Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Mix Fairytale Vol. 4

Μετά από του καβγάδες μεταξύ Barbie και Λαβέρνας που αποδείχθηκαν μάπα, η Barbie μου εξήγησε ότι δεν είναι μαλωμένες, απλά το κάνουνε για καθαρά εμπορικούς λόγους. Σαν την Βίσση και την Βανδή. Και τώρα που τες ανέφερα να μια μικρή ενημέρωση:

Η δισκογραφική εταιρία της Βίσση μόλις έδωσε στους ραδιοφωνικούς σταθμούς 3 τραγούδια από το νέο της άλμπουμ, ξεχωρίζει το «Μακριά και αγαπημένοι» το οποίο και άκουσα, η δε Βανδή στις 21 Δεκεμβρίου θα είναι στην Κύπρο, μετά την ακυρωθείσα συναυλία της του Σεπτέμβρη στο ΓΣΠ λόγω του ατυχήματος της, στο κλειστό στάδιο Ελευθέρια. Μέρος των εσόδων της πώλησης των εισιτηρίων θα δοθεί στον Σύνδεσμο Γονέων και Φίλων Καρδιοπαθών Παιδιών.


Με το που μπαίνω στο δωμάτιο μου χτυπά το iPhone μου και ήταν… το Τέρας! Μιλήσαμε λίγο και μου είπε ότι θα οργανώσει της Πεντάμορφης surprise party την μέρα πριν το διοργανωμένο party. Μου τηλεφώνησε για να το πω και στους άλλους γιατί θα είναι δύσκολο να τους βρει όλους από το τηλέφωνο, ναι μεν το κάστρο τους είναι τεράστιο αλλά μπορεί ο κύριος με τα κεριά που μιλά να προδώσει κάτι.

Εγώ του είπα απλά το ΟΚ και ότι θα ενθουσιαστεί με το δώρο που πήρα της Πεντάμορφης (βλπ. Mix Fairytale Vol.1). Μου είπε ότι σκέφτεται σοβαρά να της κάνει πρόταση γάμου την μέρα του party, εγώ του είπα πρώτα να κοιταχτεί στον καθρέφτη αλλά μου είπε ότι αν κάνουν σεξ πριν η κολοκύθα της Σταχτοπούτας ξεφλουδιστεί θα γίνει κούκλος. Αμέσως σκέφτηκα να προτείνω να κάνουμε μαζί σεξ για να κάτσουν λίγο τα νεύρα μου και να έχω και κούκλο γκόμενο αλλά λέω ας’ το αγαπημένοι είναι, να ζήσουν και αυτοί το παραμύθι τους.

Του είπα θα το σκεφτώ και εγώ (όχι για το σεξ, για την πρόταση που θέλει να κάνει) και θα του απαντούσα αύριο. Αμέσως με το που κλείνω το τηλέφωνο απλώνω πάνω στο στρώμα το υπέρδιπλο, στρώμα νερού παρακαλώ και έκλεισα τα μάτια μου… Κοιμήθηκα περίπου 9 ώρες και το επόμενο πρωινό με ξύπνησε η Barbie με τις αγριοφωνάρες της…

Αποτρίχωση με κερί έκανε… και στο μπικίνι για αυτό ήταν τόσο απελπιστικές οι κραυγές της! Της είχε τηλεφωνήσει ο Κεν ότι επιστρέφει από τις ΗΠΑ, όπου είχε πάει να μιλήσει με τον νεοεκλεγέντα Obama για την πώληση των κούκλων Barbie στην Αμερική. Γενικά η Barbie τον έστειλε για να βρει τον σεναριογράφο του Sex & The city, τον Manolo Blahnik (σχεδιαστή παπουτσιών της σειράς και της ταινίας) και την Patricia Field (στυλίστρια της σειράς και της ταινίας, η οποία κυκλοφορεί στα Marks & Spenser μια κολεξιόν εμπνευσμένη από την ταινία σε προσιτές τιμές) για να κάνουν πρόταση στην HBO (παραγωγό εταιρία της σειράς και της ταινίας) πριν προχωρήσουν στην 2η ταινία Sex & The city που θα βγει στις μεγάλες οθόνες την Άνοιξη του 2010, να δημιουργήσουν κύκλο επεισοδίων Barbie & Sex in the city. Βλέπετε η Barbie είναι πολύ φιλόδοξη…

Πάω λοιπόν κάτω να δω τι γίνεται, οι Νάνοι (και οι 7) ήταν στο καθιστικό και έπαιζαν Playstation, η Χιονάτη ήταν στο καφεστιατόριο του κήπου και έκανε ηλιοθεραπία, η Barbie ήταν στο Ministry of Beauty του Διαμαντένιου Κάστρου και έκανε αποτρίχωση, μόλις τελείωσε και της έκαναν και πετικιούρ!

Με το που βγαίνει από το δωμάτιο για το πετικιούρ η αισθητικός που την αποτρίχωσε, την βλέπω να ερωτοτροπεί με τον νεαρό κομμωτή, που είχα βάλει εγώ στο μάτι ενωρίτερα! Και μόλις ο άλλος κατεβάζει το παντελόνι, που παρεπιπτώντος φορούσε εσώρουχα AussieΒum χτυπάει το κουδούνι και λέω από μέσα μου «όχι ρε γαμώτοοοοο»

Συνεχίζεται λόγω ζήτησης…

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

naiiiiiiiiiiii exeis terasteia fantasia file exw peistei xronia prin alla twra tha to mathoun ki alloi s'agapw poli filakia