Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

20 + 1

20 + 1

21η ανάρτηση (στα ελληνικά το «πόστ»)
Χαρούμενη 21η ανάρτηση!!!
Άντε και στην 41η…

COMING SOON "Destiny's Child Fulfield" Τα παιδιά της μοίρας και οι νέες τους δουλειές, τα νέα τραγούδια, ποιοί θα κάνουν σουξέ? Ο Τάσος, ο Δημήτρης και ο Γιαννάκης... βγαίνουν στην επιφάνεια!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ εδώ στην ΙθάκηTV
σε λίγες μέρες οι μεγάλες αποκαλύψεις...

Ακολουθεί μέρος μιας ανάρτησης παλιάς, τόσο παλιάς:


9 Ιανουαρίου 2008




Είμαι εδώ στο γραφείο και πνίγω τον πόνο μου στα σοκολατάκια (όσα έμειναν φυσικά από τα Χριστούγεννα) και ακούω Δέσποινα Βανδή… Θέλω, θέλω και ξαναθέλω…

Τι μαζοχιστικό τραγούδι αυτό το Θέλω αν το προσέξεις…

«Θέλω την λάμψη απ’ το βλέμμα σου
να πληγωθώ απ’ το ψέμα σου»
Καλά την λάμψη, να την πάρω αλλά γιατί να ΘΕΛΩ να πληγωθώ?

«Θέλω ένα βράδυ του Μάρτη σου
να με κοιμίσει ένα χάδι σου
και ένα πρωί του Απρίλη σου
να με ξυπνήσουν τα χείλη σουΟΥουΟυΟΥοΥοΥοΥΥΥΥ»
Ε! ΤΟΎΤΟ ΝΑ ΠΩ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

«Θέλω να είμαι το ταίρι σου
στο αξέχαστο καλοκαίρι σου»
Τις άλλες εποχές τι θα είμαι?

«να δοκιμάσω το δάκρυ μου
καθώς μ’ αφήνεις αγάπη μου…»
Πιο ευχάριστο θα ήταν να δοκιμάσω ένα σφινάκι ζιβανία παρά δάκρια…

«…Και στο μεθύσι σου πάνω πες πως μ’ αγαπάς 100 φορές»
Όταν είναι μεθυσμένος να το πει? Γιατί ρε παιδιά? Τόσο άσχημη είναι η κατάσταση???? Ακούς’ εκεί να είναι μεθυσμένος? Δεν βλέπομαι? Τρέχω για σοκολατάκια…

Θέλω να είμαι το ταίρι σου στο αξέχαστο καλοκαίρι σου και όχι μόνο ΑΑΑΑ αααααΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ααααααα ααΑαΑααααΑααΑΑαΑαΑααΑαΑ Αχ! Ρε Βανδή τί μου κάνεις!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: