Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Mix Fairytale Vol.8

Ο Μυστικός Δείπνος

Στα προηγούμενα επεισόδια:
Είχαμε φύγει η παρέα από το Διαμαντένιο Κάστρο ενώ η Barbie εμφανώς αδυνατισμένη τα είχε ξαναβρεί με τον Κεν μετά το κέρατο που του έκανε. Ακάθεκτοι εγώ, η Χιονάτη και οι 7 νάνοι φτάσαμε στο παλάτι της γιαγιάς της Κοκκινοσκουφίτσας, της Πρασινοσκουφίτσας, η οποία είχε για νοσοκόμο ένα γκόμενο. Η Κοκκινοσκουφίτσα μας προσκάλεσε σε δείπνο στο «φτωχικό» παλάτι της γιαγιάς και ήμασταν ένας εγώ, μια η Χιονάτη, 7 οι νάνοι, σύνολο 9.

Λίγο αργότερα ήρθε η Κοκκινοσκουφίτσα, με μια τέλεια τουαλέτα ως το γόνατο Dolce & Cabana εννοείται σε χρώμα κόκκινο! Με ωραίο μπούστο τύπου κορσέ μέχρι την κοιλιά, ραμμένο με χρυσές κλωστές και swarovksi στο τούλι που άνοιγε και αναδείκνυε την εκπληκτική σιλουέτα της. Κρατούσε μια χρυσή cultch bag και χρυσά σανδάλια Manolo Blahnick! Τελευταία ήρθε η Γιαγιά με μωβ μάξι τουαλέτα Dior By John Galliano με τον Γκόμενο ντυμένο με Armani κοστούμι.

Ήμασταν σύνολο λοιπόν 9 εμείς ντυμένοι σαν «κούκκουφοι» και άλλοι 3 ντυμένοι στην τρίχα. Περιμέναμε το πρόσωπο έκπληξη για να συμπληρωθεί ο γαμημένος Μυστικός Δείπνος. Και όπως καθόμαστε κλείνουν τα φώτα και ανοίγουν προβολείς και ακούμε μια φωνή:

«Είμαι η Μπάνι Τσουκίνο είμαι μαθήτρια στην Γ Γυμνασίου και έχω ομάδα αίματος Ο» παίζει μια μουσική εκκωφαντική και μετά συνεχίζει «Όποιος με πολεμήσει θα πληρώσει στο ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ» με το που τελει΄πωνει σηκώνομαι και χειροκροτώ μετά μανίας (ξέρετε είμαι fan της Πριγκίπισσας του Φεγγαριού aka Sailor Moon) και φορούσε το ρούχα που λατρεύω, εκείνο που φορούσε στο τελευταίο επεισόδιο το μάξι άσπρο.

Κάθετε και λέει «Ξέρω ότι κάποιος από σας θα με προδώσει γιατί δεν με γουστάρει» σηκώνομαι εγώ και λέω «Είμαι εγώ διδάσκαλε?» μου λέει όχι. Μετά ρωτά ο Νάνος «Είμαι εγώ διδάσκαλε?» και πάλι απαντά αρνητικά μετά ο Νάνος Νάνος , ο Νάνος Νάνος Νάνος κτλ κτλ (και οι 7 νάνοι) και η Χιονάτη ρωτάει και πάλι η απάντηση είναι αρνητική. Η Γιαγιά της Κοκκινοσκουφίτσας ρωτάει δισταχτικά και λέει «Είμαι εγώ διδάσκαλε?» και η Sailor Moon απαντά «Μάντεψε! Κωλόγρια!»

Και εκεί ξεκινά η μάχη… Αμέσως ανοίγει το πάτωμα από κάτω μας και πέφτουμε στο κενό και βρισκόμαστε σε ένα στάδιο. Ανοίγουν προβολείς και ακούγεται ο διαιτητής διαλέξτε τα Pokemon σας κύρια Πρασινοσκουφίτσα «Διαλέγω τον Pikachu» μπείτε στην πίστα τώρα κυρία Τσουκίνο.

Η Πρασινοσκουφίτσα είναι σκληρό χαρτί…

Στο επόμενο επεισόδιο… Η ΜΑΧΗ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

agapi egamises to lio h en h idea mou? oi pws en exei xazei pale alla ok...