Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

200th Post

Από τις 15 Δεκεμβρίου 2008 μέχρι σήμερα έχω καταγράψει στο ιστορικό μου ακόμα 100 αναρτήσεις, φτάνοντας αισίως στην 200η. Αν και το σουξέ του blog μου ήταν το ίδιο ή μικρότερο από το σουξέ της Βέντη “Μ' αρέσει το σεξ” ή της Μπεζαντάκου το “Φανελάκι” ή της Λάμπρου το “Νινί σέρνει καράβι” και όλα τα κουλτουριάρικα, παρ' όλα αυτά συνεχίζω απτόητος (λέμε τώρα, σαν τις προαναφερθέντες) να γράφω.

Διαβάζοντας τις τελευταίες 99 αναρτήσεις αντιλαμβάνομαι ότι δεν ήμουν η καλύτερη παρέα αλλά αυτό που μ' αρέσει είναι που και χάλια να είμαι, κάπου γελάς, κάποια μαλακία θα γράψω δεν λέει! Δεν ξέρω φυσικά, μπορεί να είμαι και ο μόνος που γελάω. Πόσες φορές έγραψα για κρίσεις; Πολλές! Γελάω τώρα που τα βλέπω αλλά για να τα είχα γράψει κάτι σήμαιναν. Περισσότερο γελάω με το δημοσιογραφικό μου ένστικτο όταν ήταν η Eurovision ή με το σύνδρομο στέρησης με τους αγώνες κατάδυσης του ΡΙΚ ή και με τις αστείες μέχρι και γελοίες περιγραφές (στο σουπερμάρκετ, για εμένα κτλ)

Παρ' όλα αυτά εγώ συνεχίζω ακάθεκτος, πάμε για ακόμα 100... Συνεχίζω γιατί θέλω και μπορώ. Αν ήταν αυτό τηλεοπτικό πρόγραμμα θα με έκοβαν από το 2ο επεισόδιο (και αν όχι το Ραδιοτηλεοπτικό θα με έκοβε κάποτε γιατί δεν υπάρχει η κατάλληλη σήμανση “Προσοχή Βλακιούλες”) Σας ευχαριστώ όλους εσάς που με διαβάσατε έστω μια φορά, ευχαριστώ όλους όσους σχολιάζουν γιατί η ανταμοιβή για τα μπλοκ είναι ο σχολιασμός... ο δρόμος συνεχίζεται!!!

5 σχόλια:

Talk Show Host είπε...

parakalo :)

ps ego mia aporia eho me to telefteo post: oi fotografies tou pirea kai tou sintagmatos ti krivoun apo piso ??? :)

Kalo sou vradu kai na ta hiliaseis ta post !

afigisis είπε...

no probs. theloume kai alla keimena me gay thematologia omws. ~!

Ιθάκη-man είπε...

@Τολ σόου χόστ

Αγαπητή συνδιδύμισσα και εγώ παρακαλώ... Οι φωτογραφίες του Πειραιά και του Συντάγματος (τα φιλιά μου στην Αθήνα)είναι κάποια παραδείγματα δρόμων,, από πίσω κρύβομαι εγώ που τις βγάζω, μου πέρασε από το μυαλό να βάλω δική μου αλλά δεν...
Να 'σαι καλά Όπρα μου! (ή Τατιάνα, ή Τάιρα Μπανκς; τι προτιμάς; :P )

@ αφήγισις

Όταν εννοείς γκει θεματολογία;
Ευχαριστώ για την εισήγηση, οποιαδήποτε άλλη γίνεται αποδεχτή και ευπρόσδεκτη!

Ανώνυμος είπε...

basika pethaniskw na mathw ta proswpika sou hehhhe
afigis

atas8alis είπε...

Na ta xiliaseis!