάρω) η Μπέτυ καθόταν δίπλα από την Ελένη της δίνει μια, να σου η Μπέτυ 20 μέτρα μακριά…

Ευχαριστώ τον Λαζόπουλο που έκανε γνωστή την Δεν-έχω-να-ζηλέψω-τίποτα-από-την-Μπιγιονσέ (ή πιο σύντομα Μπριζολέ ή Πόπη Μαλιωτάκη) και φοβάμαι ότι αν ποτέ η ίδια η Μπιγονσέ ακούσει τον στίχο «εγώ είμαι η Ποπάρα έχω και φωνή έχω και κορμάρα» θα πάθει ψυχολογικά!

Την Βικούλα (όχι την Μπέκαμ) την Taxi Girl… Πόσο γέλασα με το να βλέπω την Βίκυ να ρωτάει τους «πελάτες» και να τους λέει εκείνο το σπαρταριστό «ΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ»…

Την Eurovision στο Ελσίνκι και αν και τα πήγαμε «Comme ci comme ca» στον ημιτελικό, δεν περάσαμε στον τελικό (και με τον ρυθμό που πάμε δεν θα πάμε ποτέ! Πρέπει ρε αδερφέ μου να κάνουμε κάτι: Να κάψουμε ένα δάσος που λέει ο λόγος! Να στείλουμε στράτευμα στο Πακιστάν για διαμαρτυρία της δολοφονίας της προοδευτικής πρωθυπουργού που μου διαφεύγει το όνομα) αφού πλέον η μια χώρα ψηφίζει τη άλλη και αυτήν που κάτι έπαθε…

Την μετακόμιση της οικογενείας Beckham στην Αμερική! Ε! Αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ… Πήγε ο άνθρωπος να παίξει αμερικανικό ποδόσφαιρο και έσπασε το πόδι του την μια, την άλλη κάτι έτυχε… Στον πάγκο έμεινε το παιδί! Και η Βικούλα με τα υπέροχα της ενδύματα και υποδήματα τα οποία όλες οι γυναίκες που ακολουθούν την μόδα σήμερα θέλουν να της μοιάσουν λίγο…

Και από την Κύπρο τι δεν θα ξεχάσω? Τις συνεχιζόμενες βλακείες των τηλεοπτικών καναλιών (εξαίρεση το «Γενιές της σιωπής» από το ΡΙΚ) που υποδεικνύει το χαμηλό επίπεδο ψυχαγωγίας στην Κύπρο (πρώτο σε τηλεθέαση ήταν το «Ζωή ποδήλατο» το όποιο όσοι το παρακολουθούν το βλέπουν μόνο για τον Τσιμιτσέλη)… Συνεχίζοντας τα τηλεοπτικά δεν θα ξεχάσω ποτέ την παραίτηση της Φιλιππίδου (εκτός και αν ήταν απόλυση) και το «πήγαινε-έλα» της Σκορδέλη!

Από την Κύπρο δεν θα ξεχάσω τον κόσμο των ψώνιων και των τυφλών fashionistas στα Starbucks ή στο Flo (και δωρεάν διαφήμιση) με τα 16χρονα αγκαλιά με τον στρατιώτη (ή ακόμη χειρότερα φοιτητή) φίλο λες και είναι 20χρονα που πάνε στο Χίλτον… Το να φοράς γυαλιά ηλίου στην ομίχλη (ή στο απόλυτο σκοτάδι) είναι αρκετά ηλίθιο εκτός και αν είναι γυαλιά θερμότητας…Τα ηλίθια αγόρια που προσπαθούν να «φτάσουν» το emo στυλ με σωλήνα τζιν (ΠΟΥ ΈΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΘΕΕ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ???????) και τα κορίτσια με το μαλλί σαν φωλιά πτηνού (στρουθοκαμήλου κατά προτίμηση) ή το extension να είναι σαν αλογοουρά…

Δεν υπάρχουν σχόλια: