Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Welcome να πω? Εισαγωγικά

ΛΕΥΚΩΣΙΑ, ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ 20/12/2007


Όσοι διαβάσετε αυτό το μηνυματάκι ελπίζω να σας αρέσει και να κρατήσετε μια άλφα επαφή με το μπλόγκ μου γιατί "ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο"...

Βλέπω τους άλλους που έχουν μπλόγκ και λέω δεν κανω και εγώ ένα να λέω τον πόνο μου και να με συμβουλεύουν? όχι όχι δεν θα το κάνω στήλη συμβουλευτικής μη φοβάστε... Μια μελαγχολία της μέρας, τόση μοναξιά... η ώρα είναι 9:21 και "γιατι έξω έχει κρύο και με έχει πιάσει μια στεναχώρια" πρέπει σιγά σιγά να ετοιμάζομαι να κοιμηθώ, αφού έχω ένα πρόγραμμα... ασ'τα να πάνε!


και σκέφτομαι εγώ ότι αυτά που βλέπω στην τηλεόραση εκείνες οι χαζές τηλενουβέλες δεν είναι καθόλου χαζές (καλά το παράχεσα)


σιγά να μην είμαι σαν την "Μαρία της γειτονιάς", την αείμνηστη Ταλία να ακολουθεί το σταθερό σχέδιο "φτωχιά-παντρεύομαι πλούσιο-γίνομαι πλούσια-γενώ ένα παιδί-τρελένομαι-με κλείνουν σε φρενοκομείο-χωρίζω-χάνω το παιδί-ξαναπαντρεύομαι με τον πρώην-βρίσκω το παιδί μου-φίν!!!"


Αχ! Αισχύλο μου! που ήταν οι καιροί που όλοι έπιαναν το "ύβρις νέμεσις τίσις κάθαρσις" να τελειώνει η υπόθεση... άτιμη τηλενουβέλλα!!! Μας ξέκανες...






Και πρίν συνεχίσω με την αγαπημένη μου "Χουάνα η πουτάνα" θα αρκεστώ στο να σας πω ότι την Ντίσνει και τα παραμύθια της θα τα αναπτύξω λίαν συντόμως... Μέχρι και οι 7 νάνοι είναι συμβολικοί... που να σας τα λέω!!!



Και τώρα πάω στην "Χουάνα την πουτάνα"...



Πόσο μου την δίνει οικογενειακοί φίλοι να ανκοινώνουν ότι η κόρη τους λίγα χρόνια πιο μεγάλη μου είναι έγκυος... Ενω δεν είχε προηγηθεί κουβέντα για σχέσεις μιας και οι μανάδες "Να μεν τες πιάσει το μάτι"( και αυτές είναι οι πρώτες που διαλαλούν και διατυμπανίζουν τα χαρμόσυνα νέα της σχέσης) ανακοινώνουν τα γεννητούρια... όταν ρωτάς "πώς?" (λες και δεν ξέρεις τι σημαίνει σεξ) σου λένε "έτυχε"!



ε! όχι αγάπη μου αυτά δεν συμβαίνουν τυχαία! Ε! αι στο καλό! τι νόμισες ότι είναι η κόρη σου? Η Χουάνα? ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΠΛΕΟΝ Η ΚΟΡΗ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ με το περηβόητο νυφικό από την Βυρητό, στο Τρίκκις Πάλας ή ακόμα χειρότερα στα "ΧΑΡΤΩΜΑΤΑ" κοινώς αποδεκτός όρος "αραβώνες" που αυτό σημαίνει γάμος μετά την γέννα...

Α ρε Χουάνα, μας έφυγες τα άνιμαλ πρίντ και μας έφερες την "τυχαία" εγκυμοσύνη στην μόδα!

Για την παλυαγαπημένη μου Ροοζαλίντα άλλη μερα!!!

Coming Soon: Rosalinda (Ιστορία ο πόνος) , Disney (συμβολισμοί που ούτε ο Σεφέρης δεν έχει) , Μουσική (ένα κεφάλαιο τεράστιο), Αγάπη και έρωτες...

Ευχαριστώ για την ώρα που αφιερώσατε, σχόλια ευπρόσδεκτα...

και αν είστε έτοιμοι να δώσετε προσκλητήριο ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!!!!

ΌΧΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Καλό βράδυ...

Χρόνια Πολλά στην Άννα Βίσση!!! Να ζήσεις Άννα μου και την άλλη Τρίτη θα προσπαθήσω να έρθω στις Φοινικούδες... (τι μιλαώ ο βλάκας, λες και θα το διαβάσει?)

Δεν υπάρχουν σχόλια: