Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007

Juuust P-E-R-F-E-C-T-!!!!

Ο Τσαλίκης, με την ωραία αποτρίχωση του (όπως και ο Μουρατίδης είπε κάποτε) τραγούδησε (και χόρεψε και γλέντησε και γυμνώθηκε και όχι μόνο) στο τραγούδι του «Ο Τέλειος ο άνδρας, ο άνδρας ο σωστός, ο πρόστυχος, ο έξυπνος ο γοητευτικός» (και έπαιζε και στο ΜΕΓΚΑ πριν πεντ’ έξι μέρες το “Look who’s talking now”)

Αφορμή για αυτήν την συζήτηση (μόνος μου τα λέω μόνος μου τα ακούω) μου έδωσαν δυο κολλητές, να ‘ναι καλά τα κορίτσια, και τα αυτιά μου που κρυφάκουγαν σε γνωστό χώρο της Λευκωσίας…

Και η συζήτηση είχε ως εξής:
-Κόρη? Εννα έρτει ο καλαμαράς!
-Μα ποιος?
-Τζίνος που τον εσυνάντησε η ***** στις διακοπές!
-Ατε ρε? Πότε?
-Το καλοκαίρι
-Μα που εννα μείνει?
-Λιγες μέρες στην **** και λίγες μέρες στην ******
-Σοβαρά?
-Προσπαθούν να μου τον δώσουν!
-Ξέρεις τον?
-Μιλούμε που ΜΣΝ (σας το είπα ότι είναι άτιμο το ΜΣΝ)
-Είδες τον?
-Ναι εν ψηλός, ξανθός, γαλανομάτης!
-Ουάο!
-Ναι εν λέω, εν ωραίος είναι και πολύ γοητευτικός αλλά έννεν… (δυσκολευόμενη να βρει την λέξη) τέλειος (και το λέει λες και ανακάλυψε το άζωτο!)

ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ! (φώναζα, τι φώναζα; ΟΥΡΛΙΑΖΑ από μέσα μου) Να πω ότι ήταν και η Σταρ Κύπρος (όχι πως είναι ωραίες και όσες βγαίνουν)?

Ουδείς τέλειος! Και πάντα το τέλειο αποδεικνύεται πιο «προβληματικό» από το όχι-τέλειο… ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ?

«Σύνδρομο στέρησης» πολύ πιθανόν, όπως ακριβώς τραγουδά η Βανδή!!!

2 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Μ'αρέσουν πολύ τα Κυπριακά τελικά.. ;p

david santos είπε...

I wish you a good end of 2007 and a good year of 2008