Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

A week....

Μέρες Πανσελήνου! Περίπου 10 μέρες έχουνε μείνει (τι περίπου; 10!) για να αρχίσει η εξεταστική και πρέπει να αρχίσω διάβασμα. Είμαι πολύ χαρούμενος που τελείωσε αυτό το εξάμηνο (αν και ήταν όλοι κι όλοι τέσσερις μήνες) και χαίρομαι που πλησιάζουν οι εξετάσεις (αυτό δεν σημαίνει πως δεν αγχώνομαι) και ότι πλησιάζει η μέρα που τελειώνουν. Δυστυχώς υπήρξε μια περίεργη ανατροπή την Παρασκευή, η άτιμη μέρα που μίλησα για ελπίδα, και μου φάνηκε κάπως. Εντάξει δεν είναι ότι το καλύτερο, με αποτέλεσμα να είμαι αγχωμένος! Αν πάνε όλα καλά, θα χαρίσω στον εαυτό μου διακοπές!
Λοιπόν Δευτέρα σήμερα, μια νέα μέρα, μια νέα εβδομάδα και το πρωί όπως πήγαινα στο πανεπιστήμιο σκέφτηκα ότι η γη γυρίζει (ναι ξέρω, δεν είμαι ο πρώτος) αλλά όταν φτάσει σε ένα ορισμένο σημείο εμείς λέμε ότι είναι νέα χρονιά, το 'χουμε συμφωνημένο (αρχή της συμβατικότητας ή του αυθαίρετου) Αλλά το σκεφτόμουν αλλιώς, ότι κάθε μέρα είναι μια νέα μέρα (σας είπα ότι δεν είμαι καλά) είναι σαν να είναι κάθε μέρα μια Πρωτοχρονιά (μόνο που θα 'μασταν πολύ μεγάλοι, μα πάρα πολύ μεγάλοι!
Πλησιάζει Πρωτοχρονιά καλέ, πλάκα-πλάκα...

Υ.Γ. Να θυμηθώ να κάνω λίστες για δώρα


Καλή Εβδομάδα σε όλους
Και ιδιαίτερες ευχές σε όσους γιορτάζουν!

5 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

καλή εβδομάδα. ετοιμάζω κι εγώ γράμμα στην αη βασίλω!

musicbug είπε...

O Ai Vasilis dexete mail? Varieme na pigenw taxydromio:-) "A new day has come" pou leei kai i Celine, kai se ligo kairo tha tragoudame kai to "Another year has gone by":-)
Kali vdomadaaa

tinkerbell είπε...

Καλή βδομάδα να έχεις και καλές επιτυχίες στα exams!

Ιθάκη-man είπε...

Καλή Εβδομάδα σε όλους, έτσι να νιώθω την θετική σας ενέργεια, φτου σας να μην σας ματιάσω!

@ sCaTterBraiN:
Εγώ λίστα για τα δώρα που θα αγοράσω εννοούσα αλλά τελοσπάντων, να το γράψεις αλλά οταν σε ρωτήσει "Ήσουνα φρόνιμος φέτος;" να δω τι θα απαντήσεις :p

@ musicbug:
Όχι ακόμα, δεν εγκαταστάθηκε ακόμα το νέο λογισμικό! :P Άη μωρέ τρελαθήκατε και οι δυό! A new day has come? Ε που'ν'τηνα? Μακάρι να τραγουδάμε και θα τραγουδάμε ότι θες, Τσούλες θες, Τσούλες, Σελίν θες, Σελίν, Μαντόνα θες, Μαντόνα κ.ο.κ :)

@ tinkerbell:
Καλή μουυυυυ! Μόνο εσύ το διάβασες όλο; :P Ευχαριστώ πάρα πολύ, δεν φαντάζεσαι πόσο, μιλάμε για πάααααρα πολύ! :P

Πεζούνι είπε...

Exams? Exams are FUN! FUN FUN FUN STUFF! Yes! we have fun during an exam period! WHY ? Because exams are FUN!! mpuahahahahah
+ve +ve +ve +ve