Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Invisibility

Μήπως έχω ανακαλύψει την φόρμουλα του αόρατου και δεν το ξέρω;

Πείραμα 1: Πήγα με 3 φίλες σε μπαράκι. Οι κοπέλες κάθονται, 4 καρέκλες όλες κι όλες, 3 οι κοπέλες και ακόμα 1 για τις τσάντες (don't ask me, ask them!) και εγώ στέκομαι χαλαρά και χορεύω χαλαρά. Σηκώνεται μαι φίλη και... όχι δεν της έκλεψα την καρέκλα... χορεύαμε! Βλέπω 2 τύπους απέναντι να κρατάνε ποτά (κλασική πόζα) και να μιλάνε μεταξύ τους! Όμως δεν ήξεραν ότι ο Ιθάκη-μαν όταν δεν ακούει (δυνατή μουσική, πολύ δυνατή μουσική) ενισχύει όλες τις άλλες αισθήσεις και ειδικά την όραση! Διάβασα τα χείλη τους “Ρε, δε τες κορούες σε τζίνο το τραπέζι”. Το πείραμα έληξε επιτυχώς.

Πείραμα 2: Εγώ και φίλη πάμε για ψώνια (για την φίλη ψώνια, εγώ είμαι ψώνιο δεν θέλω κι άλλα). Μπαίνουμε μέσα σε μαγαζί, πωλητής ομορφονιός... Μιλά μόνο στην φίλη... Εγώ δεν υπάρχω, δεν μου απηύθυνε ούτε ΚΑΝ μια, τι μια; Ούτε καν μισή φορά τον λόγο... Πείραμα 2 επιτυχέστατο!

Πείραμα 3: Η χαριστική βολή. Καθόμαστε με 2 φίλες, στο χαλαρό, είμαι ντυμένος εξαιρετικά casual και οι φίλες ντυμένες στην τρίχα σχεδόν. Δυο παιδιά κάθονται σε διπλανό τραπέζι, ο ένας τυλίγει το τσιγάρο του (να μην καπνίζετε, βλάπτει σοβαρά την υγεία) και πάει ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στις κοπέλες να τις ρωτήσει αν έχουν αναπτήρα! Και εγώ, συνεχίζω να μην υπάρχω...

Παρακαλώ αν με διαβάζει κανένας επιστήμονας άνθρωπος να μην με κλείσει πουθενά και με κάνει πειραματόζωο... βρε; Ούτε αυτός θα με δει αν δουλεύει όντως... Με βλέπουν μόνο οι γνωστοί οι φίλοι, είναι σαν το Facebook που έχει επιλογή ποιος να βλέπει τις φωτογραφίες σου “Friends only”, “Friends of Friends”, “Everyone” ή “Customize”... Κάπως έτσι!

4 σχόλια:

Kος Μηδενικός είπε...

Το να είναι απλά straight όλοι αυτοί στα παραδείγματα, δεν το θεωρούμε πιθανό ενδεχόμενο;

:-Ρ

Ιθάκη-man είπε...

Γιατί μανάρι μου, το να είναι κανείς στρέιτ το κάνει στραβό; :p

Kος Μηδενικός είπε...

Όχι...αλλά τον κάνει να κοιτάει τα κοριτσάκια... ;-)

Ξενικός είπε...

απαιτείται επέκταση του πειράματος. 3 περιπτώσεις μόνο, δεν λαμβάνονται στατιστικά υπόψη.
Ξενικός