Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2008

Under construction...

Δεν έπαψα στιγμή να γράφω από την τελευταία φορά, απλά δεν βρίσκω τον χρόνο να αναρτήσω το "πόστ" μου, έτσι σήμερα θα βάλω 2 (και να δεν βαριέμαι θα βάλω και κανενα 3ο) είναι λίγο περίεργο αλλά νιώθω ότι κανείς δεν με διαβάζει (αληθεύει?) αλλά εγώ (ανέκαθεν) χορεύω σε έξαλλους ρυθμούς στο γραφείο λες και είμαι κανένας τρανσάκιας σε κλαμπ... "Πορώνομαι" σε διάφορους ρυθμούς και άρρωστος να είμαι αυτό κάνω... Ορίστε λοιπόν ακόμα ένα "πόστ":

«Legends built to last» σύμφωνα με τις Spice Girls και εγώ θα κρεμάσω ταμπέλα «Under Construction» διότι όλοι σ’ αυτόν τον κόσμο θέλουμε να γίνουμε σπουδαίοι, κάποιοι αντί σπουδαίοι γίνονται νούμερα, άθελα τους, παρασυρμένοι από την κοινωνία…

ΑΝ είχα φωνή λογικό θα ήταν να γινόμουν τραγουδιστής…
ΑΝ είχα ωραίο σώμα θα γινόμουν μοντέλο, και γιατί όχι τραγουδιστής… (το γνωστό από κορμί, κορμάρα και από φωνή, πάλι κορμάρα?»
ΑΝ είχα μέσο θα γινόμουν (ομοίως με την κόρη του Χριστόφια) ηθοποιός… (απλά έτσι μια μέρα να ξυπνήσω και να έχω πρωταγωνιστικό ρόλο στην κεντρική σκηνή του Θ.Ο.Κ.)
ΑΝ ήμουν ξανθός, επιτυχημένος και αν έσπρωχνα κόσμο σαν γελάω θα είχα πρωινάδικο… (Ναι! Ζηλεύω την Ελένη)
ΑΝ είχα για στιχουργό μου ραδιοφωνικό παραγωγό (ή γενικά πολύ καλούς φίλους) θα άκουγα τα τραγούδια μου (που μπορεί να είναι λίγο βαρετά η λίγο ηλίθια) συνέχεια 2 φορές την ώρα… («Κι όλο λέει, λέει»…«Θες να κάνουμε σχέση»)

Ο ηθοποιός σημαίνει φως, ο τραγουδιστής νερό και ο ζωγράφος τηλέφωνο… Η τριλογία: φως, νερό, τηλέφωνο! Το κάθε ένα και τα καλά του: αν γινόμουν τραγουδιστής θα απολάμβανα το show, τα χορευτικά και το κάθε είδους κόλπο στην σκηνή (κρυφή είσοδος, να κρέμεσαι από το ταβάνι, να κατεβαίνεις από το ταβάνι, να πετάς πάνω από τους θαμώνες κτλ). Ο ηθοποιός μπορεί να μην έχει τέτοια «κόλπα» αλλά είναι διαφορετικό το αίσθημα του να βρίσκεσαι πάνω σε σκηνή και να λες ένα μονόλογο, να κάνεις τον κόσμο να κλάψει ή να βρίσκεσαι σε κωμωδία και να κάνεςι τον κόσμο να γελά…

Και από το iPod την τυχαία σειρά τραγουδιών εμφανίζονται ξανά οι Spice Girls, έτσι όπως άρχισα θα τελειώσω με παρέα τις Spice Girls, περνώντας και εγώ το μήνυμα μου με ένα στίχο τους:

The times when we would play aboutthe way we used to scream and shoutnever dreamt you'd go your own sweet way…look for the rainbow in every stormfind out for certainLook for the rainbow in every storm fly like an angel …

You know it's time to say goodbyeand don't forget you can relyI will help, help you on your wayI will be with you every day…

Δεν υπάρχουν σχόλια: