Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Sticker

Γράφω σβήνω, σβήνω γράφω, γράφω σβήνω... Εν σιουρκάζουμαι που λαλούμεν τζαι εμείς ποδά. Ο γάμος, ο Μπιν Λάντεν, ο Βέγγος, η Thalia είναι έγκυος για δεύτερη φορά, τα δίδυμα της Μαράια. Οι εξελίξεις τρέχουν και εγώ με το βιολί μου. Εγώ και η Eurovision μου... Μέχρι και ο Γκάι Ρίτσι είπε πως έκανε περιτομή για την Μαντόνα και είναι έγκυος η σύντροφος του και εγώ δεν συγκινούμαι! Εσείς θα έχετε αηδιάσει μετά από τόση Γιουροβίζιον εδώ μέσα και εγώ το βιολί μου σαν άλλως Αλεξάντερ Ράιμπακ, με στυλ και με πυγμό! Μέχρι και τα κουνούπια με κυνηγούν και μου ρουφάνε το αίμα, όλα εδώ πληρώνονται αγαπητέ Ιθάκη-μαν χα!

Τώρα να σας πω ότι διαβάζω για τις εξετάσεις μου ψέματα θα σας πω και αν μεγαλώσει κι άλλο ΑΥΤΗ η μύτη που έχω, θα έχω πρόβλημα... Τι να κάνω; (Πλαστική) Σκέφτομαι πάλι. Τι σκέφτομαι; (Μαλακίες) Τα πάντα! (Μαλακίες τι έλεγα;) Όχι καλέ τις αρκούδες, τα άλλα τα πάντα, ο πας-η πάσα-το παν, το παν στον πληθυντικό τα πάντα, ναι εκείνα τα πάντα! Χάος ε; Ε λιγάκι. Θα σας έλεγα ότι επανήλθα αλλά το μάτιαξα προς το παρόν! Αυτό που με σώζει είναι που άρχισα κι άλλα μαθήματα! Καλά είμαι, μια χαρά.. Στην δουλειά, μόνο εκεί που πήγαιναν όλα 100% καλά, τσουπ, τα πράγματα είναι “κάπως” λόγω της οικονομικής κρίσης και των περικοπών που κάνει το αφεντικό (αρχίσαμε και εδώ, να τα μας) και το εγγύς μέλλον είναι αβέβαιο...

Θυμάσαι τον δείκτη Dow George, ε αν υπολόγισα σωστά από την συμπεριφορά του, έχει ωροσκόπο Γαϊδούρι! Ποσώς σε ενδιαφέρει και καλά κάνεις! Δες εμένα που ασχολούμαι, τι κατάλαβα; Εντάξει, η αλήθεια είναι πως μπορώ να γίνω Ο πρήχτης αλλά γίνομαι μόνο όταν μου δώσουν την ευκαιρία (εκτός και αν έχω υπερένταση). Επίσης μπορώ να δικαιολογήσω τον άλλο σε βαθμό εμετού... όμως αρχίζω να χάνω τις ικανότητες μου και ειδικά για αυτόν. Είμαι της άποψης ότι αν σε θέλει ο άλλος σε βρίσκει, ακόμα και αν μένεις σε άλλη ήπειρο μπορεί βρε παιδί μου να πάει και στην Χατζηβασιλείου, αυτή όλους τους βρίσκει! Ή όσο μπίζι και αν είσαι βρε αδερφέ κάπου μπορείς να βρεις λίγη ώρα στην βαρυφορτωμένη σου ατζέντα!

Σε σχετική συζήτηση που είχα με την Tinkerbell όταν μιλάω δηλαδή και εγώ για τα δικά μου μια στις τόσες, Αγίου Πούτσου ανήμερα, μεγάλη η χάρη του (του χρόνου πάλι) της λέω θα πάω να τρυπήσω τα λάστιχα του δείκτη Dow (που με ρίχνει down) George. Ταβανόπροκα, συνέστησε η Tink. Ακούγεται ένα καλό καρφί, δεν έχω ιδέα τι είναι. Εντάξει, βρήκα τι σημαίνει ταβανόπροκα αλλά δεν θα την χρειαστώ (προς το παρόν, αν και έχω κολαστεί με την ιδέα). Ευχαριστώ πάντως!

Μετά όμως, ώρες αργότερα, όταν ξάπλωσα επιτέλους, λέω... μπάστα! Ντραμακουινισμοί (τι ωραία λέξη, μπράβο μου) όπως συνήθως. Λες και τα είχαμε... Γιατί κάνω έτσι; Υπάρχει κανείς εδώ με πτυχίο στην Ψυχολογία (στην Ψυχιατρική δεν λες καλύτερα) ή γενικά κάποιος που ξέρει να μου πει τι θα κάνω για να μου περάσει; Τι είχαμε τι χάσαμε; Το γιατί κάνω έτσι νομίζω όσα πτυχία και να έχει κανείς είναι ερώτημα αναπάντητο. Έχω φάει κόλλημα;


Μια άλλη απορία που είχα. Σήμερα που έβλεπα πρωινό, ο Λιάγκας που είναι; Μενεγάκη έβλεπα αλλά έκανα και λίγο ζάπινγκ στις διαφημίσεις να δω τους ανταγωνιστές! Του δώσανε πατρική άδεια; Τι είναι αυτά τα Σκανδιναβικά πράγματα! Απαπαπαπα!

6 σχόλια:

Kος Μηδενικός είπε...

Dow Jones καλέ!! Το είπαμε και την άλλη φορά!! Χαχαχα!!!

Τα κολλήματα είναι για να ξεκολλάνε...γεγονός αυτό σε λέω! Δεν ξέρω βέβαια την περίπτωση, αλλά σίγουρα αν κάποιος ενδιαφέρεται για κάποιον, τότε σίγουρα μπορεί να το δείξει όπου και να είναι!

Ιθάκη-man είπε...

Ο Dow George! Ποιο είναι το αντίστοιχο του Jones στα Ελληνικά; Γιώργος είναι ο άνθρωπος, εγώ φταίω;

Δίδαγμα της μέρας: Ο αποτέτοιος δεν ενδιαφέρεται για μένα (και άρα δεν με θέλει) Ιθάκη-μαν ξεκόλλα!

Kος Μηδενικός είπε...

Εγώ στον αμερικάνικο χρηματοοικονομικό δείκτη αναφέρομαι...δεν ξέρω τι λες!!! Χαχαχαχα!!

Είπα...δεν ξέρω την περίπτωση!!

Ξενικός είπε...

ο... βιολογικός μας Dow Jones να είναι καλά (κι ανωδικός πάντα!).
για ψυχολογικά, για κάνε ένα κλικ στο: aizen666.blogspot.com
Ξενικός
xenikos.blogspot.com

tinkerbell είπε...

Xaxaxaxaxa whenever you need advice love, you know where to find me. :P

Ανώνυμος είπε...

το πιο σημαντικό νέο είναι η εγκυμοσύνη της θεάς Ταλία