Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Sleeping Love

Πάει καιρός να ερωτευτώ (αν εξαιρέσουμε τα τεκνά που ποστάρουν συχνά-πυκνά συμπλόκερς) και νομίζω ότι την επόμενη φορά (που την εκλιπαρώ αν με ακούει να ρθει σύντομα) θέλω να είμαι πιο σίγουρος, δηλαδή αυτό που λέει ο λαός “το τεκνό μετά του ωφελίμου”! Έχω φάει τόσες σοκολάτες όσες παράγει η Καντμπουρι σε μια μέρα ανά το παγκόσμιο για να νιώσω ερωτευμένος (τα πάμε αυτά μην τα ξαναλέμε) και έχω εξαφανίσει μια Nutela από το ερμάρι της κουζίνας (ετοιμάζομαι για τον Διάδοχο του Uri Geler) Και είμαι κρίμα, νέος γεμάτος ορμόνες, τριγλυκερίδια, χοληστερίνη, ασβέστιο, σίδερο, πλαστικό, ξύλο κτλ να είμαι μόνος και έρημος (και όσο πάει με περισσότερα απωθημένα)

Sleeping Beauty fair,
Gold of sunshine in your hair,
Lips that shame the red, red rose,
Dreaming of true love in slumber repose

One day he will come,
Riding over the dawn,
When you awaken to love's first kiss,
Till then, Sleeping Beauty, sleep on

One day you'll awaken to love's first kiss,
Till then, Sleeping Beauty, sleep on.

Τραγούδι: Sleeping Beauty από την ταινία του Disney Sleeping Beauty

Με τόσες σοκολάτες να θυμηθώ να κάνω αναλύσεις αίματος!

4 σχόλια:

Εγώ είπε...

J egw efaa sokolata simera gia na meinw oksipnos sto lecture. Jai 2 kafedes j ximo. Tpt en kamnoun men ta pistefkeis lol

sCaTterBraiN είπε...

επίσης, με τόσες σοκολάτες δε θα χωράς να βγεις απ' το σπίτι για να βρεις το τεκνό.

Πεζούνι είπε...

Say NO to chocolate!
You can do it! :P
Nutella and FruFru cookies... Arggg Paradisos

Ιθάκη-man είπε...

Αφήστε με να νιώσω ερωτευμένος! Θα τρώω σοκολάτες όσο ζω, δεν νομίζω να τα καταφέρω να μην φάω σοκολάτα για περισσότερο από 2 μέρες!

@ Liar:
Ψεύυυυυτη! :p

@ sCaTterBraiN:
Καλά μιλάμε, έχω και γαμώ τους μεταβολισμούς, δεν φοβάμαι να παχύνω, το πρόβλημα είναι το πρόσωπο μου!

@ FindThatInch:
Αν το είπε ο Ομπάμα γιατί να μην το μπορώ και εγώ? YES WE CAN... Σκατά we can, κόβεται η σοκολάτα?