Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Flash

Πήγε και παντρεύτηκε την ξινισμένη! Χα, όχι, έλα, αστειεύομαι!

Τις τελευταίες μέρες από ότι βλέπετε δεν αναρτώ τίποτα, ή αναρτώ την σιωπή μου. Δεν είμαι πολύ της ομιλίας τον τελευταίο καιρό, ούτε καν να (αμπελο)φιλοσοφώ δεν μπορώ, είμαι σε μια προχωρημένη κατάσταση σταρχιδισμού, πολύ προχωρημένη, ελπίζω μόνο να μπορώ να επανέλθω σύντομα. Προσπαθώ να περνώ όση πιο πολλή ώρα γίνεται σπίτι, γιατί έτσι θέλω, προφανώς! Πάει καιρός από τότε που διάβασα το ζώδιο μου, το καλό τελοσπάντων είναι ότι κάνω μπάνιο ακόμα (δεν λέτε πάλι καλά).

Κάτι δεν πάει καλά, ΟΥΤΕ καν τον γάμο δεν είδα! Κατάντια σας λέω! Βέβαια καλύτερα και για σας! Είμαι λιγάκι μουδιασμένος αλλά θα ξαναβρώ την φόρμα μου!

Ο γάμος καλέ θα παίξει σε επανάληψη;

3 σχόλια:

tinkerbell είπε...

Δεν είδες το γάμο??? Δεν είδες ΕΣΥ το γάμο??
Μέχρι κι εγώ τον είδα (and I actually gushed).

Καλό σαββατοκύριακο

Ξενικός είπε...

ο γάμος ;
κάπου εδώ ο Καβάφης θα έγραφε : "...για Λακεδαιμονίους θα μιλούμε τώρα;"
Ξενικός
http://xenikos.blogspot.com

Ιθάκη-man είπε...

@ Tinkerbell:
Δεν τον είδα, δοκιμάζω να τον κατεβάσω... χαχαχαχαχα
Επίσης αγαπημένη!

@ Ξενικός:
Ο Καβάφης δεν ήξερε τι είναι τηλεόραση χαχαχα Άτιμο πράγμαααα! Χαχαχα