Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Personal Crisis

Με έχει πιάσει μια κρίση (όχι οικονομική ευτυχώς) και για να βγάλω τα νεύρα μου… καθαρίζω και τακτοποιώ το σπίτι ! ! !

Αλήθεια εσείς δεν την «βρίσκετε» ιδιαίτερα όταν τακτοποιείτε τα ρούχα σας στην ντουλάπα (που ολοένα και φαντάζει πολύ μικρή για να χωρέσει ότι έχετε;)? Όταν έχω νεύρα ή όταν δεν είμαι καλά και δεν μπορώ να μιλώ πηγαίνω στο δωμάτιο μου, κλείνω την πόρτα και βγάζω όλα τα ρούχα από την ντουλάπα και τα ξαναβάζω ανά είδος, ανά ράφι, ανά τόνο χρώματος… Την επόμενη μέρα αν όχι στο τέλος της μέρας όλα είναι όπως πριν… και τα νεύρα μου… ΚΑΙ Η ΝΤΟΥΛΑΠΑ!

Όταν θα καθαρίσω και τακτοποιήσω το γραφείο πάει να πει ότι είμαι στα πρόθυρα κατάθλιψης, αρχίζω και πετάω πράγματα (μια φορά κάθε εκατό!) Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ άνθρωπος των ενθυμήσεων και κρατάω πολλά πράματα, από ασήμαντους φελλούς μπουκαλιών μέχρι φωτογραφίες και αποδείξεις από καταστήματα. Και η μεγαλύτερη αλήθεια είναι ότι κάνω χρόοοοονια μέχρι να τα πετάξω…

Αν το δούμε βαθειά ψυχιατρικά, θέλω να μείνω για πάντα παιδί (υπάρχουν και οι αντίθετες στιγμές βλέπε διχασμένη προσωπικότητα) και από την άλλη δεν μπορώ να ασπαστώ το μέλλον, τα αβέβαια αυτά γεγονότα. Αν το δούμε λογικά είναι ο μαζοχισμός που κουβαλάω. Και αν το δούμε ψυχολογικά θα παρατηρήσουμε ότι πάσχω από εσωτερικό πόλεμο, Μεσανατολικό έγινε η ψυχή μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: