Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Mix Fairytale Vol.5

ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ
Είδα την μαλακισμένη την Barbie να ερωτοτροπεί με τον νεαρό κομμωτή, που είχα βάλει εγώ στο μάτι νωρίτερα! Και μόλις ο γλυκός κομμωτής κατεβάζει το παντελόνι, χτυπάει το κουδούνι και λέω από μέσα μου «όχι ρε γαμώτοοοοο»


Η πόρτα άνοιξε και ήταν ο Κεν, και από μέσα μου ένιωσα αμέσως μια «κάθαρση», παρακαλούσα να τους πιάσει στα πράσα! Με το που με βλέπει σαστισμένο τρέχει και έρχεται δίπλα μου, εγώ σκύβω και αυτός βλέπει δεξιά του και είδε την τσουλάρα την Barbie. Η Barbie είπε χαρακτηριστικά «Δεν είναι αυτό που νομίζεις»

Και τότε άρχισε το τρικούβερτο γλέντι, ο Κεν φώναζε, πάντα έκανε αυτά που η Barbie του έλεγε, μέχρι και στην Αμερική πήγε ο μαλάκας, κα η άλλη τον κεράτωνε! Αφού η Barbie άρχισε το κλάμα ο Κεν χτύπησε τον γλυκούλη, αμέσως το πάτωμα υποχώρησε και εμφανίστηκε από το πουθενά πίστα με λάσπη. 2 γυμναστές εμφανίστηκαν στις άκρες της πίστας και τα αγόρια βγάζουν τα ρούχα τους, μένουν με τα ωραία τους εσώρουχα και παλεύουν.

Ο Κεν αρχίζει αιφνιδιαστικά την επίθεση του και χτυπά τον κομμωτή, 1-0 υπέρ του Κεν, ο κομμωτής δεν σηκώνεται (αχ τι ωραίο να σφάζονται οι άντρες για σένα) σηκώνεται όμως μετά από 3 δεύτερα και ορμάει στον Κεν και τον ρίχνει, τον αφήνει κάτω για 10 δεύτερα 1-1. Η ηλίθια η Barbie (δεν ξέρω πότε πρόλαβε να φορέσει το μαγιό της) μπαίνει μέσα με την πινακιδούλα «2nd ROUND» και δίνει ένα φιλί στον Κεν και ένα στον κομμωτή.

Ο 2ος γύρος είναι γεγονός κυρίες και κύριοι, ο Κεν τρέχει, τρέχει παίρνει την μπάλα και σουτάρει… Λάθος άθλημα… τρέχει λοιπόν ο Κεν και ρίχνει Νοκ άουτ τον κομμωτή και το παιχνίδι τελείωσε. Η χαζή έτρεξε στο Κεν και άρχισε να του λέει ότι λυπάται και ότι ήταν λάθος, και αυτός την φίλησε. Από μέσα μου ζήλεψα φυσικά και θυμήθηκα ότι κανένας δεν έκανε κάτι για πάρτη μου (και έχω μια φίλη να μου θυμίζει ευτυχώς ότι έχω δρόμο μπροστά μου και μάλλον θα έρθει και η σειρά μου) και τώρα ξεφυσάω…

Το «μέτριο» 5ο επεισόδιο τελείωσε και το 6ο έρχεται… σύντομα, πιο ενδιαφέρον

Δεν υπάρχουν σχόλια: