Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2008

Music News (Pt.1)

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ!

Το πρώτο παιδί της μοίρας, ο Τάσος θα κυκλοφορήσει το νέο του album από την δισκογραφική του εταιρία “Proedriko Music” με τίτλο «5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ», το έχω ακούσει όλο 2-3 φορές, και είναι 3πλό... Την μουσική και τους στίχους επιμελήθηκε ο Γιωργάκης, την ενορχήστρωση έκανε ο Ομήρου: τα κρουστά έπαιξε ο Συλλούρης τα πνευστά ο Καρογιάν και τα φωνητικά οι Οικολογοί…

Το 1ο CD έχει 5 τραγούδια συμβολικά για τα 5 χρόνια της προεδρίας, ξεχώρισα απ’ αυτά το «Θέλω» με τον εκπληκτικό στίχο «Θέλω να γείρω στον κόσμο μου να περπατήσω τον δρόμο μου να δω τον κόσμο απ’ τα μάτια μου να κάτσω στην καρέκλα μου… να γίνω με ένα μου ποσοστό πρόεδρος για άλλη μια φοράΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑ ααααααααααααααααα αααααααα» και το «Έχουμε αγάπη μου γίνει όπως η Γη και η Σελήνη σαν ΔηΚο και ΕΔΕΚ και ΕυρωΚο χωρίς το ΑΚΕΛ» και το «5 χρόνια μαζί, μοιάζουν να ‘ναι μια ολόκληρη ζωή, 5 χρόνια άσε με να τα κάνω 10 χρόνια μαζί, να ‘ναι αγάπη μου μόνο η αρχή»

Το 2ο CD είναι με πιο λαϊκά ακούσματα και έχει 10 τραγούδια μέσα απ’ αυτά ξεχωρίζουν το «Σύνδρομο Στέρησης αυτό το λένε κι όσοι το έχουνε την καρέκλα κλαίνε» και το «Κάθε τρεις και λίγο λέω θα σου δώσω μα δεν κάνω τίποτα και στα λόγια μένω, μένω το καημένο και δεν κάνω τίποτα»

Το 3ο CD είναι με remixes των τραγουδιών και επανεκτέλεση του «Κι άλλο, κι άλλο» και των παλιών επιτυχιών του καθώς περιέχει το video-clip του «ΟΧΙ»


Σε περίπτωση επανεκλογής του το CD θα επανακυκλοφορήσει με τον τίτλο «Special Edition 10 χρόνια μαζί» με 2 νέα τραγούδια (την "Μάσκα" και την "Τσαέραμπι" και τάχα Καρέκλα στα κυρποαραβικά< τσαέρα + jambi) και ένα Bonus DVD…

Δεν υπάρχουν σχόλια: