Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

New Week Dialogue 25

Ταράζομαι φιλενάδα, ταράζομαι!

Καλά μαρή πως κάνεις έτσι;

Άσε μωρή και όλα ξηγούνται έτσι

Τι λες μαρή βλαμμένη;

Έχω 7ο οίκο στον Κριό!

ΙΙΙΙΙΙ, αχού φιλενάδα, λυπάμαι πολύ

Και εγώ, δεν ξέρεις πόσο

Φιλενάδα πάρε έναν ώμο και ακούμπα πάνω

Τι να ακουμπήσω φιλενάδα;

Θα ανοίξω το στόμα μου και δεν θα σου αρέσει

Στον ώμο μαρή είπες!

Θα ανοίξω το στόμα μου....

Όχι μην! Θα το ανοίξω εγώ...

Σκάσε μωρή λυσσάρα!

Τι να πρωτοακουμπίσω πάνω στον ώμο ετούτο εδώ;

Μαρή πως μιλάς έτσι;

Πως έτσι;

Σαν Ευριπίδεια Βάκχις

ἴτε θοαὶ Λύσσας κύνες ἴτ᾽ εἰς ὄρος, θίασον ἔνθ᾽ ἔχουσι Κάδμου κόραι, ἀνοιστρήσατέ νιν

Μαρή; Το ξέρεις;

Αλίμονο, τόσα χρόνια στο σχολείο τι έκανα;

Πάντως όχι αυτό! Ούτε να το μεταφράσεις δεν μπορείς;

Πως; Εγώ; Βέβαια και μπορώ!

Πες το λοιπόν

Να πάτε Λυσσάρες στο βουνό που έχουν μαζευτεί οι κόρες του Κάδμου, ανοιστρητέτοιο

Καλά μωρή έλεος και εσύ! Λυσσάρες;

Αφού ήταν Λυσσάρες; Σαν και σένα καλή ώρα

ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΤΙ ΕΙΠΕΣ

Την αλήθεια

Άη μωρή! Που σε έφερα για συμπαράσταση και θα μου την πεις και από πάνω

Σιγά μαρή

Μην βγεις ξινή σαν την άλλη

Ποια άλλη μαρή; Τόσο καιρό μου λες για τον Καλό και δεν τον έχω δει ποτέ μου!

Καλά, θα με ευγνωμονείς που δεν σου τον γνώρισα προηγουμένως

Όλο μου τον λες, μου τον λες. Που ξέρω; Και από την κακία σου μας βγει και γκομενάκι

ΜΑΡΗ! Αν έχει αυτός γκόμενο πριν από μένα θα αυτοκτονήσω

Καλά μαρή και αν είναι αυτός νοστιμούλης να μην του κάτσω;

Όχι να μην του κάτσεις!

Φιλενάδα, σ' αγαπάω αλλά την προσωπική μου ζωή δεν την θυσιάζω για σένα

Φίλη είσαι μαρή εσύ ή φίδι;

Κόμπρα!

Πες μου ποιο ζώο τρώει τα φίδια μωρή

Έχω δηλητήριο εγώ δεν σε φοβάμαι

Ένα πράγμα φοβάσαι εσύ μαρή

Ναι;

Τους μεγάλους π.

ΜΗΗΗΗΗΗΗΗ

Ποταμούς;

Άη μωρή, ζηλεύεις που έχω κατακτήσεις

Σε ποια ζωή μαρή βλαμμένη; Την προηγούμενη σαν Κολόμβος;

Άη μωρή!

Που τώρα έγινες Κωλικός Κόμβος

Δεν σου επιτρέπω

Ούτε εγώ σου επιτρέπω!

Τι δεν μου επιτρέπεις μαρή εσύ;

Τον Καλό δεν θα τον πλησιάσεις σε απόσταση 3 μέτρων

Μπάστα!

Σάσα!

Όλο κι όλο το σκηνικό είναι 1 επί 1 που θες να πάω δηλαδή;

Στα καμαρίνια! Φύγε από δω!

Φύγε εσύ μαρή, που θα με διώξεις! Τι; Τον θες για σένα;

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ τι λέει το βλαμμένο

Τι λέω; Πάλι σε πείραξε;

Να πας μωρή πίσω, δεν σε θέλουμε πια!

Σε βαριέμαι

Και εγώ, άντε φύγε τώρα

Να πας να...

Ναιιιιιι; Πες το! Πες το!

Δεν το λέω γιατί θα το πιστέψεις κι όλας!

Γεια σας!

Άχου!

Καλώς τον!

Γεια σου, γεια σου, γεια σου

Μαζέψου

Καλός είναι μαρή

Ναι ο Καλός είμαι. Εσείς ποιος είστε;

Είναι και ευγενικός

Μέχρι να βγάλει την μάσκα

Μάσκες φοράνε οι...

Μασκοφόροι, δεν σε ρωτήσαμε πουλάκι μου

Ακόμα δεν ήρθα θα με κάνεις με τα νεύρα

Με τα κρεμμυδάκια σκόπευα

Πωπω κακία

Ναι πολλή κακία τον τελευταίο καιρό

Είναι φαίνεται που δεεεεν...

Τι δεεεεεν....

Δεεεεννν... Ξέρεις

Τι ξέρω; Γιατί μου κλείνει το μάτι;

Σου το είπα είναι βλαμμένος

Τελείως

Για μένα μιλάτε;

Σιγουρεύτηκα τώρα

Πως σας λένε;

Μεθυσμένος είναι και με βλέπει διπλή;

Πληθυντικός ευγενείας ονομάζεται!

Αμάν πια να το παίξεις έξυπνη και καλλιεργημένη!

Μην μιλάς έτσι, σεζόν ανοίξαμε! Αγαπημένοι

Από μακριά και αγαπημένοι μαρή

Βισσικιά!

Άη μωρή! Από πότε έγινες φαν στο Βανδαιμόνιο;

Έλεος, έλεος όμως! Ψεπεράντζες και οι δυο!

Εγώ θα την δείρω άνετα, αν θες να βοηθήσεις με βαριά καρδιά θα το δεχτώ

Μάλιστα

Δεν συστηθήκαμε καλέ

Ναι καλέ, πες μου όνομα επίθετο και αν ξαναμπείς σε ετούτο το πλατό να μην με λένε Καλό

Μπράβο αποφασιστικό σε θέλω!

Είμαι ο Λεονάρτο

Λεονάρτο; Το επίθετο σου;

Ντα Βίτσι

Με τον ζωγράφο καμιά συγγένεια;

Απλή συνωνυμία. Ντα Βίτζι είναι εκείνος εγώ είμαι Ντα Βίτσι, από το Βίτσιο καλέ!

Ποιος είναι ο αριθμός;

111

Ευχαριστώ!

Παρακαλώ!

Ναι ασφάλεια;

Καλέ τι κάνει;

Κάτι χρήσιμο

Σκάσε! Όχι εσύ καλέ, λοιπόν έχουμε εδώ κάποιον Λεονάρτο Ντα Βίτσι. Ναι; Παρακαλώ με ακούτε; Έκλεισε

Γεια σας! Μου τηλεφωνήσατε για τον

Αγόρι μου τι κάνεις εδώ;

Καλέ δεν μου τηλεφώνησες προχθές και ανησύχησα!

Έλα καλέ, δεν είχα μονάδες. Τι επίτηδες το έκανα;

Επειδή περάσαμε καλά και θα ήθελα να σε ξανα

ΜΗΗΗΗΗ

Ξαναδώ;

Αααααα!

Γνωρίζεστε;

Αλίμονο!

Τον γνώρισα προχθές σε ένα κλαμπ

Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ θα φύγω μετανάστης

Για που;

Για Αυστραλία που δείχνει συνέχεια ο Προφυλακτικός ότι έχει ωραία παιδιά, και το διασταύρωσα και στους Κοινοπολιτειακούς

Ωραία εγώ θα πάω Αμερική, μην τύχει και σε βρω μπροστά μου θα με εκνευρίσεις

Γιατί σου είπε κανείς ότι η Αμερική και η Αυστραλία είναι σαν την Κύπρο;

Ευτυχώς δεν είναι!

Άντε παιδιά εμείς πάμε

Στο καλό

Στο καλό

Φύγε από πάνω μου

Μην είσαι σκληρός, μελαγχολώ

Είναι ανάγκη να με ακουμπάς;

Έτσι θέλω να κάνω!

Δεν θέλω εγώ

Έλα μια αγκαλιά

Μαρή φύγε από πάνω μου

Για 3 δεύτερα

Θα σου πω τώρα τίποτα με 3

Τι λες;

Το μακρύτερο

Ααααχ

Μαρή, τι αναστενάζεις, θα νομίσει ο κόσμος... ότι...

Ο κόσμος ξέρει ότι ξέρουμε και εμείς

Νομίζεις

Νομίζω;

Ναι

Πόσο σίγουρος είσαι

Όσο ο Ντάουν Τζόουνς είναι Ντάουν

Ότι ανεβαίνει κατεβαίνει

Αλήθεια! Ότι μπαίνει, βγαίνει

Αίσχος! Αίσχος! Το ρίχνεις το επίπεδο!

Αλήθεια λέγω. Είμαι ένας αισχρός φιλόσοφος

Να πω τώρα τι είσαι;

Κράτα το για μετά καλέ μου, μην πεις την κακία σου, το ξέρω δεν θα κοιμηθείς αν δεν βγάλεις το φαρμάκι σου

Βαριέμαι πολύ

Σε βαριέμαι και εγώ

Γενικά μιλούσα

Ναι και εγώ

Μου την δίνει όταν κάνεις έτσι

Μου την δίνει που υπάρχεις

Σε οικτίρω

Φλωράαανς

Τάφε μου... Κλίνη μου...

Τι ειν' τούτο;

Παραμιλάω, μην με ακούς

Όχι πως σου δίνω και προσοχή συνέχεια αλλά λέμε τώρα

Φτάνει με κούρασες

Επιτέλους! Κατάφερα και εγώ τον στόχο μου

Θα συνεχίσει πολύ αυτή η ιστορία;

Όσο πάει...

Και πως το βλέπεις; Θα πάει για καιρό;

Δεν έχω ιδέα, προτιμώ να μην σκέφτομαι πράγματα που μου πτοούν το ηθικό

Ααααχ

Να την πάλι, αναστενάζει!

Εμ τι να κάνω;

Να πεις κανά γεια να το κλείσουμε και το κάναμε....

Γεια!

Όχι έτσι μωρή,με ζωντάνια!

ΓΕΙΑ!

Όχι σαν την Βιουγιουκλάκη μαρή!

Δεν τρώγεσαι

Ναι είμαι άτρωτος

Εύχομαι σε όλους μια πολύ καλή Εβδομάδα

Σαν διαφήμιση ακούγεσαι!

Καλή Εβδομάδα

Μπραααααβο! Τώρα τα κατάφερες και ακούγεσαι σαν βλαμμένο απλά

Να έχετε μια πολύ καλή καλή εβδομάδα και θα τα πούμε

Απειλή ήταν αυτό! Το ξέρετε;

Guest Stars:

Λεονάρτο Νταβίτσι

Φρουρός

Που ξέρει τον Νταβίτσι, Νταβιτσιώθηκαν προφανώς

Έλεος, που φτάσαμε

Συμμετείχαν:

Καυστικός και Καλός

για το ΙΘΑΚΗ: Ένας δρόμος Ατελείωτος

Παραγωγή 2010

Νέα Περίοδος Προγραμμάτων 2010-11

5 σχόλια:

Kος Μηδενικός είπε...

Αααααα βλέπω έχετε και Guests από celebrity! Θα φιλοξενήσετε και Bloggers στο πλατό σας; Χαχαχα!!!

Ιθάκη-man είπε...

Για αυτό σ' αγαπάω! Πωωωωπωωωωωωω τι ιδέα έριξες; Τέλος! Βρήκα τον μεθεπόμενο διάλογο :p Έχεις msn?

Kος Μηδενικός είπε...

Χαχαχαχα!!! Λες; Και βέβαια έχω...στείλε ένα mail και το βλέπουμε!

sCaTterBraiN είπε...

αυτό να δω πια...
δε μου έφταναν όλοι οι εαυτοί του Ιθάκη-man, τώρα θα έχουμε και guests;
χαχααχα
καλό σκ!

Ιθάκη-man είπε...

@ sCaTterBraiN:
Ετοιμάσου, σε μια εβδομάδα! :p