Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Who's the boss?

Είναι λες και με βάζουν να γράψω τα συναισθήματα μου σε χαρτί... Δεν τα πάω καλά ούτε με τα λόγια τον τελευταίο καιρό! Δεν θέλω να κάνω κάτι σαν να είναι αγγαρεία και για αυτό δεν ποστάρω τόσο συχνά...

Αν μου λέγατε να σας πω ποια τραγούδια ακούω και με εκφράζουν δεν θα ήξερα τι να πρωτοβάλω!

Τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλά ταυτόχρονα νιώθω ότι είναι ακριβώς τα ίδια και εγώ δεν αλλάζω. Ε οι αλλαγές δεν έρχονται από την μια μέρα στην άλλη... όχι, μάλλον οι αλλαγές έρχονται από την μια μέρα στην άλλη αλλά αυτά που θέλουμε θέλουν υπομονή και επιμονή. Το πόσο κήρυγμα έχω ακούσει τις τελευταίες μέρες δεν περιγράφεται... Δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου όσον αφορά την ζωή μου και το μέλλον μου. Χου'ζ δε μπος; Χου'ζ γιορ ντάτι;

Δουλεύω σαν μηχανή και σκέφτομαι να κάνω και διακοπές με τα λεφτά που θα βγάλω... και να συνδυάσω το τερπνό μετά του οφελίμου! Μην σου πω πως σκέφτομαι να ξεκινήσω ακόμα μια δουλειά! Θα τα φάω τα μούτρα μου καμιά μέρα (και αυτό κάτι μου λέει θα είναι σύντομα) αλλά δεν είμαι και δα παιδί, έχω επίγνωση του τι κάνω...

Με τρελή διάθεση και με ήχους When I grow up από τις δεν-ξέρει-κανείς-αν-θα-συνεχίσουν-ή-όχι-μετά-την-αποχώρηση-της-lead-singer-Pussycat-Dolls προχωράμε γιατί καινούργια εβδομάδα είναι, και έχουμε ακόμα πιο καινούργια διάθεση (ευχαριστώ την Αφροδίτη που είναι στο ζώδιο μου) Και μετά από PD ρίξτε και ένα Κιάμο Ολοκαίνουργιος από πάνω μέχρι κάτω... από σήμερα Ολοκαίνουργιος θα γίνω, θα γίνω, θα γίνω, Ολοκαίνουργιος θα γίνω...

Και ναι...αυτή η εβδομάδα θα είναι πολύ καλή!

3 σχόλια:

tinkerbell είπε...

Have an extraordinary fabulous week my dear!

Περσέας είπε...

keep smiling!!!

Ιθάκη-man είπε...

@ Tinks:
I will honey! :) u2 :p

@ Περσέας:
Μια πολύ πολύ καλή βδομάδα! :)