Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

No more Sunday

Αγαπητέ αναγνώστη,

Καταρχάς ελπίζω και εύχομαι ολόψυχα να με συγχωρέσεις για την παράληψη μου να ευχηθώ “Καλή Ανάσταση” αλλά αυτό το θέμα όταν συγκρούεται με τις θρησκείες με αφήνει εντελώς και παντελώς αδιάφορο! “Καλή Ανάσταση” εύχομαι στις ψυχές μας, στους εαυτούς μας κτλ κτλ...
Χθες αγαπητέ Άππαρε προσπάθησα να γράψω κάτι για να το αναρτήσω στο μπλοκ αλλά δεν μου άρεσε. Το ολοκλήρωσα αλλά λίγο αργότερα όταν έκανα copy-paste αυτά που έγραψα στο μπλοκ, λίγο πριν το paste ξενέρωσα στο μάξιμουμ και δεν το ανάρτησα. Το θέμα ήταν “εγώ”, και το συγκεκριμένο θέμα το απεχθάνομαι... στην συνέχεια της νύχτας ανακάλυψα ότι ήταν μια νύχτα από εκείνες που ο Μόντης έγραψε το 1954...

Μέχρι να σκεφτώ το επόμενο μου θέμα...

Καλό σας βράδυ

και Καλή Εβδομάδα σε όλους

1 σχόλιο:

apparos είπε...

Καλή Ανάσταση boy!
Νιώθω κάπως παράξενα που αναφέρεις το ψευδώνυμο μου, χαχα!
Το θέμα "εγώ" να φροντίσεις να σου αρέσει και να μην το αποφεύγεις ;)

Ότι θέλεις γράφεις και ότι θέλεις δημοσιοποιείς, όπως και την ζωή σου, όπως θες την κάνεις!