Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Το δίπορτο

Μωρή βλάχα, αυτός εκεί είναι ευτυχισμένος; Την ρώτησα καθώς βάζαμε βενζίνη και είδαμε έναν τύπο, νεαρό, ομορφονιό, με νέο και ακριβό αυτοκίνητο, δίπορτο. Απορία μωρή, τι με κοιτάς έτσι; Και τι σε νοιάζει εσένα αν είναι ή όχι ευτυχισμένο; Να σου πω, μην μου πουλάς εξυπνάδες, συζήτηση κάνουμε για τη στιγμή μας, μην αρχίσεις μόνο επιστημονικούρες, κοινωνιοφιλοσοφίες της κακιάς ώρας και του ξελογιάσματος για να μην είμαστε απόλυτοι.

Μπορεί και να ναι, μου απάντησε τελικά. Όχι πες μου τι συζήτηση να κάνω τώρα άμα μου λέει τέτοια πράγματα και μετά μπορεί και ναι μπορεί και όχι. Έχει αυτοκίνητο καινούργιο, μερσεντέ, πανάκριβο και χωρίς λόγο. Θα μου πεις έτσι το βλέπεις εσύ. Όχι πως ξέρω από μηχανες και τέτοια, αλλά τα αυτοκίνητα παιδιά είναι λίγο μούφες. Δεν είναι φόρμουλα ένα εδώ, δρόμος Λευκωσίας είναι, ντροπής πράματα. Γιατί το πήρε αυτό; Με τι λεφτά; Έκανε δάνειο;

Βλέπεις τι απορίες έχω εγώ όταν βλέπω κόσμο; Ψυχαναλυτής έπρεπε να γίνω, να πληρώνομαι και τα να κάνω αυτά. Μουρόχαβλη κοινωνία! Είμαστε πολύ ηλίθιοι. Και συνεχίζω να μονολογώ και η φίλη με κοιτάει σαν ψάρι στην βιτρίνα της ψαραγοράς. Τον χαιρετούν οι φίλοι του, και βγαίνει η κουτσομπόλα από μέσα μου. Όλοι νεαροί και μονάχοι. Είναι η μοναξιά αμαρτία; Όχι, φυσικά και όχι. Στο λέω εγώ που κάποτε ήμουνα τρισευτυχισμένος μόνο όταν ήμουνα μόνος. Αλλά είναι και αυτοί για αυτό το λόγο έτσι;

Βιάζονται, θυμάσαι τι λέγαμε την άλλη φορά; Νιώθουν ότι είναι σε ηλικία γάμου και τα γαμούν όλα! Έχουν γκόμενες και τις κρύβουν, δεν τις παρουσιάζουν ως γκόμενες ή δεν το κάνουν νιώθουν άσκημα γιατί δεν ξέρουν να πουν «Από δω η Αφρούλα, η σύντροφός μου», γιατί δεν είναι και ακριβώς σύντροφός τους. Σχεσοφοβικοί είμαστε μωρή Μαριώ, ας μην τ’ αρνιόμαστε κιόλας. Πουριτάνα κοινωνία. Έβγαλα από μέσα μου όλα τα κονσπίρασυ θίοριζ…

Τελικά τόση ώρα μιλούσα μόνος μου, αυτή έβαλε βενζίνη αφού το μηχάνημα δέχτηκε το χαρτονόμισμα μετά από δυο περίπου χιλιάδες φορές της το έφτυνε. Μπήκε στο αυτοκίνητο και μου λέει «Ούτε ο Μπραντ Πιτ να ήταν και να σε ένοιαζε τόσο»’. Και θυμάμαι την Σάνια Τουέιν να κοροϊδεύει τέτοιους γκόμενους σε ένα τραγούδι και λέω από μέσα μου «όχι αγάπη μου, έχουμε κι ένα επίπεδο να διατηρήσουμε». Στατιστικά κιόλας, άμα το σκεφτείς, δεν θα το ξαναδώ το παλικάρι.


Δεν υπάρχουν σχόλια: