Κυριακή 1 Απριλίου 2012

April Fools' Day

Σήμερα είναι η μέρα που λέμε και επισήμως ψέματα. Λες και τι άλλες μέρες μιλάμε με ειλικρίνεια και λέμε αλήθειες, δε μας χε λέω 'γω... Αλλά σαν αντιδραστικό παιδί που είμαι θα πάω κόντρα στην παράδοση και σήμερα είναι η μέρα που θα πω αλήθειες! Ουάο! Πρωτότυπο... Ναι, ξέρω, χαλάρωσε, προσπαθώ και εγώ να βγάλω ένα ποστ.

Δεν κλαίω δημόσια, προσπαθώ τουλάχιστον. Κανείς φίλος μου δεν με έχει δει να κλαίω.
Τον Αύγουστο είχα γκόμενο, κατ' ακρίβειαν 6 μέρες του Αυγούστου, τέλος της ιστορίας.
Είμαι παράφωνος αλλά έχω την ψευδαίσθηση ότι μπορώ κάποτε να βγάλω δίσκο.
Λύνω τα κορδόνια των παπουτσιών μου πριν να τα βγάλω, στο 99,9%
Δεν είμαι τόσο καλός με τα λόγια.
Πάντα φοβάμαι ότι μιλάω πολύ για μένα και πως αυτό το ποστ θα κατέληγε να είναι ένας απολογισμός του τύπου “I've never...”
Δεν έτυχε ποτέ να μεθύσω και να έχω δικαιολογία να κάνω ακαταλαβίστικα πράγματα. Δεν χρειάζομαι και ιδιαίτερες δικαιολογίες.
Όταν οι γονείς μου πέταξαν κάτι σχέδια μου δεν ήξεραν ότι κατάφεραν ακριβώς το αντίθετο, δεν ξέρουν ότι ζωγραφίζω, σχεδιάζω και γράφω.
Έχω διαβάσει μόνο 2 βιβλία -με δική μου πρωτοβουλία- από την αρχή μέχρι το τέλος. Τώρα πήρα την πρωτοβουλία να διαβάσω τις Τραχήνιες του Σοφοκλή. Μην ρωτάς...
Δεν έδειρα ποτέ κάποιον αλλά μια φορά με χτύπησε γυναίκα (που προφανώς δεν αντιλαμβάνεται το gay χιούμορ)
Πήρα 3 στυλό από βιβλιοπωλείο όταν ήμουν Λύκειο, και δεν πλήρωσα. Δεν είχα χρήματα πάνω μου.
Μ' αρέσει να χορεύω αλλά είμαι άχαρος (βιντεοσκόπησα τον εαυτό μου και ξέρω)
Έχω συλλογή από φωτογραφίες μου που αν τις δει κανείς θα πάθει εγκεφαλικά στην σειρά. Θα ήθελα να ήμουν και φωτογράφος στο εξωτερικό.
Σπάνια φωτογραφίζω άτομα, ανθρώπους...
Πριν 2 χρόνια αγόρασα ένα ξεχωριστό δώρο αλλά δεν ξέρω ακόμη που να το δώσω.
Δεν έχω αγαπημένο κάτι. Αγαπημένο άλμπουμ, αγαπημένο καλλιτέχνη, αγαπημένη ταινία, αγαπημένο εστιατόριο, αγαπημένο προορισμό, αγαπημένο φαγητό...
Είμαι λίγο ιδιότροπος όταν αγοράζω εσώρουχα.
Έχω αποθηκευμένα στον υπολογιστή αρκετά αρχεία (σκηνές, κείμενα, ποιήματα, θεατρικά) ατελείωτα φυσικά.
Δεν ξέρω να αγοράζω από το eBay.

Καλό Μήνα!!!

4 σχόλια:

tinkerbell είπε...

Καλό μήνα γλυκιέ μου!

Ben Provis είπε...

Μήπως να το δινες στον εαυτό σου το δώρο???

Εγώ είπε...

Συμφωνώ με Ben Provis , κράτα το για τον εαυτό σου.
Ωραίο ποστ! Εν τω μεταξύ το ήξερες ότι το έθιμο λέει ότι την πρωταπριλιά λέμε ψέματα μέχρι τις 12 το μεσημέρι; Ψάξε στο wikipedia (το αγγλικό, λέει συγκεκριμένα ότι στην Κύπρο είναι μέχρι τις 12)

Καλό μήνα!

Ιθάκη-man είπε...

@ Tinkerbell:
Merci αγαπημένη!!! :)

@ Ben Provis:
Είναι κάτι που το έχω και σημαίνει πολλά για μένα, άρα τώρα το έχω εις διπλούν... Πόσο περίεργος μπορώ να γίνω; :p
Καλό μήνα! :)

@ Liar:
Το έχω ήδη beautiful Liar :p
Αφού πάω κόντρα στα έθιμα, αλλά θα το ψάξω μην σε κακοκαρδίσω!!!
Καλό μήνα! :)