Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Don't forget to laugh

Οι ρυθμοί των τελευταίων ημερών είναι πολύ περίεργοι... Αλλά συνεχίζουμε, άλλοι ακάθεκτοι και άλλοι προβληματισμένοι. Άρχισα πάλι τις αμπελοφιλοσοφίες και είναι και ζέστη και δεν υποφέρομαι! Την στροφή στα επαγγελματικά την έχω κάνει, ποια Πανσέληνος, ποια Έκλειψη! Φευ! Και επαναλαμβάνω ότι ο καιρός, οι φίλοι, τα τραγούδια, γεγονότα ή συγκυρίες (πχ. Έκλειψη) σε επηρεάζουν είτε αρνητικά είτε θετικά ανάλογα με το πόσο τους επιτρέπεις να σε επηρεάζουν.

Ο καιρός είναι λιγάκι βλαμμένο αλλά εντάξει θα τα βγάλω πέρα μαζί του. Προς το παρόν θέλω να τον στείλω στα δικαστήρια για ψυχική οδύνη αλλά ένας δικηγόρος φίλος μου είπε ότι δεν γίνεται (τι; στην τύχη νόμιζες θα πάω; Ψαγμένα πράγματα) Πάντως ο καιρός κάνει και τα θαύματα του. Διαβάζω. Μην με ρωτήσεις γιατί, δεν ξέρω. Πρώτη φορά στην ζωή μου διαβάζω ΑΦΟΥ τελείωσα τις εξετάσεις (συνήθως τα βάζω σε κανά ράφι και δεν τα ξαναβλέπω) Αναρωτιέμαι και εγώ μερικές φορές αν πάω καλά... αλλά απ' ότι βλέπετε...

Βρήκα καινούργια αγχολυτικά χόμπι. Ναι πέρα από το καθάρισμα τις πιο άκυρες ώρες (2 το πρωί ας πούμε) άρχισα να πλένω τα πιάτα. Αν με διαβάζει κανένα μέλος των Οικολόγων να σταματήσει να με διαβάζει... ΤΩΡΑ είπα... μια φορά δεν είχε λερωμένα και ξανάπλυνα τα καθαρά. Ναι, ίσως πρέπει να συνειδητοποιήσω ότι κάτι δεν πάει καλά αλλά εντάξει νομίζω είναι μέρος της εργομανίας (και όχι εργασιομανίας, είναι διαφορετική λέξη, δεν έχω μανία με την δουλειά μου -έχω και μ' αυτήν- αλλά γενικότερα με το να κάνω κάτι)

Δεν ξέρω αν η Αφροδίτη είναι ακόμα στο ζώδιο μου, δεν το νομίζω γιατί έλεγε η Άση ότι δεν θα μείνει για καιρό, αλλά σίγουρα έχω ακόμα τον μαλακομαγνήτη. Αλλιώς δεν εξηγείται... αυτά (τα τραγελαφικά) σε άλλο post, σύντομα. Τουλάχιστον γελάμε! Εσύ γελάς; Να γελάς, κάνει καλό!

Τα έμαθα και για την Νέα Υόρκη... και θα μπορούσα να πω πως αδιαφορώ...

3 σχόλια:

Dreamer είπε...

Ακομα ενας μπλογκερ που αφανιστηκε και επεστρεψε!!

Ανώνυμος είπε...

a)ti thkiavazeis jai giati?
b)ta "agxolutika hobbies" en aplws upokatastata mias olikis ektonwsis pou en tha epelthei potte an ta sunexiseis. stivaxe stivaxe mia mera enna kameis boom-ektos jai an se peiseis oti eisai ok me ta upokatastata opote paw paso - vevaia, g na ginoun ttes oi ske4eis jai apofaseis exipakouetai oti prwta tha katalaveis jai tha dekteis oti en upokotastata tta
c)malakomagniti den einai kaneis. aplws dioume/diate/dioun simasia se skartes akurothtes jai meta zitoume jai ta resta dikaiologwntas pws eimetha malakomagnites
d)strofi sta epaggelmatika? siga sior? poswn eisai kai empikes idi stn mpizina? jai gia pes ti ennoeis epaggelmatika
e)ti emathes g tn New York??

prwhn ekkolaptwmenos malakas

Ιθάκη-man είπε...

@ Dreamer:
Ποιος καλέ αφανίστηκε;

@ Ανώνυμε/η:
α) Σου είπα
β) Η κκελε σου παστο σέντε
γ) Δεν είμαι μαλακομαγνήτης έχω τον μαλακομαγνήτη (way of saying)
δ) οτι επιτρέπουν τον γάμο ομοφυλοφίλων