Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Mix Fairytale Vol.3

Η Barbie εμφανώς αδυνατισμένη λοιπόν μας υποδέχθηκε στο Διαμαντένιο Κάστρο. Το κάστρο έχει εγκατεστημένο ένα υπερτεχνολογικό ηχοσύστημα, παντού κρυμμένα ηχεία, και έπαιζε το τραγούδι της νέας ταινία της Barbie που το τραγουδάει η Έλλη Κοκκίνου που λέει «Δεμένη με σένα σαν με κρατάς σφιχτά μες την αγκαλιά, σ’ ακούω σε βλέπω… τίποτα τώρα δεν μας χωρίζει θα ‘μαστε μια ζωή… δεμένες»

Μας εκμυστηρεύτηκε ότι η σχέση της με τον Κεν είναι στα καλύτερα της, σκέφτονται να παντρευτούν αλλά δεν βιάζονται! Η Barbie δεν θέλει να μείνει έγκυος αλλά σκέφτεται να υιοθετήσει 6 παιδιά, ζηλεύει πολύ την Angelina Jolie, όπως εμένα. Χάρηκε που μας είδε και μας έκανε πρόταση να μείνουμε το βράδυ εκεί γιατί είναι πολύ άδειο το Κάστρο και ο Κεν λείπει στο εξωτερικό για δουλιές…

Η Χιονάτη και οι 7 νάνοι δέχθηκαν αλλά εγώ δεν ήθελα να μείνουμε… Τέλοσπαντων όμως τα κατάφεραν, με έπεισαν να μείνουμε! Ο καθένας πήρε από ένα δωμάτιο για να «γεμίσει» λίγο ο τόπος, ήταν η πρώτη φορά που οι 7 νάνοι κοιμήθηκαν σε ξεχωριστά δωμάτια! Και επειδή ήμασταν πτώματα πέσαμε να κοιμηθούμε αμέσως!

Κατά τα μεσάνυχτα σηκώθηκα και δεν μπορούσα να κοιμηθώ ξανά, και είχα όρεξη για αφρόλουτρο, λέω κοτζάμ Διαμαντένιο Κάστρο και δεν θα έχει κάτι σε μπανιέρα τύπου Κλεοπάτρα? Περιπλανήθηκα πολύ μέχρι να το βρω το μπάνιο και ήταν τέλειο, είχε γρανίτη, το μπάνιο ήταν από σμαράγδι, ο νιπτήρας από ρουμπίνια και η τουαλέτα από swarovski. Ο τοίχος ήταν από γυαλί (ναι τίποτα πολύτιμο για τον τοίχο) και λέω όποιος μας δει, για καλό θα μας δει, μόνο καλό μπορεί να μας κάνει.

Αμέσως εγώ άφησα την πετσέτα που είχα στην μέση στην κρεμάστρα από οξιά (ούτε ο καλόγερος ήταν πολύτιμος) και έκανα λες και υπήρχε τοίχος από ένα αδιαφανές υλικό. Μπαίνω λοιπόν στην μπανιέρα και έρχεται πάνω στο παράθυρο ένα πουλί της φωτιάς (άλλο πουλί ήθελα κι άλλο ήρθε)

Αμέσως πέσανε οι κουρτίνες, λέω ώπα καλό σύστημα συναγερμού, και μετά το πουλί (της φωτιάς) άρχισε να χτυπά με δύναμη το παράθυρο, εγώ εν τω μεταξύ γυρίζω σαν τρελός μέσα στο bathroom και ψάχνω τα ρούχα μου, με το που βρίσκω το παντελόνι μπαίνει μέσα η Barbie και μου λέει «Πάλι αυτή» και την ρώτησα «Συγγνώμη? Το κάνει συχνά αυτό το πράγμα????» μου λέει «Ξέρεις τώρα την Λαβέρνα (η κακία στο Barbie Fairytopia) ζηλεύει το κάστρο μου και την σχέση μου με τον Κεν!»

Πριν να μου αναπτύξει την ιστορία (που ευτυχώς δεν μου την είπε γιατί την είδα 100 φορές από το Σίγμα) με έκρυψε μέσα σε μια ντουλάπα και άνοιξε τις κουρτίνες.

«Λαβέρνα δεν έχω ανάγκη τα φτερά σου» είπε η Barbie
«Ξανθιά!» απάντησε η Λαβέρνα «αυτό μου το είπες στην πρώτη μας ταινία»
«Ω! Ναι έχεις δίκιο» και γελάει σαν γουρούνι… Μετά από 20 δευτερόλεπτα η Λαβέρνα ξεροβήχει και η Barbie συνεχίζει «Τι θες? ΠΑΛΙ?»
«Άκουσε να σου πω καλή μου δεν φτάνει που άφησες το λάστιχο του ποτίσματος ανοικτό, ξέχασες τους προβολείς σου ανοικτούς! Δεν είσαι ο Batman, η Barbie είσαι!»
«Γαμώτο! Ξέχασα να τους κλείσω, συγγνώμη Λαβέρνα μου…»
«Δεν σε συγχωρώ ηλίθια!»
«Όπως θες! Αλλά αύριο στις 6 παίζουμε Θανασάκη, το θυμάσαι?»
«Βέβαια, ανυπομονώ! Και θα φέρω τους Μανιτάριους να κάνουμε γκρουπάκια!»
«Αχ τι ωραία Λαβέρνα μου!»
«Εντάξει, θα σε δω αύριοοοοο» και πατάει μακριά η Λαβέρνα με το πουλί της (της φωτιάς επαναλαμβάνω)

Βγαίνω με τρόπο έξω από την ντουλάπα και της λέω «Καλά ρε Barbie, εσείς δεν είστε τσακωμένες?» Και μου λέει «Έλα τώρα παιδί μου, είναι όλα για θέματα marketing, είναι σαν την Βίσση και την Βανδή, υπάρχει μόνο για τα περιοδικά!»

Όπως κατευθυνόμασταν προς το δωμάτιο μου, μου ξεκαθάρισε τέλοσπαντων ότι μεταξύ τους δεν υπάρχει μίσος είναι γειτόνισσες για χρόνια και άλλωστε έχουν ένα κοινό, την αγάπη για τα χαρτιά. Μου λέει ότι μάλλον θα είμαι ταραγμένος και ότι ένας καλός ύπνος θα ήταν ότι πρέπει, εγω της είπα απλά ότι δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο και έτσι έγινε, είπαμε καληνύχτα και εγώ μπήκα στο υπνοδωμάτιο…

(Μάλλον) Συνεχίζεται… (μου άρεσε)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

WWW.ARELIS.GR
ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ ΟΡΘΟΔΡΟΜΗς ΑΝΑΔΡΟΜΙΑς

Ανώνυμος είπε...

agapi mou einai teleio den to sizitw pragmatika gelasa kai ithela na diavasw ki allo gra4eki alla polla se parakalw anipomwnw na ta diavasw...xXx