Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Flowers for Ladies

Τι ανθοδέσμη είναι αυτή καλέ μου. Εμ, αυτά παθαίνεις όταν παίρνεις ανθοδέσμη από φυτώριο που έχει πουληθεί όσο-όσο! Και ναι, ο τυπάς στο ταμείο ήταν πέρα για πέρα άσχετος. Όχι πως οι άνδρες είναι άσχετοι με αυτά, έχω δει άνδρες ανθοπώλες να είναι πιο προσεκτικοί και πιο τελειομανείς και από γυναίκες ανθοπώλες! Αλλά αυτή η ανθοδέσμη ήταν αίσχος. Πορτοκαλιές lilies, με άσπρο περιτύλιγμα και κόκκινη κορδέλα; Τελοσπάντων έχε χάρη που θα μπαίναν σε βάζο έτσι και αλλιώς.
Μέρα της γυναίκας σήμερα και είπα να περάσω από κανένα ανθοπωλείο πριν επιστρέψω σπίτι και να τι έπαθα, το νευρικό μου σύστημα έχει ταραχθεί και προσπαθώ να χαλαρώσω από το στιλιστικό σοκ. Αλλά εντάξει, δεν υπάρχει λόγος να δημιουργήσουμε και Flower Fashion Police. Ήθελα σε κάποια φάση να του πω να φύγει από τον πάγκο και να με αφήσει να το κάνω εγώ... Ξέρω, δεν είναι φιλοσοφία το πως να τυλίγεις μια ανθοδέσμη αλλά δεν σημαίνει πως ανθοδέσμη δεν είναι απλά λουλούδια ενωμένα με ταινία και όπως-όπως περιτύλιγμα.
Όπως και να έχει. Γυναίκες, γυναίκες, γυναίκες. Δεν περιμένω τον Μάρτιο για να δείξω πόσο πολύ αγαπώ τις γυναίκες. Αλλά μιας και είναι η μέρα βρε παιδί μου, να έχω και εγώ αφορμή, στέλνω τις θερμότερες ευχές μου για ό,τι το καλύτερο για όλες τις γυναίκες μπλόκερ. Δεν θα τις ονομάσω μια-μια γιατί είναι που είναι η μέρα λίγο κλισέ ας μην την αποτελειώσω!
Αυτό, back to διάβασμα τώρα...
Πλησιάζει απειλητικά η Eurovision ή ιδέα μου είναι;

1 σχόλιο:

Leviathan είπε...

Χρόνια τους πολλά πολλά βεβαίως βεβαίως!!!
τα φιλιά μου και καλό διάβασμα!!