Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Fall 2009

23 Σεπτεμβρίου 2009, σύμφωνα με το ημερολόγιο είναι η Φθινοπωρινή Ισημερία στο Βόρειο Ημισφαίριο (hey that's for us) και η Εαρινή Ισημερία για τους από κάτω! Από σήμερα ο Ήλιος βρίσκεται στο ζώδιο των Ζυγών, να ζήσετε όσοι έχετε γενέθλια αυτόν τον καιρό και για να σας κουφάνω -πόσοι από σας το ξέρατε;- σήμερα είναι η μέρα χαράς των Bisexual στην Αμερική, στον Καναδά, στην Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, σε χώρες της Ε.Ε. και της Ασίας η οποία (έπρεπε να) γιορτάζεται από το 1999.

Καλοκαίρι επίσημα πλέον τέλος, είναι καιρός για να γιορτάσουμε το Φθινόπωρο (καλά όσοι είναι και bisexual έχουν διπλή γιορτή, σαν την 25η Μαρτίου) και να βρούμε έναν νέο ρυθμό που να συνάδει με την εποχή.

Επισυνάπτω μια φανταστική συνέντευξη σε ένα φανταστικό ανέκδοτο εποχιακό περιοδικό:

Τι θα σου λείψει από το καλοκαίρι;
Το καλοκαίρι το ίδιο. Τα παγωτά θα μου λείψουν πολύ πολύ πολύ -αλλά θα συνεχίζω να τρώω επειδή είμαι αντιδραστικό πνεύμα. Επίσης θα μου λείψει η δυνατότητα να συνδυάζω καλύτερα τα ρούχα που έχω, γιατί τα χειμωνιάτικα μου είναι λιγότερα από ότι τα καλοκαιρινά μου! Και τέλος θα πεθυμήσω πολύ τους φίλους που ήρθαν για διακοπές...

Τι δεν θα σου λείψει από το καλοκαίρι;
Οι διακοπές που δεν πήγα για αρχή... Η υπερβολική ζέστη και η πολιτιστική νέκρα της πρωτεύουσας.

Τι θα ήθελες να είχε το καλοκαίρι που δεν είχε;
Σασπένς με τον ευχάριστο τρόπο, θα ήθελα επίσης να μην με κοροϊδεύουν τα άστρα γιατί μου είπαν ότι τον Ιούλιο θα βρω σύντροφο και είναι τέλη Σεπτεμβρίου... ακόμη περιμένω!

Ποια πράγματα θέλεις να κάνεις το Φθινόπωρο;
Ειλικρινά; Δεν ξέρω... Να βρω τον ρυθμό μου με το Πανεπιστήμιο έτσι για αρχή! Και μετά περιμένω τον Χειμώνα...

Καλό Φθινόπωρο σε όλους!!!