Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Novembre

Βρε βρε... να σου και ο Νοέμβρης! Καλωσορίσατε μεσιέ Νοέμβρη... Και πλησιάζουν και τα Χριστούγεννα... παύση... εδώ η Tinkerbell βγάζει σπίθες και λέει “Μην ξεκινήσεις από τώρα... Δεν θα αντέξω”... αλλά δεν πτοούμαι, όχι! Και προχωρώ... Τι μου κάνετε; Τι μου κάνετε; Καλά πρέπει να ακούσετε και την συνοδευτική συρτή, παράφωνη και σπαστικιά φωνή που δυναμώνει σε κάθε τόνο. Α δεν είναι το ίδιο να γράφεις και να μιλάς! Δεν είναι δίκιο που χάνετε τέτοια φωνή...

Είμαι κυριευμένος από... *αστραπή* Δαίμοννεεεεεεες *καπνός*... Όχι, όχι αστιεύομαι! Είμαι κυριευμένος από μια αδικαιολόγητη χαρά. Όχι-όχι, ακόμα να φτάσω στο επίπεδο της Ντόρας της Εξερευνήτριας, μην ανησυχείς. Η αλήθεια είναι πως δεν μου βγαίνει να γράψω κάτι σοβαρό. Στην τρίτη γραμμή έχει πεθάνει κάθε σοβαρότις.

Του Ιθάκη-μαν τα παιδιά, πριν πεινάσουν τρώνε...

γιατί κάνει καλό στον μεταβολισμό!

Έχω κάνει μερικούς σχεδιασμούς για τον μήνα και τις αναρτήσεις που θα δουν τα ματάκια σας (τυχεροί, ε τυχεροί). Τι σας έχω λοιπόν για τον Νοέμβριο; Έχω μαζέψει τις τελειωμένες και ημιτελείς αναρτήσεις οι οποίες δεν έχουν κυκλοφορήσει πουθενά μέχρι τώρα. Ψώνιο θα με πείτε και δεν θα σας παρεξηγήσω. Δεν είναι ότι με κυνηγάνε εκδοτικοί οίκοι για να εκδώσω τα Άπαντα μου αλλά άστε με να προωθήσω την δουλειά μου! Μάλιστα, ναι ναι, είστε στην προνομιακή θέση να διαβάσετε never-seen-before κείμενα. Και τώρα θα με ξαναπείτε ψώνιο...

Καινούργια βδομάδα, καινούργιος μήνας...

Θα αγοράσουμε και κανένα καινούργιο τρικό;

Ξέρω, ξέρω πως δεν είναι Δευτέρα σήμερα αλλά περίμενα να γυρίσει ο μήνας! Ο μήνας λοιπόν έχει σήμερα 1η (λες και δεν έχετε ημερολόγια σπίτια σας, στους υπολογιστές σας, στα κινητά σας, στα android σας και περιμένετε εμένα να σας πω πότε αλλάζει ο μήνας) και μπορείτε να κάνετε τα πάντα μέχρι το τέλος του (εκτός από το να πλουτίσετε νόμιμα) αλλά μην περιμένετε τίποτα και κανέναν μωρέ, κρίμα είναι... άιντε καλέ τι το μελετάς; Καλή βδομάδα και καλό μήνα!

9 σχόλια:

Leviathan είπε...

poli kalo sou mina!!!!!! :) kiss! :)

Ιθάκη-man είπε...

Καλά ε, είσαι πολύ γρήγορος :p Καλή δβομάδα και καλό μήνα και σε σένα!!! :)

STELIOS PENTARVANIS είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
STELIOS PENTARVANIS είπε...

Καλό μήνα, είναι ωραίο να σου υπενθυμίζουν ότι κάτι...αρχίζει.
η προηγούμενη ανάρτηση αφαιρέθηκε λόγω ορθογραφικού λάθους χαχαχα

tinkerbell είπε...

I'm full of surprises dear και έχω εγκαινιάσει τη νέα Tinkerbell όπως ξέρεις. Maybe I;ll try Christmas this year... see what the fuss is about :)

Καλό, υπέροχο μήνα να έχεις!

Ιθάκη-man είπε...

@ Wrong Man:
Σιγά το ορθογραφικό, δεν παρεξηγώ! Δεν είμαι μανιακός φιλόλογος με κόκκινο πενάκι :p χαχαχαχα Καλό μήνα και σε σένα! :)

@ Tinkerbell:
Μια δοκιμή και θα σε πείσει (noooot) αλλά πως να το κάνουμε, κάποιοι είναι χριστουγεννόφιλοι :p
Ένα πολύ καλό μήνα και σε σένα! :)

Ανώνυμος είπε...

Εγω παντως θα τα αγορασω τα Απαντα σου, οταν κυκλοφορησουν!

Καλο μηνα κι ας ειναι σήμερα 3η Νοεμβριου!!!!

φιλια

Leviathan είπε...

kali kiriaki!!!! :)

Ιθάκη-man είπε...

Ου-ουυυυυ καλησπέρα, καλησπέρα

@ Coula:
Θα κάνω λογαριασμό στο ebay και θα αρχίσει η προπώληση σύντομα! χαχαχαχα :p Θα είναι πολύ coulo αν βγουν Άπαντα Ιθάκη-μαν(θα είναι ακόμα πιο coulo αν βγουν όσο είμαι εν ζωή) :p Aλλά ευχαριστώ για την στήριξη!!! :) Καλό μήνα!

@ Leviathan:
Καλή Κυριακή... σε λίγο θα κάνω ποστ για την καλή βδομάδα φυσικά! Αχ τι καλά που είναι όλα τόσο συγχρονισμένα :p