Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

September ended...

Βρε, βρε... Πάει και ο Σεπτέμβρης! Ουφ, κύλησε πολύ γρήγορα για μένα, δεν ξέρω για εσάς... και μένουν 90 μόλις μέρες για να τελειώσει ο χρόνος (αγχωτικό ακούγεται το ξέρω) Ανοίξαμε μάνι-μάνι, αρχίζουμε εξεταστική την ερχόμενη εβδομάδα και μέχρι να συνέλθω θα ρθουν και οι τελικές... Πάει ο μήνας της προσαρμογής, πάμε στον μήνα του διαβάσματος (του ποιου;)

Ήθελα να το πω καιρό τώρα αλλά μέχρι τώρα ο χρόνος μου φαίνεται πολύ αντι-ερωτικός, πάλι δεν ξέρω για εσάς. Θα μου πείτε τώρα, πουλάκι μου 20 χρονών και σου φάνηκε το 2010 αντιερωτικός χρόνος; Δηλαδή ποια ήταν η ερωτική σου χρονιά; Και θα χετε και δίκαιο πάνω από όλα! Όχι, όχι πείτε μου, μόνο εγώ το νιώθω; Μουντάδα μας κυνηγά; Δεν μας κάτσαν καλά οι πλανήτες;

Οκτώβρης λοιπόν -κάτι μανούβρες που κάνω- και τίποτα δεν θυμίζει χειμώνα στην Κύπρο, ζέστη σήμερα! Εντάξει δεν πάθαμε και αφυδάτωση από τον ιδρώτα αλλά σήμερα δεν είδα καν σύννεφο. Πότε θα βρέξει καλέ στην Λευκωσία; Στην Ελλάδα τι καιρό κάνει; (αναμενόμενη απάντηση “Τι θες πουλάκι μου; Πάρε την ΕΜΥ να σου πει!”)

Καλό μήνα σε όλους!

5 σχόλια:

tinkerbell είπε...

Δεν ξέρω αν φταίνε οι πλανήτες, ο καιρός ή οι πολιτικοί μας (αυτοί πάντα φταίνε παντός καιρού και μήνα) αλλά ναι, ο Σεμπτέμβρης ήταν ό,τι να'ναι!

Καλο Οκτώβρη :)

Ιθάκη-man είπε...

Καλό μήνα αγαπημένη! :)

karkinos7 είπε...

Καλό Μήνα να έχουμε!!!
Θα προτιμούσα τον καιρό στη Κύπρο!!!
Την Καλημέρα μου!!!

Kος Μηδενικός είπε...

Εμείς εδώ έχουμε συννεφιά και αρχίζει δειλά να μπαίνει το κρύο...και πολύ με αρέσει όμως. Άντα να βγάλουμε και τα φουτερ και τα πουλοβεράκια!! Yeahhhhhh!!!!

Το 2010 ήταν και είναι εξεχόντως καλό για τα ερωτικά μου. Θα πέσει φωτιά να με κάψει δηλαδή! Οικονομικά πάλι...χέσε μέσα!!

Ιθάκη-man είπε...

@ Karkinos:
Καλό μήνα! Καλησπέρα!!!! :)

@ Zero Point:
Για οικονομικά πήγε σχετικά καλά εμένα η χρονιά μέχρι τώρα, για ερωτικά πάει, χαμένοι από χέρι :p
Καλό Μήνα!