Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Sexy and I know it: Part 1

Μια μουγκαμάρα με έχει καταλάβει... και μια βλακώδες αισιοδοξία κυλάει στις φλέβες μου, το νιώθω καταρχάς στα γόνατα μου, το αριστερό γόνατο είναι πλέον στο χρώμα και στο μέγεθος που ήταν πριν 2 εβδομάδες και το αριστερό έχει ακόμα την πληγή αλλά δεν με πονάει τόσο. Είναι αυτή η αισιοδοξία χωρίς λόγο και αιτία, χωρίς σκοπό και αφορμή. Το είπα με δραματικό ύφος α λα Ντενίση αλλά δεν με ακούτε ή δεν με βλέπετε και σας το λέω για να το ξαναδιαβάσετε. Πάμε ξανά: (προφίλ χαμηλό) είναι αυτή η αισιοδοξία (παύση) χωρίς λόγο και αιτία (παυσούλα, γυρίζω στο καλό προφίλ και συνεχίζω) χωρίς σκοπό και αφορμή (σκύβω το κεφάλι κάτω). Ε; Καλό; Καλό;

Η οποιαδήποτε προσπάθεια να κάνω κάτι και να νιώθω και να δείχνω σέξι βυθίζεται στο άδυτα και παγωμένα νερά του χειμώνα. Ε με τέτοιες θερμοκρασίες δεν μπορείς ούτε το χαμηλόμεσο παντελόνι σου να βάλεις σαν άνθρωπος για να φαίνεται λίγο το εσώρουχο που ήρθε από το εξωτερικό (και το χρυσοπλήρωσες). Ελα ντε που είναι κρύο, πως να το κάνουμε; Φοράω ρούχα το ένα μετά το άλλο και μοιάζω περισσότερο σαν χιονάνθρωπος. Που να φανεί το εσώρουχο; Εκτός και αν είσαι ο Σούπερμαν και έχεις όραση-ακτινογραφία (και σιγά μην προσέξεις το εσώρουχο, θα πας κατευθείαν στο ψητό)

Και το πήρα απόφαση θα πάρω τηλέφωνο να κόψω τα μαλλιά μου. Όχι τώρα καλέ! Θα με βρίσει ο άνθρωπος αν τον πάρω τηλέφωνο τώρα! Είπαμε! Αύριο το μεσημέρι καλά είναι. Πως να τα κάνω; Δεν ξέρω, θα πάω εκεί και θα του πω να πειραματιστεί λίγο με την μηχανή και το ψαλίδι. Ε ευκαιρία του δίνω να αναδείξει το ταλέντο του... Αν έχει... Αν δεν έχει δεν πειράζει, μαλλιά είναι θα ξαναμεγαλώσουν.

Λοιπόν αυτά... προς το παρόν... (μπορείς να το εκλάβεις σαν απειλή, ναι)

Φιλιά πολλά για μια καλή και υπέροχη εβδομάδα!!!

6 σχόλια:

Leviathan είπε...

Βρε αισιοδοξία να είναι και ότι να ναι!!! :) πολύ καλή εβδομάδα!! Kiss!

karkinos7 είπε...

Όμορφη Βδομάδα να έχουμε αισιόδοξοι να ναι!!!
Την Καλημέρα μου!!!

Ben Provis είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω!!!
Εγώ το μόνο sexy που νοιώθω είναι ο λεκές απο σοκολάτα πάνω στη φόρμα...

Ιθάκη-man είπε...

@ Leviathan:
Αισιοδοξία, αισιοδοξία και πάμε παρακάτω :) Φιλιά πολλά! Καλή Βδομάδα!
ΥΓ. Να ζήσετε! :)

@ karkinos7:
Αισιόδοξη όλη η βδομάδα να 'ναι!
Την Καλησπέρα μου!!! :)

@ Ben Provis:
Μην μου λες για σοκολάτα κάνω αποτοξίνωση :p (Για αυτό είμαι έτσι μπορεί να πει μια φαρμακόγλωσση αλλά προχωράω) Είμαστε σέξυ και όποιος αντέξει!!?!!? (το είπα ρητορικά α λα Ντενίση, δεν είναι δύσκολο να το φανταστείς σχεδόν πάντα έτσι μιλάει)
Καλή βδομάδα! :)

Ανώνυμος είπε...

Λατρευω την ροη της γραφης σου!
Αρσενικη Coula μου φαινεται είσαι!

:)))

Fatsas είπε...

Άμα νιώθεις εσύ όμορφος, τότε θα σε νιώσουμε τζε εμείς!!!

Sexy and you know it το λοιπόν!