Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007

Christmas Day

ΠΡΟΕΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Αρχίζω από την συμπαθέστατη Ελένη Μενεγάκη, από το Ρ.Ι.Κ 1 απευθείας από τον ΑΛΦΑ Ελλάδος. Δυστυχώς ή ευτυχώς καλεσμένη της ήταν η Κέλυ Κελεκίδου (η κλέφτρα της Θώδη) η οποία τον τελευταίο καιρό, μετά το «Γλυκά-Γλύκα» (από την στιγμή που έγινε δηλαδή διάσημη) φέρετε αλλόκοτα! Μια πάει και λέει ότι τα έχει με τον Κουρκούλη (άλλος και του λόγου του), μια άλλα λέει άλλα κάνει...

Κατινιό κανονικά αλλά μ’ αρέσει (είμαι μαζόχα)… τι έκανε το αχόρταγο κορίτσι? Όταν πήγε η ώρα για ζώδια, με την Άση (δεν την προλαβαίνω μιας και την ανέφερα ) της είπε να της πει το ζώδιο της… συμπληρώνει η Άση τα ερωτικά στο διάλειμμα! Πω-πω καημένη μου Άση!!! ΌΧΙ ΌΧΙ επέμενε η Κέλυ επέμενε τώρα της λέει, η Άση να λέει το διάλειμμα, η Κέλυ να λέει τώρα…

Επεμβαίνει η Ελένη μου (να ‘ναι καλά το κορίτσι μας) και λέει είναι προσωπικά αυτά τα πράγματα και τι απαντάει η Γλύκα? «Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται»!!! Πω-πω με ξέκανε… I’m speechless… Μαρή? Σε είπαμε ότι είσαι κουτσή, στραβή, μονόφθαλμη??? Καλά ντε…

Να μου πείτε γιατί και εσύ το κάνεις θέμα τώρα? Α! εγώ είμαι μέσα στα πράγματα… Άλλωστε Κέλυ μου (να το πάλι λες και θα το διαβάσει) «το καλό το παλικάρι ξέρει και άλλο μονοπάτι»

Συνεχίζω με την τρελή Ελεωνώρα Μελέτη του ΑΝΤ1… Νομίζω ότι δεν κατάλαβε τη διαφορά των Χριστουγέννων από τα καρναβάλια!!!

Το Σίγμα? Κινούμενα σχέδια… Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!

Και πάμε στο αγαπημένο μου (από σήμερα) ΜΕΓΚΑλο κανάλι… Καλεσμένη για 2η φορά στον Γρηγόρη η Δέσποινα Βανδή, η πρώτη φορά που η Δέσποινα πάει σε πρωινάδικο και ζωντανό, η 2η φορά που βγήκε στην τηλεόραση ήταν σε συνέντευξη πάλι στον Γρηγόρη.

Πρώτη φορά η Βανδή εμφανίζεται στην Ρούλλα Κορομηλά (τα φιλιά μου στην Ρούλλα) στο «Μπράβο!» θα σας γελάσω, τότε που τραγουδούσε με το παλιό καρέ (old school) το «Δέκα Εντολές»… Μετά η Δέσποινα Βανδή (εμφανίζεται στον Γρηγόρη που είπαμε και) τον Ιανουάριο του 2005 στο FAME STORY όπου το έπαιξε διπλωματίας, τραγούδησε 3 τραγούδια, ευχήθηκε Καλή Χρονιά και έδωσε τις ευχές της και ευχήθηκε «Καλή υπομονή» στους παίχτες. Στον τελικό της περασμένης χρονιάς ευχήθηκε στη Ραλλία και στην Καλομοίρα καλή επιτυχία «Ελπίζω να βρείτε και σεις τον Φοίβο σας» λίγο πριν την ανάδειξη της μεγάλης νικήτριας (που ήταν φυσικά η Καλομοίρα)…
Συμπέρασμα με περιληπτικό στυλ: Η Βανδή κάνει σπάνια εμφανίσεις στην τηλεόραση, ο Γρηγόρης ήταν τυχερός!

Με χαλάει δεν λέω που το πάει κουτσά στραβά στο πιο ροκ, μόνο όμως επιφανειακά, γιατί είναι γνωστό ότι αν πας σε μπουζούκια που τραγουδάει η Βανδή περνάς πάααρα πολύ ωραία! Της πάει… Η Βανδή άλλωστε παίζει ηλεκτρική κιθάρα και ακούει ροκ μουσική, της αρέσει η τζαζ και τρελαίνεται για «μαύρικη» μουσική…

Φυσικά τις τιμητικές τους είχαν και οι γνωστές σε όλους «σπόντες» «μια σου και μια μου»… Ε! Αυτά αν δεν τα είδατε δεν έχουν χάρη… Μόνο ένα θα σας πω… στο «Να την χαίρεσαι» η Βανδή είπε του Γρηγόρη «Αφιερωμένο»… Κάτι ξέρει!!!

Καλά Χριστούγεννα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: