Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Sunday talk

Ακολουθεί διάλογος μεταξύ εμού του ιδίου και του κακού μου εαυτού.

Η λογική του είμαι μην τον ακούτε ρε! Μην παραπληροφορείς τον κόσμο!

Συγχωρέστε με αν σας φανεί λίγο σχιζοφρενής

Ακούυυυω φωνέεεεεεεεες

Σκάσε!

Τα κάνουμε όλα για μπλογκοθέαση.


Κυριακή σήμερα, άλλη μια βαρετή Κυριακή

Ναι πες μου ότι δεν σ' αρέσει που είναι Κυριακή

Φυσικά όχι!

Και γιατί παρακαλώ?

Ξέρω; Κυριακή είναι σήμερα... το 'χει η Κυριακή στο αίμα της

Έχουν οι μέρες αίμα ρε ηλίθιε?

Ακόμα και η Μετεωρολογική Υπηρεσία μας είπε ότι θα βρέξει...

Ε δεν έβρεξε σήμερα

Ακριβώς, ο καιρός είναι πολύ μέτριος, ούτε κρύο ούτε ζέστη, η μέρα κυλά βασανιστικά αργά στο σπίτι, δεν έχω και που να πάω, μέχρι τώρα δεν έλαβα κάποιο μήνυμα στο κινητό και βαριέμαι, βαριέμαι, βαριέμαι...

Καλά ντε το εμπεδώσαμε

Και έχασα και τις Τρεις Χάριτες σε επανάληψη...

της επανάληψης!

Ναι αλλά τουλάχιστον γελάω όταν το βλέπω

Να πω την κακιούλα μου?

ΟΧΙ!

Διακρίνω ένα φασιστικό καθεστώς?

Δεν μας ενδιαφέρει παιδί μου τι νομίζεις... Μην μας πεις...

Θα το τραγουδήσω...

Ποιο? Τι λες παιδί μου;

“ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΣΤΕΡΗΣΗΣ ΑΥΤΟΟΟ ΤΟ ΛΕΝΕ”

ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΣ

Τι λες καλέ μου, δεν πάω πουθενά μέχρι να δω την πρεμιέρα της Μενεγάκη

ΑΧ! Ναι καλέ προς στιγμής το ξέχασα, αύριο είναι;

Βέβαια!

Δεν το χάνω με τίποτα...

Καλά μας τα 'παν κι άλλοι!

Τι εννοείς;

Αύριο έχεις πανεπιστήμιο!

Ε καλά και μια απουσία να πάρουμε δεν θα πάθουμε τίποτα

Σοβαρά τώρα δεν θα πας μάθημα για να δεις Μενεγάκη;

Όχι, θα πάω μάθημα

Και καλά κάνεις!

Μα θα χάσω τις χρυσές τις απορίες!!!

Ε καλά τον Θέμο τι τον έχουμε;

Μα με τον Θέμο δεν έπεσαν οι υπογραφές ακόμα!

Τι μου λες?

Ναι, και εντάξει μάλλον αν πάνε όλα καλά ο Θέμος θα είναι με το ΟΛΑ 10 από τα τέλη του Οκτώβρη

Και την Τατιάνα ξεκρέμαστη την άφησαν...

Ναι και αυτά τα ξέρω, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα παραμείνουν!

Ναι καλά...

Που είχαμε μείνει;

Στις απορίες

Ποιες απορίες;

Της Ελένης ντε!

Ααααα! Ναι θυμάσαι εκείνη την φορά που ρωτά τον Θοδωρή “Θοδωρή μου εσύ που τα ξέρεις όλα αυτός ο Φορντ” λέγοντας για τον Τομ Φορντ τον σχεδιαστή “με τα αυτοκίνητα τα Φορντ έχει σχέση;”

Ξέρεις εγώ μερικές φορές συμφωνώ μαζί της.

Και εγώ όταν μιλάει για μπάλα!

Γιατί καλέ μου και εσύ νόμιζες ότι "ο διαιτητής παίζει με τους ποδοσφαιριστές?"

Όχι, έλα τα βασικά τα ξέρω

Και ότι "η Ανόρθωση είναι ομάδα?"

Ναι, έλα τώρα με προσβάλλεις. Καλά και εσύ που συμφωνείς μαζί της αν “ο τράγος όταν γεννιέται είναι προβατάκος; “

Όχι καλέ εντάξει την Βιολογία μου την έκανα στο σχολείο, αλλά αλήθεια “γιατί λέμε το μελομακάρονο, μελομακάρονο”

Δύσκολα μου βάζεις...

Να σου πω μια πιο εύκολη;

Ναι δοκίμασε με!!! Γουστάρω...

“Βοσκοπούλα είναι η γυναίκα που κάνει ότι κάνει ο βοσκός ή η γυναίκα του βοσκού;”

Την βοήθεια του κοινού θα πάρω!


Καλή Εβδομάδα

και Καλή Αρχή στην Μενεγάκη να είσαι ευγενικός σου είπα

2 σχόλια:

Πεζούνι είπε...

hahaha Menegaki Quotes :P En xani :/ en tin parakolou8w and all , alla oute jintin elinida tragoudistria me ton 'odostrotira' je to 'do3a ton 8eo ime a8ei' parakolou8ousa alla kala gelousa me ta quotes tis :p

Πεζούνι είπε...

a je btw... You stopped laughing now?? -.-