Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Mix Fairytale Vol.7

Ανοίγει λοιπόν η γιγαντιαία πύλη στο παλάτι της γιαγιάς και βλέπουμε να έρχονται κατά πάνω μας τα 189 σκυλιά της Λαμπρατόρ… και εμφανίζεται πίσω ο φύλακας (φτυστός ο Νονός) σφυρίζει 2 φορές και τα σκυλιά πηγαίνουν πίσω του. Σαν βοσκός φαινόταν αλλά μια χαρά, τέτοια εκπαίδευση δεν έχω ξαναδεί! Μας είπε να πλησιάσουμε και να μπούμε μέσα στο παλάτι, στην αρχή χεστήκαμε πάνω μας και δεν κουνιόμασταν αλλά ήταν πιο ασφαλές να μπούμε μέσα παρά να μας κοιτάνε και τα 189 σκυλιά σαν χοιρινές μπριζόλες!

Ανοίγουν διάπλατα οι πόρτες και βλέπουμε την αίθουσα υποδοχής… Πω ρε ΜΑΛΑΚΑ, σαν την αίθουσα δεξιώσεων του Τιτανικού ήταν! (λες και έχω πάει στον Τιτανικό αλλά τέσπα) και με το που σκέφτομαι προς τα πού είναι η πλώρη, ακούμε ένα μπάμ και ένα ήχο που κάνει το μοτοράκι.

Ήταν η γιαγιά της Κοκκινοσκουφίτσας, σε ηλεκτρικό καροτσάκι, κρεμόταν ένας ορός, είχε μάσκα οξυγόνου και ένα παλικάρι δίπλα της: μπράβο να τον πω, μούτσο να τον πω, νοσοκόμος πάντως δεν λέγεται! Φτάνει η γιαγιά στο κεφαλόσκαλο, και σηκώνεται! Ο γκόμενος δίπλα, κύριος, να της κρατά το χέρι (αν τον πλήρωνα και εγώ όσα τον πληρώνει η κωλόγρια ο λεγόμενος νοσοκόμος θα ήθελε να ήταν και πατέρας των παιδιών μου) και η γιαγιά μας λέει

«Καλωσορίσατε στο φτωχικό μου» και ο Νάνος 5 ξεροβήχει «Λοιπόν, είμαι η γιαγιά της Κοκκινοσκουφίτσας, η Πρασινοσκουφίτσα, και από εδώ ο σύντροφος της ζωής μου» ποιας ζωής σου μωρή ταφόπλακα, που άρχισες να αποσυντίθεσαι από τώρα είπα από μέσα μου «ο Τζέιμ»

Μας είπε ότι η Κοκκινοσκουφίτσα της τηλεφώνησε και είπε στο προσωπικό να ετοιμάσει αμέσως το δείπνο, γιατί σκοτείνιασε μέχρι να φτάσουμε (ξέρετε τώρα που νυχτώνει από τις 5) και χτύπησε ο μούτσος ένα καμπανάκι, τότε εμφανίστηκε μια υπηρέτρια. Μας είπε «Follow me please» και την ακολουθούσαμε κουτσομπολεύοντας την γερόντισα και με το που φτάνουμε σε μια τεράστια πόρτα φωνάζει «Zilikourtin ! Follow me please»…

Η τεράστια πόρτα ανοίγει μόλις η υπηρέτρια είπε με σπαστά Αγγλικά «Open Sesame» και μέσα ήταν ένα τεράστιο δωμάτιο με οροφή με ζωγραφισμένο τον ουρανό και πολυελαίους από κεριά, αλλά τα σύννεφα στην οροφή μετακινούνταν, και τα κεριά επίσης, ΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΠ αχ καλέ! Πως και δεν το κατάλαβα πιο πριν? Η αίθουσα της σχολής του Hogwarts είναι… Ουάο να και ο Harry Potter με τον Ron και… ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ? Τι στο καλό γίνεται εδώ μέσα;

Μάλιστα, ο Harry και ο φίλος του Ron ήταν οι Σεφ του αρχοντικού, και όταν ξαφνικά μπαίνει μέσα εκείνη η Εγγλέζα η φίλη τους η πως την λένε και λέει «Τελειώνετε θα ‘ρθουν όπου να ναι οι φίλοι της κυρίας Κοκκινοσκουφίτσας» και οι 2 της δείχνουν με τρόπο ότι ήρθαμε και τότε μας υποδέχεται μας βάζει να καθίσουμε σε ένα τραπέζι τεράστιο, 1 εγώ, 1 η Χιονάτη, 7 οι νάνοι, σύνολο 9 περιμέναμε την Κοκκινοσκουφίτσα, την Γιαγιά με τον Γκόμενο και το ρπόσωπο έκπληξη για να ολοκληρωθεί ο Μυστικός Δείπνος

Στο επόμενο επεισόδιο «Ο Μυστικός Δείπνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια: