Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Eurovision 2014: Review 1st semi-final

Έχασα την έναρξη αλλά καλά να 'μαστε! Θα το δω σε επανάληψη ή στο ίντερνετ όταν βγει. Ωραίοι παρουσιαστές πάντως!!!


Πρώτη χώρα η Αρμενία: Alternative rock, dubstep, electro... μ' αρέσουν εμένα αυτά, μη με βλέπεις έτσι μαλθακό και καλά. Ντάξει, εμφανισιακά δεν είναι αυτό opening για Eurovision βρε καλό μου. Βάψτε τον και λίγο παραπάνω. Και επί μισό λεπτό με ρολόι έλεγε You are not alone, το χωνέψαμε πάντως και μας το κανες λιανά και σε ευχαριστούμε πουλάκι μου.


Λετονία: Αγαπώ! Είναι γλυκούλικο τραγούδι, που έχει όλα τα φόντα για παγκόσμια επιτυχία. Φαντάσου απλά να το τραγουδά ο Μπρούνος ο Μαρς. Στατικό όμως το στήσιμο και δεν βοήθησε καθόλου, μπορούσε να είναι λίγο πιο παιχνιδιάρικο αλλά αγαπώ! Έξοχο!


Εσθονία: Λίγο Γιουφόρια, λίγο τα περσινά πουλιά της Ολλανδίας. Όχι. Είναι λες και βλέπω καλλιτεχνικό πρόγραμμα... Όχι. Και να τραγουδάς και να χορεύεις; Όχι. Είναι λες και πήγαμε 10 χρόνια πίσω. Όχι και πάλι όχι.


Σουηδία: Η Τζέρυ Χάιλουελ της Σουηδίας; Θεάρα μεν αλλά και πάλι, τι παρουσίαση είναι αυτή; Όχι, όχι, δηλαδή κοτζάμ Σουηδέζα να στέκεσαι βρε αγάπη μου στο κέντρο της σκηνής με καμιά δεκαπενταριά προβολείς; Ντάξει το τραγούδι είναι καλό, αλλά δεν σκίζομαι κιόλας τύπου Γιουροφάνς.

Ισλανδία: Οι Power rangers κάνουν reunion. Έξοχο. Δεν θυμόμουν να έχει κεραμιδοκανελοκοραλλοκόκκινο power ranger ούτε μοβ-της-κηδείας ranger. Χορευτικό έξυπνο, τσαχπινιάρικη κίνηση!

Αλβανία: Ωραίο φόρεμα καταρχάς, το μανίκι θέλει λίγο φτιάξιμο και τα πλάνα του σκηνοθέτη. Που πας καλέ μου, κοντινό από χαμηλά; See through είναι το ρούχο... Ασορτί ρουχάκι πάντως και τα κορίτσια στα φωνητικά.

Ρωσία: Οι νικήτριες της Τζούνιορ βερσιόν της Γιουροβίζιον επιστρέφουν στην ενήλικη ζώνη -δεν υπονοώ κάτι πρόστυχο. Στην αρχή ήταν σαν να βλεπα διπλή την Κάιλι Μινόγκ. Δεν τις ξεχωρίζω κιόλας, όχι πως τις ήξερα και πριν... Αλλά η μια από τις δυο γελάει συνεχώς. Α να και ο κύριος στα φωνητικά, καλός μου φαίνεται. Αλλά ας μην γράψει στο CV του ότι το κανε αυτό...


Αζερμπαϊτζάν: Απλή λιτή και απέριττη. Δεν θυμίζει σε τίποτα τις προηγούμενες εκπροσωπήσεις της χώρας. Ελαφρώς βαμμένη έως και καθόλου. Και η φόδρα στο χρώμα του δέρματος είναι σε λάθος τόνο... και η πλάτη είναι ντεμοντέ βρε αγάπη μου. Γλυκούλα αλλά δεν μου κάνει τίποτα, νοουμένου μας έχει συνηθίζει η χώρα σε κάτι άλλο.


Ουκρανία: Τικ τοκ. Αυτός ο κύλινδρος μου θυμίζει στιγμές απείρου κάλους Σβετλάνας Λόμποντα αλλά ο -κατά τ' άλλα εξαίσιος- χορευτής φοράει πολλά ρούχα. Απίστευτο όμως το εφέ! Λαβ.. Την είδε λίγο Ριάνα το κοριτσάκι και έχει τον χορευτή -που είπα ότι είναι εξαίσιος;- να τρέχει σαν παλαβό. Νόμιζα ότι το φόρεμα της θα πιαστεί σε αυτό... αλλά ντάξει, ο νους μου στο κακό! Ντροπή μου.

Βέλγιο: Μαμάκιας; Ο Ύμνος στην μάνα. Και εγώ αγαπάω την μάνα μου αλλά δεν θα πάω και Γιουροβίζιον με τραγούδι για αυτήν...


Μολδαβία: Όταν το Game of Thrones συναντά τις Τρεις Χάριτες. Φόρα καλή μου τα εξτένσιονς σου και τώρα μοιάζεις στην Ισαβέλλα Καρά. Απαπα! Εγώ μπορώ να βλέπω τους χορευτές. Ακόμα και με αυτά τα ανεκδιήγητα μπεζ ρούχα.


Σαν Μαρίνο: Τρίτη... και τυχερή; και φαρμακερή; Αφού δε σε θέλει αγάπη μου! Κοίτα κάθε χρόνο βελτιώνεται το κορίτσι, μην λέμε και ότι θέλουμε. Σαν Αφροδίτη σε καρτ-ποστάλς που βρίσκεις εδώ σε τουριστικά καταστήματα. Και αυτή γιατί πάει κάθε χρόνο; Δεν δηλώνει κανείς άλλος συμμετοχή;


Πορτογαλία: Ο στυλίστας σου πρέπει να απολυθεί πάραυτα. Ένα ωραίο κεχαριτωμένο τραγουδάκι, και εσύ αξιαγάπητη... αλλά με αυτό το φόρεμα δεν γίνονται και θαύματα! Χορευτικό... μαθαίνω ήδη λόγια! Έξοχο!

Ολλανδία: Μετά τα πουλιά... οι χίπστερς. Και κοντινά. Μόνο... Να ανησυχήσω; Να και ένα γκρο-πλαν. Αν εξαιρέσεις το παντελόνι του τραγουδιστή, μ' αρέσει! Λίγο υπνωτικό, μ' αρέσει!


Μαυροβούνιο: Ο δίμετρος Μαυτοβουνιώτης... τι ωραία φωνή, κρύσταλλο, και τι ωραία γλώσσα. Αμάν πια με αυτή την τεχνολογία, απ' όπου περνά η τύπισσα με τα πατίνια (γιατί το πατινάζ σε πάγο έχει ξαναγίνει) να λάμπει η οθόνη. Λαμπρή επιλογή!


Ουγγαρία: Βρε τον Ούγγρο... και μισό Αμερικάνο. Έχει και ευαισθησίες. Αλλά το μπιτ το κάνει τόσο κλαμπίστικο που ανησυχώ ότι θα ακούγεται παντού, τύπου Icona Pop. Όπως και να 'χει... περίμενα μετά να μπει και ο χορηγός επικοινωνίας.


Το Ασχημόπαπο του Κρίστιαν Άντερσεν για νούμερο ψυχαγωγίας; Φευ. Πολιτισμός. Αλλά ας μην υπεισέλθουμε σε Νιτσεϊκά ζητήματα... Είναι τρελοί αυτοί οι Σκανδιναβοί! Ο παρουσιαστής πάντως με το μουσάκι όταν λέει Europe start voting now με πείθει, δηλαδή αν η Κύπρος ήταν στον ημιτελικό θα έμπαινα σε σκέψεις να ψηφίσω... έχει την πειθώ το αγόρι;

Και οι χώρες που πέρασαν στον τελικό είναι: Μαυροβούνιο, Ουγγαρία, Ρωσία, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Σαν Μαρίνο, Ουκρανία, Σουηδία, Ολλανδία και Ισλανδία. Οκτώ στις δέκα τις βρήκα, ήλπιζα πως δεν θα περάσει η Ρωσία, ένεκα Κριμαίας αλλά άστα, και ήλπιζα ότι η Πορτογαλία και η Αλβανία θα περνούσαν, τι να πω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: